globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování yuki 125 sport
 
16.10.2007 v 18:18
Ahoj, předem poznamenávám že sem zatim lama začátečník, tak možná trochu blbej dotaz ale pro mě celkem dosti důležitej,

když Yukina stojí dva dny v garáži, tak jí nastartuju(ručně) starterem nechyti, o tom sem casto cet, problem mi to nedela, zezacatku tak ty dve minutky moc nedrzi otacky, nekdy i chcipne tak ji musim startovat znova...po delsi dobe udrzi i otacky, ale este ani po tech 10ti minutach na volnobech neni tak zahrata aby se dalo vyjet, po delší době už to jde.. je to normální u tohohle stroje? nevim jestli jsou volnobezny otacky schopny motor dostatecne zahrat, nebo spis po jaky dobe...

druha s tim souvisejici otazka... po jaky dobe by nejak tak mela drzet otacky bez sitice... jestli je to jako u starejch skodovek kde je potreba aspon nejakej kus odjet aby se vazne zahrala nebo jak to je...

diky za odpovedi.. T.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování yuki 125 sport

16.10.2007 v 20:35 | Nahoru | #1
smiki1>takze ventily bez vule = spatne nestartovalo to ani, kdyz je vule moc velka tak se to projevi jak, a kdyz cvakaj tak je 100% jisty ze vůle je? to je všecko co mě zajímá... dík za trpělivost

(reakce na) Startování yuki 125 sport

16.10.2007 v 20:47 | Nahoru | #2
aaischa>zdroju cvakani muze bejt x tisic>>>viz muj problem s XRkou> http://forum.motork...ewtopic.php?id=20976

ale nejjednodusi je ty ventily seridit, kdyz to nepomuze tak hledat dal
kdyz je velka vule tak je vetsinou cvakani slyset zretelne, ale je to porad lepsi nez ventily bez vule(hrozi podpaleni)
musim sam uznat ze po serizeni vuli se mi trosku lip startuje

(reakce na) Startování yuki 125 sport

16.10.2007 v 21:10 | Nahoru | #3
aaischa>ventily seřídit určitě, ale i tu karburaci. U 4taktu vzduchem chlazeném se dle výrobců (Lifan, Loncin, Shineray atd...) mají dělat vůle větší. Tak trochu se tím jistěj, bo se tyhle motory více zahřejvají a dochází k větší rozpínavosti materiálů. Podívej se na svíčku, jak pálí, tam bych začal, pak bych udělal tu karburaci a pak teprve ty ventily.
Může to taky být menší netěsnost hlavy s válcem. Další možnost je teplota svíčky atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist