1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Ten pružný start třeba na dvojku, to je jiná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: RomanSS> Ty dokazes az do 70kmh spojkovat a drzet motor nad 10000? Pokud jo tak mas vyhrano. Ja nerikam ze to nejde. Ani se s tebou v nicem nepru. Jen konstatuju fakta. A taky ne kazdej umi takhle spojkovat.
jj, ne každý umí spojkovat...a to bude problém třeba těch "poježděných gsxr" od SVčkařů.
Ale jinak se nepřu, jen se mi líbí, jak všude obhajuješ SV.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: V době kdy ty si měl K1 bude i stejná doba pro 1098 (1198) a věř mi že bude úplně stejně "tuctová" páč už dneska jí vidím víckrát jak kdejaký gsxr, zx........
Právě o tom to je 999 vidíš jednou za uherák a ten design jde vlastní cestou ale 1098 a 1198 bude asi první tuctovej sport Ducati
no kdyz to vezmu do detailu tak to byla K2 a byl to rok 2003 nebo 2004 tusim(tuctovka to v te dobe jeste nebyla) ... tzn uz bych ji (tu1098) mel mit dost dlouho se zbytkem ale souhlasim.
u te duc si jeste dokazu predstavit sypat do ni penize a tunit (ja proste serii mit nemuzu) .. u te GSXR mi to prijde takovy blby tunit K1 kdyz je aktualni model treba K10 ikdyz teda to neni nej priklad ty K1/2 maj i po letech svy kouzlo.. takze treba 04 farose :)
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: No pokud to je sprint na 50 metru tak bych si na to SV i vsadil. Jinak je jasny ze jak musi SV radit tak ctyrhrnek ujede. Jinak SV ma lepsi kroutici moment az nekam do 8500 otacek. Pak ho ctyrhrnek dotahne. Samozrejme kazda motorka je trosicku jina. Jako orientacni meritko budiz grafy z dkracingu. A jelikoz v nizkejch otackach je ta ztrata ctyrhrnku opravdu dost vyrazna tak to nepresnosti mereni neokecas.
Graf je jedna věc, a reálný využití krouťáku na zadní kole druhá. 600 4V má výhodu velkýho rozsahu otáček takže je zpřevodovanej dost natěsno, to znamená že na zadním kole ty nm vypadaj o dost líp i když špičková hodnota na motoru je nižší.
Tak to si nemyslím, proč podle tebe tunit starší motorku (když je novější model) je blbost?! Některý ty modely motorek jsou natolik vyjímečný, specifický že to ten novější model nemá třeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Majklos píše: Kweni> Na tom gsxr asi neumí jezdit, když se nad tím trochu zamyslíš tak musíš uznat že není možný abys na 300 m vyhrál nad motorkou s o půlku větším výkonem.
300 m je skoro čtvrt míle, tak se podívej jaký se dosahujou časy a rychlosti v publik bikes na závodech dragsterů a musí ti bejt jasný že to bylo rukama, takovej čas neudělá sv ani volným pádem.
na Hayi som mal cas o 0,2 nebo 0,3 sek. rychlejsi ako SV .. bracha mal vzdy brutalny start (teda prvych 50-100m) proste mal viac stastia ako vykonu ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Ne v pohode ja si z toho nic nedelam. Byl jsem se loni projet se SPIJKEREM a Sleeperem a taky mi rekli ze to mam hodit do popelnice. Kdyz me to porad tak strasny neprijde.
Stev> No melo by to bejt jak pisu. Jednicku a dvojku maj vicemene stejne dlouhou takze tam vede to co ma vyssi okamzitej vykon. To znamena ze asi do 9000 SV a pak GIXER. Na trojku ma Gixer o neco kratsi prevod takze bude mit na kole vetsi moment za cenu vyssich otacek ale to mu nevadi protoze muze tocit mnohem vic. A na ctyrku uz ma celkem dost kratsi kvalty takze tam uz to bude pro nej urcite. Vychazel jsem z gearingcommanderu kterej poskytnul prevody a grafy z dkracingu.
Ja to nedelam ani tak proto zebych mel potrebu to SV nejak moc zvelebovat jako spis me to samotnyho zajima jak si proti sobe ty motorky stojej a tak se v tom vzdycky trosku postouram, neco si k tomu najdu a pak to sem hodim. On k tomu nekdo neco priplkne a ja se obcas i neco novyho naucim. A o tom to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Kweni píše: na Hayi som mal cas o 0,2 nebo 0,3 sek. rychlejsi ako SV .. bracha mal vzdy brutalny start (teda prvych 50-100m) proste mal viac stastia ako vykonu ..
To není možný, někde je chyba, buď si měl na buzně zatáhlou ručku, nebo u sv rakety a nebo to nebylo 300 m ale spíš tak 100. Nezlob se na mě ale na takovýhle vzdálenosti neudělá rozdíl 120 koní jenom 0,2s.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Majklos píše: To není možný, někde je chyba, buď si měl na buzně zatáhlou ručku, nebo u sv rakety a nebo to nebylo 300 m ale spíš tak 100. Nezlob se na mě ale na takovýhle vzdálenosti neudělá rozdíl 120 koní jenom 0,2s.
1/8mile = 201metrov ne 300 .. moje chyba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Majklos píše: Kweni> To už je lepší, ale stejně se mi zdá ten rozdíl nějak moc malej vzhledem k tomu co si porovnával.
Ty mně ani ne, když vezmeš na jakou malou vzdálenost to bylo.......... Tam se ten výkon nestačí tolik projevit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
jinak chapu co myslis, jeste v tom muzou bejt osobni duvody.. jako se treba tobe libila ta k1/2 .. a sedela ti...
Pilot,Majklos, Italsrot: ja myslim ze rozdil GSXR600(nebo nedej boze busy) a SV je tak velkej ze i na tech 200 m by je nemelo to SV porazit. start na tom 600ccm ctyrvalci mozna bude narocnejsi na schopnosti pilota....
ja sem si taky myslel ze lehka motorka na sprintu vyhraje nad tezkou moto.. zkouseno na letisti, ja vs bracha ... TL vs TDR250 (motard s 2t 250ccm 50+ PS) a tipoval sem ze na tech 200m me ta 2t dostane... nez radil dvojku tak sem ho mel.. to samy s kamosem s SLR650 na semaforech.. kdyz radil dvojku uz sem ho mel.. a to mel vyrazne rychlejsi start - byl lepsi ridic jak ja...
ono ty starty z nuly jsou asi pripad od pripadu.. jak se to povede.. viz dragstery, tam se start sem tam vyrazne nepovede i profikovi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 79 | 19.6.2024 v 15:47 djbell |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |