paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto

Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:19 | Nahoru | #1
Grassel: Hele srovnávací testy mají asi nějakej důvod. Nevim jaký testy čteš ty ,ale vtšinou to dopadá všude stejně. Těžko by ti někdo hanil třeba 330ky na 929 protože to,je užasná brzda. Radši dám na svuj pocit z brzdy, testovací jezdce a naměřená data na papíře. Vim,že ten čtyřpist na 750r je tupej a nijakej, taky sem měl tu čest. Opomíjíš ,ale že ta 750 je o 30 kilo lehčí proto je shopná zastavit dřív i když pocitově nebrzdí. PS: desky brembo jsou vyvinuty jako universál pro tu brzdu,samozřejmně,že bude spousta desek s lepším brzdnym účinkem.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:52 | Nahoru | #2
J.R..> Hele mám kámoše kterej motorky testoval a je to fakt dost o penězích, taky je to o pocitu těch jezdců. Jeden jezdec ti řekne že je lepší ta, další zas ona. Přesně jako si třeba já myslím že SV je hrozná a někdo na ní nedá dopustit. Mám tu tak 300 časopisů s testama a třeba 4x z roku 04, v jednom zvítězila kawa zx10r kde každej chválil podvozek a brzdy, v dalším R1, v dalším zvítězilo GSXR a u kawy si stěžovali na podvozek.....

Podle testů nemůžeš srovnat vůbec nic dokud si to sám neprojedeš, takže to že dáš na sebe je pro mně větší argumentace než nějakej test. Já je třeba čtu rád ale jen z dlouhý chvíle na záchodě a případně jediný co z toho vyčtu je to jak moc bych si chtěl tu motorku vyzkoušet, případně pokud jsem jí už zkusil si řeknu.... joooo maj pravdu..... a nebo.... bože ty kecaj kraviny

GSXR 750 nemá špatný třmeny jak ty říkáš ale má špatnou pumpu, jako většina GSXR

Data na papíře taky nejsou zrovna něco argumentačního, stejně tak jako výkon. Protože když objedeš s jednou motorkou xxxx brzd v český republice zjistíš že ti všude naměří výkon jinej kterej se bude rozcházet klidně i o 30koní třeba pak z toho vzniká to že se tu každej plácá do ramenou že jeho motorka jen s laďákem má 185koní apod. kraviny, nebo můj známej co měl R1 06 a údajných 190koní

Jinak máš pravdu s tou brzdnou drahou, tam záleží mimojiné na váze to je fakt....
Já to nečet celý, bral jsem to podle brzdnýho účinku

Tak jako tak RSV model, co máš ty se stejnýma deskama SBS a pancířema který měla i R1 99 nebo 02 brzdí líp narozdíl od K1 1000.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36030 Dnes v 21:25 Chuďas899
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 633 21.6.2024 v 20:37 BlackSabbath
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 Fantik23 6 20.6.2024 v 06:37 Roman987
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100


TOPlist