ja zacnu,na motorce jsem jel nejrychleji na kamaradovem gsxr 280(samozrejmne tachometrovych) a autem jako spolujezdec neco kolem 250 v upravene vr6 a kdyz jsem ridil sam tak 190. tak se pochlubte a neskousejte to jinde nez v nemecku a jakymy stroji jste to dosahly
Naposledy editováno 08.11.2011 20:57:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
S.i.i.i.s.a píše: Tak mě je to šumák, že mi nevěříš. Já vím že jsem tak jel a ještě by šla.
1.8T má maximálku od výrobce 220 kmh cca (automat vs. manual)... superb upravenej od cimbu.cz na 156 kw nebo 132 kw, nevim jestli to už byl současnej nebo první generace jel dle gps 238 kmh... současnej 2.0TFSI se 175 kw už může bejt slušný letadlo ale i tak myslím že tachák do 270ti je tam fest na okrasu
edit. moto +- 160 kmh supermotard vor 530
auto superb combi 1.8TSI něco přes dvě kila, osobně 203 kmh
Naposledy editováno 09.11.2011 00:11:46
1 reakcí na tento příspěvek kolik jste jeli nejrychleji?
1 reakcí na tento příspěvek kolik jste jeli nejrychleji?
jawa 350/638 - kolem 130, pak už by mě setřásla. Virago něco přes 150 (hrozný, vítr by člověku urval ruce, rozeplo mi to bundu a brejle mi to zafoukalo kamsi nad čelo, bez ohledu na to, že sem se strachy skoro posral ),a auto byla toyota corolla, r.v. někdy 1985, ta jela 180. Tachometrový údaje, samozřejmě.
A musím se přiznat, že sem takový prase, že to nebylo v německu na dálnici, nýbrž u nás, na státní z JH do Budějic.
ED. Jo, a Iveco Daily - 109 km/h, když sem vyhodil kvalt z kopce, což je jedinej způsob, jak ochcat omezovač.
Naposledy editováno 09.11.2011 07:15:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
Yura píše: Tak sem slabej, ale já se strašně bojím.
jawa 350/638 - kolem 130, pak už by mě setřásla. Virago něco přes 150 (hrozný, vítr by člověku urval ruce, rozeplo mi to bundu a brejle mi to zafoukalo kamsi nad čelo, bez ohledu na to, že sem se strachy skoro posral ),a auto byla toyota corolla, r.v. někdy 1985, ta jela 180. Tachometrový údaje, samozřejmě.
A musím se přiznat, že sem takový prase, že to nebylo v německu na dálnici, nýbrž u nás, na státní z JH do Budějic.
ED. Jo, a Iveco Daily - 109 km/h, když sem vyhodil kvalt z kopce, což je jedinej způsob, jak ochcat omezovač.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
BMW M5 400PS - 250 km/h - omezovač
BMW 740i M62 - 240 km/h - pak už se tomu moc nechtělo
(to bude asi tím, že jsem dělal čtyři roky u BMW)
Buell XB9R Firebolt s race kitem - tachometrových 230 km/h - otáčkoměr v rudým a s ohledem na krátký rozvor Buellu a s ohledem na zadní gumu 190/65R17 slick (vejde se jen po vytažení lízátka z kyvky) je to hodně smrtící kombinace
PS: Buell je dělaná motorka na zatáčky, ne pro rovinkové střelce
Yura píše: Coolasice> Máme na dailinách (3.0 HPI) taky 90. Jenže v 90 sepne, a sníží rychlost na 85, a jsi v prdeli. Príma věc, obzvlášť když v tu chvíli předjíždíš dědka ve škodovce, co se právě rozjel na 75 Nechápu význam omezovače u takovýho hajzlíka, jako je dajlina. U naší práce to v určitej situacích akorát kurevsky zdržuje, když bojuješ o každou minutu, abys byl na závozu včas, a musíš se courat 15 km za funící tatrou, co veze kamení a jede 80. A úplně nejvíc mě vždy dorazí, když tě bleskem střihne PPLka a vzápětí zelináři - a oba s dailinou 3.0 HPI.
Nejvíc mě nasere nějakej hnup co mě před kopcem zbrzdí a potom šlápnene na plyn Potom začnu brzdit ty zamnou když mám třeba těžký náklad,jinak staré 815 Tatry mají slabé motory.Nové Ternovky vzducháče mají kolem 440 koní a ty už jedou Mě koupil toho Renolta šef 6 roků starého a byly natahlé šrouby po zjištění,potom kup starší auto1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
Yura píše: Coolasice> Máme na dailinách (3.0 HPI) taky 90. Jenže v 90 sepne, a sníží rychlost na 85, a jsi v prdeli. Príma věc, obzvlášť když v tu chvíli předjíždíš dědka ve škodovce, co se právě rozjel na 75 Nechápu význam omezovače u takovýho hajzlíka, jako je dajlina. U naší práce to v určitej situacích akorát kurevsky zdržuje, když bojuješ o každou minutu, abys byl na závozu včas, a musíš se courat 15 km za funící tatrou, co veze kamení a jede 80. A úplně nejvíc mě vždy dorazí, když tě bleskem střihne PPLka a vzápětí zelináři - a oba s dailinou 3.0 HPI.
jj, na třílitrovým DUCATU mám rekordní GPS-kovej záznam 198, ale 200 jsem s tím nepokořil. To už je na dodávku docela mazec. S kamionem je na GPS-kovým záznamu rekord 136.
Lion píše: 1.8T má maximálku od výrobce 220 kmh cca (automat vs. manual)... superb upravenej od cimbu.cz na 156 kw nebo 132 kw, nevim jestli to už byl současnej nebo první generace jel dle gps 238 kmh... současnej 2.0TFSI se 175 kw už může bejt slušný letadlo ale i tak myslím že tachák do 270ti je tam fest na okrasu
edit. moto +- 160 kmh supermotard vor 530
auto superb combi 1.8TSI něco přes dvě kila, osobně 203 kmh
OK když mi nevěříte tak co v nejbližší době se to pokusím natočit.
charlie.vtx1800 píše: jj, na třílitrovým DUCATU mám rekordní GPS-kovej záznam 198, ale 200 jsem s tím nepokořil. To už je na dodávku docela mazec. S kamionem je na GPS-kovým záznamu rekord 136.
dodávky obecně jezději jako krávy Teda až na ty naše
Máme tam jako záložky starý Dailiny, ty 5912, to byly 2,5 litry. Omezovač nemaji, a jede to bez větších potíží přes 120. A to je skříňák, kolikrát narvanej chlebem a rohlíkama až pod střechu. Všechny novější třílitry ale máme omezený, takže kolik to jede, nevím
2 reakcí na tento příspěvek kolik jste jeli nejrychleji?
2 reakcí na tento příspěvek kolik jste jeli nejrychleji?
BMW 750i 16-ti válec s poladěnou jednotkou a s vypnutým omezovačem: 285 z mírného kopce po dálnici
Strašnej mazec v obou dvou případech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
_monty píše: Ani moc nevim, ale na co nezapomenu je 80 km/h v multikare..od ty doby z kopce nevyrazuju..
No, bych mohl vytáhnout tu historku jak jsme na vojně jeli po přistávací dráze s Vejtřaskou co má (proudovým motorem od Delfína) odfukovat sníh z dráhy. Tachometr byl na dorazu asi za 5 vteřin a odhořeli nám brzdy. Na konec dráhy (asi 2,8km) jsme dojeli setrvačností a už tam na nás rovnou čekala Vojenská policie a odvezli nás rovnou bručet do Žatce
Naposledy editováno 09.11.2011 21:21:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
seikos píše: Honda VFR800 v úpravě od F1: 277kmh z kopce po dálnici
BMW 750i 16-ti válec s poladěnou jednotkou a s vypnutým omezovačem: 285 z mírného kopce po dálnici
Strašnej mazec v obou dvou případech
BMW 750i byl 12válec,né 16ti.Obsah 5 litrů.Jestli teda myslíš to auto vyráběné asi tak kolem roku 1992.Stejný motor mělo i nádherné kupé 850.
seikos píše: No, bych mohl vytáhnout tu historku jak jsme na vojně jeli po přistávací dráze s Vejtřaskou co má (proudovým motorem od Delfína) odfukovat sníh z dráhy. Tachometr byl na dorazu asi za 5 vteřin a odhořeli nám brzdy. Na konec dráhy (asi 2,8km) jsme dojeli setrvačností a už tam na nás rovnou čekala Vojenská policie a odvezli nás rovnou bručet do Žatce
Já když dělával u Technickejch služeb, tak sme vyhazovali kvalt z traktorů při sjezdu z Fedrpuše (to je asi 2 km dlouhej kopec nad J. Hradcem) a vede tam státní silnice na N.Bystřici, kudy sme jezdili na městskou skládku. No a dole pod kopcem se při předjíždění nechytaly pomalu ani trambusy a řídit se muselo ve stoje. Hektor nás vždycky doslova vykopal ze sedačky protože to skákalo jako urvanej bejk - všude lítali flašky, nářadí, třískala střecha, gumy z podlahy vylítaly .... to byl mazec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik jste jeli nejrychleji?
JiříII. píše: BMW 750i byl 12válec,né 16ti.Obsah 5 litrů.Jestli teda myslíš to auto vyráběné asi tak kolem roku 1992.Stejný motor mělo i nádherné kupé 850.
Jojo, je to dost dobře možný že to byl 12V. Tenkrát říkali že to má ve standardu 320 koní a bylo to upravený a odbržděný asi na 380. Byl to tuším že rok 1995