už asi rok si lámu hlavu s tím jak funguje signalizace momentu řazení u Suzuki GSX-R K4-K5 Asi jsem lama největší a všichni koho se zeptám taky jelikož mi ještě nikdo nedokázal poradit
Když zmáčknu tlačítko vedle tak to na mě 2x za sebou blikne a toď vše :-/ A ať projedu pak celé pásmo otáček tak se to prostě ani jedno nerozsvítí.
Nevíte někde jak se ovládá tenhle doplněk ???
Naposledy editováno 05.04.2010 19:12:45
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni kontrolky razeni K4-K5
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni kontrolky razeni K4-K5
Naposledy editováno 05.04.2010 19:08:16
Google se se mi poc používat nechce protože manuál je samozřejmě oscanované PDF "a to bych musel přepisovat a to je wo howně jestli mi teda rozumíš" (úryvek Čtvrtníček - Lábus ) Mám nalezené asi 4 stánky kde se mi zdá ,že se o tom pojednává. Než bych to přepsal bude další rok v háji... zkusím v práci asi ředitelovu sekretářku tak "šprechti" AJ i NJ dobře Spíš jsem doufal, že mi to tady někdo v 3 řádkách vy-oslí jako jsi to udělal ty k té R-jednici
Naposledy editováno 05.04.2010 19:22:19
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni kontrolky razeni K4-K5
každopádně dám vědět
zkus,když tak budem řešit dál..
Takže když už tam má tu možnost aby to na mě bliklo a upoutalo to pozornost, "že je čas" tak bych to rád z-aktivoval.
Kdyby to tam nebylo asi by mi to za investici nestálo. Ale takhle když už to tam je.
Připomínáš mi jednoho člověka v práci kterej je línej jako veš a vždy když za ním přijdeš aby ti s něčím pomohl nebo poradil. Tak vždy mu stojí za to si vymyslet nějekj důvod proč by jsi to neměl dělat ... hlavně aby on se nemusel zvednout. "A na co to je potřeba? a stejně to je hovadina. "
Takže ikdyž tuším, že jsi to tak snad nemyslel stejně ti odpovím. Když už to tam je ... chci to využívat
Naposledy editováno 06.04.2010 19:57:20
Držet ADJ, zapnout zapalování, pak postupně posouvat ručičku otáčkoměru na hodnotu, kde chceš aby to svítilo, myslim že tam ještě musíš potvrdit jestli chceš svícení nebo blikání....
Fakt už si to dobře nepamatuju, ale na i nových je to prakticky pořád stejné.
Zkus někde splašit manuál, tam to bude...
Dneska jsem to (mám i svědka ) zkoušel snad 30min nějako nabastlit a nic ADJ jsem držel s klíčkem kombinoval i s sel atd atd. Ale přišel jsem na dvě věci:
1- jak se štelují hodiny
2- a pak jsem přišel na to, že když 10sec podržíš to tlačítko co je vedle té kontrolky tak nejen ,že se na chvilky rozsvítí, ale na display se mezi Fi a poslední číslovkou rozsvítí logo trabanta takovej blesk v kroužku ,že by to znamenalo TRABANT mod a pak tp jezdilo jen do 80tky ?
[img] tabulce položka č4
Naposledy editováno 07.04.2010 19:24:35
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni kontrolky razeni K4-K5
Edit: už mi to fakt leze na mozek
Spíš si myslím, že tam bude někde ještě něco domáčknout když se ti objeví ten znak trabantu na display. V ten moment je to asi nějako aktivní ... ale co s tím dál
Naposledy editováno 08.04.2010 07:17:59
Matně si pamatuju, že opravdu taková sranda na K3 co jsem měl to nebyla.... takže to asi fakt bude chtít návod.
V servisnim manuálu na K3 to není (tacháč má stejné funkce), chce to návod k obsluze... tam to 100% bude.
ja to spis myslel, tak ze podle ceho? a jakou hodnotu otacek? to to vemes jenom subjektivne?
jakoze od 9000ot do 12.000ot to jede a pak uz ne? nebo mas graf z brzdy a podle toho?
BTW tady mas nejakej tip abys nerekl ze sem linej . je to z hayabusy ale suza jako suza
"Swith the bike off (Key on off position), then press both buttons of the dash down and keep them pressed down while you turn the swith to the on poisition until the dashe's test finishes.
Once finished, press the right button (here I'm not sure about, probably it's the left button but try first with the right one, if it doesn't work fine, start all over again , turn bike off, press...bla bla and try with the left button)
Once you press the left button the indicator will turn on, with the buttons of the dash you regulate first the dimmer of the light, press the other button and it will let you select if you want the light to be solid or blinking, finally, it will let you select the RPM range you want the light to be fired up at.
Hope this helps dude."
Naposledy editováno 09.04.2010 20:50:55
Po dokončení stiskněte pravé tlačítko (tady si nejsem jist, pravděpodobně to je levé tlačítko, ale zkusit se to pravé, pokud nefunguje dobře, začít znovu, zase na kole vypnout, stiskněte tlačítko ... bla bla a zkuste s levým tlačítkem)
Po jednom stisknutí levého tlačítka bude indikátor zapnut. pomocí tlačítek na přístrojové desce můžete regulovat nejprve stmívač světla, stiskněte tlačítko další a to vám umožní vybrat, zda chcete, aby se světlo bude pevné nebo bliká, konečně, to vám umožní vybrat spektru otáček chcete světlo má být propuštěn až v.
Naposledy editováno 09.04.2010 20:58:04
to snad do te policky za tebou prijedu a nastavim ti to.
gixxer forum
Naposledy editováno 09.04.2010 21:07:40
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni kontrolky razeni K4-K5
- klicek v OFF a zmacknuti tlacitka vedle te bile diody vic jak 2 sec. (button 10)
- potom s tim samym tlacitkem se nastavuji otacky po 500 jak je psano v manualu od 7000 az do 14000. pravda ze nevim jak to ulozit.tak jsem to nacvakal na 11.000 (nejvyssi kroutak) a vypnul klicek. otestuji nekdy pri jizde...