když Yukina stojí dva dny v garáži, tak jí nastartuju(ručně) starterem nechyti, o tom sem casto cet, problem mi to nedela, zezacatku tak ty dve minutky moc nedrzi otacky, nekdy i chcipne tak ji musim startovat znova...po delsi dobe udrzi i otacky, ale este ani po tech 10ti minutach na volnobech neni tak zahrata aby se dalo vyjet, po delší době už to jde.. je to normální u tohohle stroje? nevim jestli jsou volnobezny otacky schopny motor dostatecne zahrat, nebo spis po jaky dobe...
druha s tim souvisejici otazka... po jaky dobe by nejak tak mela drzet otacky bez sitice... jestli je to jako u starejch skodovek kde je potreba aspon nejakej kus odjet aby se vazne zahrala nebo jak to je...
diky za odpovedi.. T.
1 reakcí na tento příspěvek Startování yuki 125 sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
ja mam to samy na XRku...strart jedine se syticem, a volnobeh udrzi az tak po 3-4 minutach
jenze me se nechce stat a vrkat do plynu jak vul tak sem se naucil jezdit se syticem a po nejaky dobe ho proste vypnu a koneec :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
1 reakcí na tento příspěvek Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport
ale nejjednodusi je ty ventily seridit, kdyz to nepomuze tak hledat dal
kdyz je velka vule tak je vetsinou cvakani slyset zretelne, ale je to porad lepsi nez ventily bez vule(hrozi podpaleni)
musim sam uznat ze po serizeni vuli se mi trosku lip startuje
Může to taky být menší netěsnost hlavy s válcem. Další možnost je teplota svíčky atd...