začínám uvažovat nad výměnou mého eFka za CBR954RR. Jsem do té motorky už strašně dlouho zamilovaný a začlo mi to ted' v hlavě dost vrtat a myslím, že by to bylo i reálné. Vím, že tu toho je dost, ale jde mi spíše o porovnání přímo 600F a 954RR. Hlavně, co se týká spotřeby všeho, pohodlí a spotřeby.. Prostě jakékoliv poznatky uvítám.. Předem díky za odpověd'
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
Pokud vim tak CBR 600F jsi jezdil jen letos. Klidne bych si ji j jetse sezonu nechal. Zvast jestli nemas neomezenej ridicak.
Naposledy editováno 18.11.2011 16:08:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 18.11.2011 16:50:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...olej sem u mojí nedolejval ani decku takže toho bych se taky nebál...že ležela skoro každá je normální,jestli si někdo myslí že koupí K5 která neležela tak to taky nemusí bejt pravda já si myslim že vybrat se dá dobrej kousek i teď a že to neni zas takovej problém
mimo to podvozek a brzdy jsou pořád na hodně hodně dobrý úrovni,kde ale budeš ztrácet hodně je na motor no,ale tak víš jak,to je v rukách a né v motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
dark demon píše: FiFi.>
jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...
Asi za to málo taháš
Jinak si myslím, že 954RR bude ve stejném stavu jako všechny jiné motorky z tohoto roku, takže strach bych z toho neměl. Zajel bych se na to podívat, projel se na tom a pak by se rozhodlo.
Naposledy editováno 18.11.2011 17:26:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
dark demon píše:
jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...
Kdyz tahas na vyjezdech ze zatacky treba na trojku na horsim povrchu tak ho driv nebo pozdeji potrebovat budes. Uz kdyz jsem na tom jel od projdejce domu tak se mi na vyjezdu ze zatacky na trojku ve 130 rozkmitaly riditka. Pokud tahas malo tak se bez nej treba obejdes. A jendou jsem jel z Ze ŽB domu přes vrchlabí. A už byla tma a v 70 jsem najel na nejaky boule bez plynu. A myslel jsem ze se na tom neudrzim...
Naposledy editováno 18.11.2011 18:48:04
Everest píše: SVSkritek>myslím že budeš obcházet dlouho,pokud si tedy nekoupíš novátora.
Myslim ze najkou hezkou treba 2007 bych mohl sehnat. Mne neavadi ze spadla nekde na plasty. Ale kdyz manekdo zarazenej doraz. Tak stim vetsinou jdou i vidle, kotouce, bryle atd... Klidne at byla pourana pokud muze dokazat ze byla dobre opravena.Ale jestli chces 25kw v TP tak tovych 954RR fakt moc neni.
Naposledy editováno 18.11.2011 18:40:44
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
954 je pokrokový skok u fárošů a myslím si že má podstatně navíc oproti SUZE K1 K2 K3 tam je sice výkonější motour a na maximalku bude možná rychlejší ...ale brzdy nic moc .. koncepce SBK let 90 (trochu mohutnější) ale suza je taky dobrá...
954 je skok od 929 hlavně podvozkově a jízdně ... to že to nemá tlumič řízení .. no a ta mašina je slazená a funguje dobře .. že se ti zachvějí řidítka no a ... na 1000RR se to dějej taky a taky divoce ..vše záleží na stylu jak jezdíš a zda zapojuješ hlavu nebo si z toho cvrnkneš..
954 je podle mě jeden s těchnejhezčích fárošů je tam motor se 150 koníky a jede jak pila o tom že by tam klekla klika jsem neslyšel a jezdí na nich 5 lidí v mém okolí a ne zrovna do školy.
převodovka se nevysypala taky nikomu.
ja na 1000RR dělal teď na podzim a to hlavně preventivně protože se mi to nezdálo (byla hlučnější na 4ce) tady díky za kazetovku...
jinak GSXR taky převodovky u K5 K6 zase rámy (i když neslyšel sem kolem sebe o masívním praskání .. jen jedna ale učil se kolega na zadním - takže samé rásk o zem)
954 nebere olej , semtam chrastí koš spojky na volnoběh .. ty už mívaj buď přes 40tis km na origo spojce nebo to někdo trápil furt na spojce třeba gumovačkou nebo wheelie spojkou
motorka je velice dobře ovladatelná a to i na dnešní poměry a dá se na tom zajet slušnej čas ...
R1 toho samého roku stejnej výkon .. hlučnější motory... jinak sloužila taky dobře ...mě ale moc nebavila
954 je podle mne hodně povedená mašina lehká výkonu má dost a to že se někdy muže něco vysypat hold riziko staršího stroje ... ale do sběru rozhodně nepatří
je pravdou že 1000RR je už jinde i výkonově, ovladatelnost je porovnatelná, pravdou je že ten el. tlumič funguje podle mne lépe nežhydro...
tak či tak po 600f to je skok jinam a zklamaný nebudeš...
1000RR za 80-90 tis taky hitparada netknutosti nebude..
můžeš mít štěsti a sehnat nějaký zachovalý exemplař za 90 ale ti co tu motorku maj v šupu si ji taky cení
SVSkritek píše: Kdyz tahas na vyjezdech ze zatacky treba na trojku na horsim povrchu tak ho driv nebo pozdeji potrebovat budes. Uz kdyz jsem na tom jel od projdejce domu tak se mi na vyjezdu ze zatacky na trojku ve 130 rozkmitaly riditka. Pokud tahas malo tak se bez nej treba obejdes. A jendou jsem jel z Ze ŽB domu přes vrchlabí. A už byla tma a v 70 jsem najel na nejaky boule bez plynu. A myslel jsem ze se na tom neudrzim...
a to si myslíš že vyřeší tlumič?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
25kW mě netrápí bud' bych jí koupil ted' a zavřel a nebo až příští rok, to budou noty na neomezeno..
jinak, díky za názory..
a co se týká cestování?
primax69 píše: mě se taky libí a i bych do ní šel ale měl by jsem hodně strach aby mě neodešel alternátor nebo co to odchází prostě to nabíjení a hlavně o spotřebuju oleje
Klucííí,takhle to brát nemůžete!!!To by jsme museli jezdit na kolech Mě osobně se teda 954 taky moc líbíNaposledy editováno 18.11.2011 20:19:14
měl jsem CBR 600F 96 3400km(první větší),900RR 12000km(vlastní) .. 929 půjčenou asi 1200KM ... 954(vlastní) 3500km ....1000RR(vlastní) 4700km
Yamaha R1(vlastní) 98 4000km , 2002(koupena na firmu kolegy) 2000km, SZR 660(vlastní) 9000km , FZ1 GT 7300km(vlastní), bimota 2300km
pujčené tak do 500km GSXR 03 ,05 .. triumph DAYTONA 675 , R6, Kawa ZX9 98-2000 , ZX10 04 a 06
vidíš že honda je moje značka a to i v autech na druhou stranu mám rád i yamahu a suzu
primax69 píše: mě se taky libí a i bych do ní šel ale měl by jsem hodně strach aby mě neodešel alternátor nebo co to odchází prostě to nabíjení a hlavně o spotřebuju oleje
co ty o tom víš asi něco z mýtů na fóru ...
Naposledy editováno 18.11.2011 20:26:42
mužu jet 200 zatáčkou bez i s tlumičem a projedu ji stejně pokud tam bude vlna tak se rozvlní obě ale pravdou je že se to líp zvládne s tlumičem ...na te FZ1 GT široký řidítka projedu stejně rychle zatáčkou jak na SBK sice je cítit trochu víc vrtění ale jde to ... je to o hlavě
dark demon> V Brně nejsou zaplaty a hrbloly
Porad si myslim ze to je dobra motorka na svoji dobu. Ale chce to dobrej kus no.
Naposledy editováno 20.11.2011 22:06:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |