1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
osiris píše: assassin> vyplníš to materiálem jakým chceš, samozřejmě na víc vrstev s částečným uschnutím před nanesením další; nanýst to tam můžeš taky čím chceš, klidně špejlej; brousit, leštit
a kdyby to melo byt co nejrychleji.. treba den dva prace po odpolednech, cim bys to vyplnoval ty? brouseni a lesteni je mi jasny..
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
Pjercak píše: nevimnejsem lakyrnik ale asi urcite dolu jak janevim chrom je svinstvo nejak to opiskovat snad poradi MM nebo osiris ti jsou pres barvy
Chrom si nech chemicky odstranit v galvanovně. To se běžně dělá při renovaci starých součástek na veterány.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
edit: pokud to máš teda v originálu
Naposledy editováno 28.11.2011 19:53:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
osiris píše: Sojky> mohlo; ...samozřejmě tam máš 2K barvu (že pod ní není podklad není vůbec nic směrodatnýho, protože i takový barvy se normálně používaj)
edit: pokud to máš teda v originálu
A druh náhodou nevíš? Nejde to totiž ani opískovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
assassin píše: dawe: co jsem rovnal svoje zadni kolo po bouracce tak bych se vubec nedivil kdyby to bylo z neceho dost podobnyho ty sedmickovy rade Alu slitin, bezny hlinikace na auto se hejbou o milimetry jen do nich klepnes gumovou palickou, to kolo z TL zvoni a nechce se hnout a to sem do nej mlatil 5kg palici:)
Takze SRAD, cili i to tve TL je z AlSi9Cu3.
Proto ta pevnost, je tam spetka medi. Take jsem se u kafe bavil s jednim dobrym materialnovym inzenyrem a byl jsem potesen ze mi vesmes potvrdil me domnenky. Cili zaver by byl ze original (rozumej lita) kola maximalne mirne zestarnou, jinak nic nehrozi (pokud nekdo nenastavi pec na tyden na 250 stupnu). Ramy a jine tenkostenne svarky by se mely komaxitovat s opatrnosti do ~170degC a te pulhodiny. Tam by se nic nemelo stat ani zinkovym vystarnutym slitinam. Horcikove slitiny nezname dobre nikdo. Takze tam no comment.
Dawe02 píše: Takze SRAD, cili i to tve TL je z AlSi9Cu3.
Proto ta pevnost, je tam spetka medi. Take jsem se u kafe bavil s jednim dobrym materialnovym inzenyrem a byl jsem potesen ze mi vesmes potvrdil me domnenky. Cili zaver by byl ze original (rozumej lita) kola maximalne mirne zestarnou, jinak nic nehrozi (pokud nekdo nenastavi pec na tyden na 250 stupnu). Ramy a jine tenkostenne svarky by se mely komaxitovat s opatrnosti do ~170degC a te pulhodiny. Tam by se nic nemelo stat ani zinkovym vystarnutym slitinam. Horcikove slitiny nezname dobre nikdo. Takze tam no comment.
takove info se hodi. premyslim jestli shanet nakej spesl pridavnej matros na ten ram, nebo to necham na svareci at to vezme tim cim prevazne hlinu vari.. mam takhle od nej svarenou kyvku i to kolo a drzi to tak to asi tak udelam i s ramem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Dawe02 píše: Takze SRAD, cili i to tve TL je z AlSi9Cu3.
Proto ta pevnost, je tam spetka medi. Take jsem se u kafe bavil s jednim dobrym materialnovym inzenyrem a byl jsem potesen ze mi vesmes potvrdil me domnenky. Cili zaver by byl ze original (rozumej lita) kola maximalne mirne zestarnou, jinak nic nehrozi (pokud nekdo nenastavi pec na tyden na 250 stupnu). Ramy a jine tenkostenne svarky by se mely komaxitovat s opatrnosti do ~170degC a te pulhodiny. Tam by se nic nemelo stat ani zinkovym vystarnutym slitinam. Horcikove slitiny nezname dobre nikdo. Takze tam no comment.
Mno takže vytvrzovatelnej silumin. Víceméně asi dle očekávání. Je ale vidět, že při neopatrném přístupu lze tvářenou ( nebo obráběnou z tvářeného polotovaru) součást opravdu zničit - vysokou teplotou (co jsem zběžně našel až 210°C), dlouhou dobou " výdrže" (součet dob při aplikaci několika vrstev) apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Dalsi otazkou je podil pouziti techto materialu. Zrovna na kolech to bude jen zlomek.
Dawe02 píše: honzabiker> ano, je to tak. Nicmene ta situace je stale dosti nepravdepodobna, ty vydrze by musely byt enormni, vetsinou nejmene desitky hodin pro vyznamnejsi pokles mech. charakteristik i pro ty nejvice choulostive tvarene slitiny (muzu upresnit, pokud by bylo treba).
Dalsi otazkou je podil pouziti techto materialu. Zrovna na kolech to bude jen zlomek.
Ale jak říkám, a potvrzuje to jeden příspěvek tady, stát se to může. Podobná problematika je rovnání hliníkovej dílů za tepla ale tam jsem na ještě tenčím ledě a je to mimo téma.
Když to shrnu v duchu tématu, tak při komaxitování litých kol v 99,5% případech nedojde ke změně jejich mech. vlastností. Zbývá tedy vyřešit jen estetiku a to už musí každý sám.
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
foto
Naposledy editováno 16.12.2014 19:56:48