![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.
Da se na nem jet to samy co na vsechn motorkach tyhle tridy. Hornet, FZ6, bandit, ER6 nebo monster.... Umi to drit stupackama i kdyz uz na nich davno nejsou hlasice a obcas i kulickou od bocniho stojanku. Problem neni to ze by ta motorka byla tak neschopna. Problem je to ze ne kazdej na ni dokaze schopne jezdit. Ono te to sice obcas rozhodi ze stopy kdyz to prehazujes z jedny zatacky do druhy protoze se vydle vysunou a zasunou opravdu o poradnej kus, ale pritom jsi stale pri trose citu schopnej projet tu zatacku stejne jako ten pred tebou na sportu (pokud to neni jo velkej strelec). O brzdach se rika ze brzdej uplne na hovno a pritom ja v Myte na okruhu vybrzdim 90% vsech ostatnich protoze jsou to lemplove. Motor ma jen 70 koni, to se neokeca, ale treba me vylozene vyhovuje jak je na kratko sprevodovanej a ze musim porad radit. Bavi me to a opravdu ridim. Ne ze se jen vezu. Argument ze nekdo na litru nakvedla ctyrku a odjede stejnou trasu jako ja na jeden kvalt a pritom stejne rychlejc je peknej, ale me to treba neprijde vubec sympaticky.Cili jestli budes na SV v zatackach pomalej a nepujde ti to dostat na koleno, tak to neni motorkou ale tvejma prackama. Proste to na SV nejde tak samo, ale jde to na nem taky.
A co se tyce toho podvozku a brzd tak rozhodne doporucuju pancerovy hadice, dopredu jiny pruziny a tuzsi olej a dozadu central ze ZX10R. Vseho vsudy investice za necelejch 10 litru, ale podvozek uplne nekde jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.
Pozor na N-ku (nevím jak na S-ku) koleno nedáš![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36030 | Dnes v 21:25 Chuďas899 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 633 | 21.6.2024 v 20:37 BlackSabbath |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |