globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Které pětikilo ???
Takže,už se blížím do finiše ale mám před sebou ještě na výběr 3 mašiny.Motorku bych chtěl jak na dojíždění do školy,tak cestování (trochu větší dálky) a lehce na provětrání.
Zatím jsem osobně zhlédnul jen gpz,ostatní doufejme tento víkend.
Kawasaki gpz 500
Kawasaki er5
Suzuki gs 500
Předchozí
1 2 3
Následující

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 23:04 | Nahoru | #61
Nejlepší pětikilo je asi todle:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 23:37 | Nahoru | #62
[quote=stassek]GPZ je úplně stejná motorka jako ER-5, jenom má motor naladěný na víc koní (44kw) a zadní kotoučovou brzdu proti er5 bubnové. Er5 je jen novější předělávka téhož stroje ve srovnatelné konfiguraci (zda lepší či horší je otázka preferencí - GPZ se vyráběla tuším do r. 2002 pro EU a 2006 pro USA).[quote]

ER5 je upravená Kawasaki Balius 250 a GPZ je GPZ společný mají fakt jen motor.

Mezi ER5 a GPZ bych zase zvolil ER5, gpz sice líp jezdí ale ER5 je ještě pořád pěkný naháč zatímco GPZ je pro mě dnes už stará kapota. Navíc se fakt perfektně jednoduše ovládá.

(reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 06:23 | Nahoru | #63

pliczb píše: je moc škoda, jak celkem dost lidí z principu hanbí zadní buben ER-5ky .Přitom se skvěle dávkuje a rozhodně neblokuje zadní kolo, když to člověk nejmíň potřebuje.


naprostý souhlas!!! komentujou tu zadní brzdu jenom lidi, kteří jeli na jawě, ale konkrétně na ER5 neé! a nebo si ji neuměli seštelovat - to je práce na 15 minut a brzdila jak víno!! když to porovnám s mou nynější kotoučovkou na ER6 tak ta prostě jede smykem a nebo nic! to ER5 pěkně pozvolný nástup a lineární náběh brzdné síly na kolo až do smyku! já proti bubnu nemám jediné, snad jen, že ošklivěji vypadá

Naposledy editováno 04.11.2011 06:24:29

Které pětikilo ???

4.11.2011 v 07:55 | Nahoru | #64
GS500

Které pětikilo ???

4.11.2011 v 10:13 | Nahoru | #65
Tady myslím stejně každý bude nakonec prosazovat jen tu svou motorku :) Jinak bych se docela rád ohradil proti názoru, že GPZ je špatně ovladatelná - to ani omylem! A to jsem s tím prokličkoval už hodně zácp a projel něco zatáček. Rozhodně je ovladatelnější než např. bandit. Je to konstrukčně motorka odpovídající 90tým letům, takže od toho člověk nemůže očekávat supersport. Ale vo to přece de. Jízda na těchhle starších spolehlivých strojích má jasné limity, ale dá zážitky a zkušenosti, které se na nových shánějí jen těžko.

Které pětikilo ???

4.11.2011 v 10:15 | Nahoru | #66
Jo a jít do motorky na splátky v 18 je volovina největší... podle mě. A na ty 400 si dej bacha, páč to bývají často mašiny z japonského trhu, které s do EU nikdy oficiálně nedovážely, z čehož mohou vyplynout jisté problémy.

(reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 10:18 | Nahoru | #67

Blix píše: ER5 je upravená Kawasaki Balius 250 a GPZ je GPZ společný mají fakt jen motor.

Mezi ER5 a GPZ bych zase zvolil ER5, gpz sice líp jezdí ale ER5 je ještě pořád pěkný naháč zatímco GPZ je pro mě dnes už stará kapota. Navíc se fakt perfektně jednoduše ovládá.



Dík za info, to jsem nevěděl :) myslel jsem, že to je přímý klon.
Jinak mě se víc líbí stará kapota :) (vlastně z r.1994)

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

4.11.2011 v 10:49 | Nahoru | #68
Jinak pokud chceš GPZ, tak docela nadějně vypadají tyhle:
Zlín
Vysočina
a nejsou ani zas tak daleko.

ER5
možná ?????

(reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 10:57 | Nahoru | #69

stassek píše: Jinak pokud chceš GPZ, tak docela nadějně vypadají tyhle:
Zlín
Vysočina
a nejsou ani zas tak daleko.

ER5
možná ?????


nezapomínat na 25kw

Které pětikilo ???

4.11.2011 v 12:35 | Nahoru | #70
Jo a pokud ER5 tak se snaž sehnat tu faceliftovanou po roce 2001 - trošku lepší přední brzda, větší nádrž, lepší sedlo a prostor pod ním akorát je prý na místě pocitově těžší bo má vyšší zadek ale to mám z druhé ruky.

(reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 14:20 | Nahoru | #71

WenCa píše: Odkaz nemám, nikde na inzerátu není... je to mamky a asi by to prodala... skutečně nikdy nebouraná, rok 1998, poslední 3 roky najela asi 400km, mamka na ni nemá čas... možná by se o ceně ještě dalo mluvit...



Vašiku mamina se chce zbavit kocourka malyho? neni to skoda..za ty penize nic neporidi a ani ji ty penize nevytrhnou ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 15:32 | Nahoru | #72
yama_lube>
Teda já bych do toho šel....nemáš nikoho v rodině kdo by ti půjčil Ta Er6 je fakt fantastická motka s vlastnostma už někde úplně jinde a za tu cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #73

istonbike píše: yama_lube>
Teda já bych do toho šel....nemáš nikoho v rodině kdo by ti půjčil Ta Er6 je fakt fantastická motka s vlastnostma už někde úplně jinde a za tu cenu



Když neseže peníze na motorku, tak tím tuplem nesežene peníze na údržbu takové motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 15:46 | Nahoru | #74
stassek>
tahle motorka moc údržby nepotřebuje a navíc je fantasticky úsporná krom toho je tahle vlastně nová

(reakce na) Které pětikilo ???

4.11.2011 v 19:10 | Nahoru | #75

istonbike píše: stassek>
tahle motorka moc údržby nepotřebuje a navíc je fantasticky úsporná krom toho je tahle vlastně nová


ale záleží jak, kdo na tom jezdí, já si jízdu užívám, takže zadní guma za 6-7tis. km v prdel... vlastně sjetá, nejlevnější je za 2100,- ono přední destičky když koupí nějaký lepší tak je to taky za 1700,- olej a filtr každou sezonu zas taková darda není kolem 600,- ale se spotřebou jsem na tom tak nějak stejně kolem 5- 5,5l/100 jinak opravdu je to úsporná motorka... pratelnej filtr taky něco pošetří

edit: jestli nemá stabilní příjem tak to nedoporučuji si na něco takovýho půjčovat a navíc s vidinou levné koupě je potřeba být dvojnásob obezřetný! aby to nebyla nějaká vražda

Naposledy editováno 04.11.2011 19:12:09

Které pětikilo ???

5.11.2011 v 22:17 | Nahoru | #76
Rozhodně Suzuki GS500 Vyrábí se už od r.1989(?) - motor i šásko stejný DODNES,
jen je dnes k mání s celokapotou(ale drahá). Jinak jen optické změny a neslyšel jsem
nikdy/nikoho si stěžovat, že by GS500 dělala jakýkoli problémy ! Navíc má "sladkou"
šestistupňovou převodovku a kdo se naučí s GS500 jezdit a nebojí se ji "točit", dokáže
dělat problémy "pilotům" i na větších objemech...

Které pětikilo ???

5.11.2011 v 22:19 | Nahoru | #77
Jó, zapoměl jsem ještě dodat, že jich je k mání (ojetejch)"hafo", takže se dá vybrat
dobrej kus za slušný peníze

Které pětikilo ???

6.11.2011 v 10:26 | Nahoru | #78
Svatou pravdu Ti, "yamo lube", říká "radek" ! GS500 většinou "vychová" začátečníka a ten
po roce / po dvou chce"silnější" ... Tu díž, až na nějaký výjimky, jsou GS500 v dobrým
stavu . Od "radka" navíc budeš mít rychlejší, než nahatá. I když ne zase o tolik, zato
ale zdálky vypadá jako GSXR ... Opravdu v případě GS500 (TOLIK jich je k mání!)
záleží jedině na tom, jak jsi na tom finančně !

Které pětikilo ???

6.11.2011 v 16:58 | Nahoru | #79
yama_lube: Ak chces peknu 500vku na jar predavam svoje vymazlene gs500

Které pětikilo ???

6.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #80
Za mě jednoznačně ER5ka.....mám na ní najeto zatím cca 5 tisíc a vcelku vzato spokojenost (na ten obsah). Buben vzádu vůbec neřeším.....většinu brzdný práce dělá stejně předek, kterej vzhledem k výkonu brzdí dostatečně...zastaralá koncepce pérování...ano, vizuálně to pak utváří klasický vzhled tý motorky.... trochu "plave" ve vyšších (rozuměj 150+) rychlostech...ano, ale nijak extrémně....to už pak záleží jakou rychlostí chceš po těch našich cestách lítat...no já si prostě nestežuju...

Které pětikilo ???

16.11.2011 v 00:55 | Nahoru | #81
No, koukám, že hodně lidí řeší tohle dilema. Taky jsem dlouho vybíral a dám pár postřehů (detaily už nepamatuji).
GPZ - sportovnější, nej výkon, opůastovaná, takže na cestování ideální (ale nejel jsem ji)
ER5- od 2001 už i bez toho deklu na nádrži, nelíbí se mi zadní odpružení ale cen vzhleem k stáří byla tenkrát nejlepší, průserem po svezení byly brzdy (vpředu jeden kotouč a vzadu buben)
GS500 - líbila se mi, velký výběr, ale taky ty brzdy nic moc, byla dost líná

Já nakonec, zcela náhodně koupil YAMAHU XJ600N - už ten novější model s dvojitým kotoučem ve předu a dodnes nelituji. Naprostá bezproblémovost a spolehlivost a musím říci, že když jsem ji tenkrát poprvé viděl, tak byla i ze všech naháčů nejhezčí. Projety už i Alpy atd.... Navíc je to čtyřvál....

Které pětikilo ???

16.11.2011 v 09:27 | Nahoru | #82
Ladis : pravděpodobně jsi GS500 netočil tak, jak potřeba
Má perfektní "šestku" převodovku a potřebuje točit
Anebo jsi měl "nějakou tu zavřenou verzi" ...

Které pětikilo ???

16.11.2011 v 09:30 | Nahoru | #83
XJ600N jsou "držáky" (teda pokud je nějakej "kovozemědělec" nezprzní, že!?) ,
ale pro začátky "rovnou" čtyřválec ???

Které pětikilo ???

16.11.2011 v 14:42 | Nahoru | #84
Kup si Gs.Já jezdím denně do práce(ještě ted) a na občasné vyjíždky.Mám neškrcenou a řeči že je lenošná jsou kec.Na vyježdění je nejlepší.Navíc neztrácí na ceně.Za dva roky ji prodáš za stejnou cenu.Je lehká a lehce ovladatelná.Další výhodou jsou náhradní díly.

Které pětikilo ???

16.11.2011 v 16:21 | Nahoru | #85
Konečně slovo PRAKTIKA ...
Yama Lube pusť se do toho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

1.2.2012 v 15:33 | Nahoru | #86

Hygienik píše: ta er5 je fakt za ty prachy dobitá a to i s tím, že by ti slevil... já loni v létě prodal tohle za 41000,- na tachu měla 37kkm v TP 25kw, nemusela se do ní koruna vrazit, nový desky, olej+ filtr gumy na celou sezónu... tak svůj výběr zvaž



Takovou i já na svůj začátek představuji, tak snad mi vše výjde!!

(reakce na) Které pětikilo ???

2.2.2012 v 00:11 | Nahoru | #87
Mám sezonu na GS 500E a naprosta spokojenost, je to stara hepa, ale i presto stale drzi a jeste dost.....kdyz vychytas ty otacky kdy to nejvic taha za ruce tak se na tom da solidne vyradit, nerikam ze je dokonala, to ne, ale taky jsem vybiral ze stejnych motorek jako ty, je tomu presne rok, sve volby nelituju a za me urcite GS 500E

(reakce na) Které pětikilo ???

2.2.2012 v 07:51 | Nahoru | #88
Li.> tak přeji šťastnou ruku při výběru, moje rada snad jen nekupovat od někoho kdo ji měl rok(jednu sezonu)pokud nebude v pěkným stavu, protože tam je předpoklad, že desky budou smetený, olej vyjetej, gumy oholený, prostě bude za jednu sezonu vyježděná a ty do ní nasypeš další peníze, než ji zprovozníš

Které pětikilo ???

2.2.2012 v 09:16 | Nahoru | #89
Kawa Z550
(je to vetoš, ale nádhernej)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 7 Dnes v 15:21 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1


TOPlist