Zatím jsem osobně zhlédnul jen gpz,ostatní doufejme tento víkend.
Kawasaki gpz 500
Kawasaki er5
Suzuki gs 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
ER5 je upravená Kawasaki Balius 250 a GPZ je GPZ společný mají fakt jen motor.
Mezi ER5 a GPZ bych zase zvolil ER5, gpz sice líp jezdí ale ER5 je ještě pořád pěkný naháč zatímco GPZ je pro mě dnes už stará kapota. Navíc se fakt perfektně jednoduše ovládá.
pliczb píše: je moc škoda, jak celkem dost lidí z principu hanbí zadní buben ER-5ky .Přitom se skvěle dávkuje a rozhodně neblokuje zadní kolo, když to člověk nejmíň potřebuje.
naprostý souhlas!!! komentujou tu zadní brzdu jenom lidi, kteří jeli na jawě, ale konkrétně na ER5 neé! a nebo si ji neuměli seštelovat - to je práce na 15 minut a brzdila jak víno!! když to porovnám s mou nynější kotoučovkou na ER6 tak ta prostě jede smykem a nebo nic! to ER5 pěkně pozvolný nástup a lineární náběh brzdné síly na kolo až do smyku! já proti bubnu nemám jediné, snad jen, že ošklivěji vypadá
Naposledy editováno 04.11.2011 06:24:29
Blix píše: ER5 je upravená Kawasaki Balius 250 a GPZ je GPZ společný mají fakt jen motor.
Mezi ER5 a GPZ bych zase zvolil ER5, gpz sice líp jezdí ale ER5 je ještě pořád pěkný naháč zatímco GPZ je pro mě dnes už stará kapota. Navíc se fakt perfektně jednoduše ovládá.
Dík za info, to jsem nevěděl :) myslel jsem, že to je přímý klon.
Jinak mě se víc líbí stará kapota :) (vlastně z r.1994)
WenCa píše: Odkaz nemám, nikde na inzerátu není... je to mamky a asi by to prodala... skutečně nikdy nebouraná, rok 1998, poslední 3 roky najela asi 400km, mamka na ni nemá čas... možná by se o ceně ještě dalo mluvit...
Vašiku mamina se chce zbavit kocourka malyho? neni to skoda..za ty penize nic neporidi a ani ji ty penize nevytrhnou ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Teda já bych do toho šel....nemáš nikoho v rodině kdo by ti půjčil Ta Er6 je fakt fantastická motka s vlastnostma už někde úplně jinde a za tu cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
istonbike píše: yama_lube>
Teda já bych do toho šel....nemáš nikoho v rodině kdo by ti půjčil Ta Er6 je fakt fantastická motka s vlastnostma už někde úplně jinde a za tu cenu
Když neseže peníze na motorku, tak tím tuplem nesežene peníze na údržbu takové motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
tahle motorka moc údržby nepotřebuje a navíc je fantasticky úsporná krom toho je tahle vlastně nová
istonbike píše: stassek>
tahle motorka moc údržby nepotřebuje a navíc je fantasticky úsporná krom toho je tahle vlastně nová
ale záleží jak, kdo na tom jezdí, já si jízdu užívám, takže zadní guma za 6-7tis. km v prdel... vlastně sjetá, nejlevnější je za 2100,- ono přední destičky když koupí nějaký lepší tak je to taky za 1700,- olej a filtr každou sezonu zas taková darda není kolem 600,- ale se spotřebou jsem na tom tak nějak stejně kolem 5- 5,5l/100 jinak opravdu je to úsporná motorka... pratelnej filtr taky něco pošetří
edit: jestli nemá stabilní příjem tak to nedoporučuji si na něco takovýho půjčovat a navíc s vidinou levné koupě je potřeba být dvojnásob obezřetný! aby to nebyla nějaká vražda
Naposledy editováno 04.11.2011 19:12:09
jen je dnes k mání s celokapotou(ale drahá). Jinak jen optické změny a neslyšel jsem
nikdy/nikoho si stěžovat, že by GS500 dělala jakýkoli problémy ! Navíc má "sladkou"
šestistupňovou převodovku a kdo se naučí s GS500 jezdit a nebojí se ji "točit", dokáže
dělat problémy "pilotům" i na větších objemech...
po roce / po dvou chce"silnější" ... Tu díž, až na nějaký výjimky, jsou GS500 v dobrým
stavu . Od "radka" navíc budeš mít rychlejší, než nahatá. I když ne zase o tolik, zato
ale zdálky vypadá jako GSXR ... Opravdu v případě GS500 (TOLIK jich je k mání!)
záleží jedině na tom, jak jsi na tom finančně !
GPZ - sportovnější, nej výkon, opůastovaná, takže na cestování ideální (ale nejel jsem ji)
ER5- od 2001 už i bez toho deklu na nádrži, nelíbí se mi zadní odpružení ale cen vzhleem k stáří byla tenkrát nejlepší, průserem po svezení byly brzdy (vpředu jeden kotouč a vzadu buben)
GS500 - líbila se mi, velký výběr, ale taky ty brzdy nic moc, byla dost líná
Já nakonec, zcela náhodně koupil YAMAHU XJ600N - už ten novější model s dvojitým kotoučem ve předu a dodnes nelituji. Naprostá bezproblémovost a spolehlivost a musím říci, že když jsem ji tenkrát poprvé viděl, tak byla i ze všech naháčů nejhezčí. Projety už i Alpy atd.... Navíc je to čtyřvál....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Hygienik píše: ta er5 je fakt za ty prachy dobitá a to i s tím, že by ti slevil... já loni v létě prodal tohle za 41000,- na tachu měla 37kkm v TP 25kw, nemusela se do ní koruna vrazit, nový desky, olej+ filtr gumy na celou sezónu... tak svůj výběr zvaž
Takovou i já na svůj začátek představuji, tak snad mi vše výjde!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 7 | Dnes v 15:21 ViraxRider |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |