1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
PEPAFJR píše: Docela dobře jde vytunit 1.8T 20V nechá se z motoru dostat i 300k. Pochopitelně i s výměnou patřičných dílů.
Tohle je jeden z nejhorších motorů, co se dá "tunit". Myslím benzínové turbo motory.
Jiné motory dokáží daleko a daleko více. Např. 4G63 6 bolt od Mitsubishi (2.0l a sériový výkon 200HP), dokáže s orig vnitřnostmi cca 450HP. Originální klika tohoto motoru vydrží cca 1000HP. atd atd........
Že se to někomu rozsypalo nemusí být vinou pouze chipu, záleží taky na celkovým stavu a zacházení majitele, likvidování za studena, špatný paliva aby se ušetřilo, oleje srajdy, servis žádný, není se čemu pak vidit, na servise je toho vidět až až :)
Potom je další věc firma která chipuje, je spousta firem která dělá opravdu prasárny a je toho na internetu k počtení dost, ale věřim že když vyberete solidní firmu (není jich taky málo :) ), ideálně zkušenosti zákazníků + firmu která dává na svojí práci záruku, potom myslím že se motor nevysype jak se tady píše :)
Znám spoustu lidí co to má, od malých kočárků po pořádný auta a nikdo nic špatnyho neřekl, ale samozřejmě nekupujou "power chip krabičky na internetu" a nehledaj nejlevnější firmy...
To jen takový můj poznatek a zkušenosti :)
Naposledy editováno 13.10.2011 20:12:02
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Edit: Můžete býti sebevětší kretén za volantem, ale i když se rozkrájíte, tak bez toho, aby se v tom někdo vrtal, díry do pístů prostě neuděláte.
Naposledy editováno 14.10.2011 01:21:55
Něříkám, že to nefunguje, funguje to, ale podle mě to nepřinese tolik výhod, aby to stálo za takovou investici. Pokud to ale uděláš, počítej s tím, že se Ti zkrátí servisní intervaly a každý Ti doporuči všechny díly, které Ti odejdou vyměnit za vyžší třídu co do kvality! Takže ropě zdar!
Ropa patří do kamen, ale kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááááhnou!!
Přijde mi jako totální blbost čipovat půl roku starý auto ještě v záruce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Sisina píše: [quote=StiefTomas]Ale ja osobne jsem nevidel a ani neslysel,ze by cipem odeslo neco jinyho nez spojka.quote]
??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.
Podle tech reci si toho neslysela jeste HODNE
Super pristup: Co jsem neslysela = Kravina. Hmm
To bude jeste diveni.
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Každýho věc, nafta patří do kamen...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Rampa89 píše: Každýho věc, nafta patří do kamen...
Kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááhnou!!
z-x-r píše: Podle tech reci si toho neslysela jeste HODNE
Super pristup: Co jsem neslysela = Kravina. Hmm
To bude jeste diveni.
Ne, opravdu jsem to ještě neslyšela a v životě se toho dozvím samozřejmě ještě dost. Normálně se dělá chip i v autorizovanejch servisech. Kdyby s tím byl takovej problém, tak se to nejspíš dělat nebude.
Učenej z nebe nespadl, ale chápu, že si někdo musí "rejpnout", jen tak dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Blesk90 píše: Kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááhnou!!
Nááááhodou nějaký doma najdu, myslíš, že by to šlo čipnout?
Franta od rybníka povídal, že ta jeho jede aji 80, prý mu čipnuli ten enžín menežment.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Sir.John.Wayne píše:
Edit: Můžete býti sebevětší kretén za volantem, ale i když se rozkrájíte, tak bez toho, aby se v tom někdo vrtal, díry do pístů prostě neuděláte.
Ne,ty je dělat nemusíš,protože když ti začne protejkat vstřikovač a ty se na to vysereš,za čas tam ta díra bude skutečně i bez rejpání
Thopr píše: Mám několik TDI motorů za sebou, je pravda že vw group. Prvně Seat Ibiza TDI AFN 81KW, úpravy spojka, větší turbo VA, trysky Race 520,free exhaust, velký FMIC (intercooler), velké sání a soft od Mvoleska (chipforum.cz) a na brzdě 133KW, brácha měl GIV ALH 66KW, trysky race 520, turbo Hybrid, 12mm rozdělovací hlava, velký intercooler, jednohmota spojka s keramikou, velké sání, soft taky od Mvoleska a konečná cifra 210ps a 450nm. Teď mám Fabku 1.9 TDI AXR 74KW, turbo GT1749VB ze 110KW TDI ARL a soft od Mvoleska a 123KW, brácha má nyní Passat 3C 2.0 TDI 103KW, odstraněn DPF, trysky AL z 96KW, keramika lamela, malý hybrid do 200ps a soft od BH motor ze slovenska a má 143KW. O propálených pístech si nech zdát, kokot řidič oddělá i motor v sérii. Jsme mechanici, máme autoservis, zkušenosti jsou a pokud nejsi total magor, tak bych se přesoftování vůbec nebál. :)
souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Krovak píše: Ne,ty je dělat nemusíš,protože když ti začne protejkat vstřikovač a ty se na to vysereš,za čas tam ta díra bude skutečně i bez rejpání
Hrome, beru zpět, tuhle eventualitu jsem opomněl
Sisina píše: To samozřejmě, ale já jsem ještě nikdy neslyšela, že by odešla díky chipu spojka...
Tak jsem aspoň o něco chytřejší
jedinný recept je že se nesmí zrychlovat třeba na 4-5 od 1300ot pokud se to učipuje , poněvač spojka je zatížena sakra výkonem po dlouhou dobu... takže vždy kvalt níže pokud tomu chceš naprášit... jinak odejde něco co je v zatížení namáháno... a ještě drobnost často se pak vyklepou poloosy poněvač to taky nepobíraj..
Osobně jsem měl OCT 1 1.9TDI 81kw poprvé 102kw a 280nm a to cirka do 190tis km a ve 165se rozletěla spojka ... po spojce jsem jel ladit ke klukům co staví diesly na vrchy pak tam šlo 114kw a 330nm (použité jiné turbo) bohužel to ale bylo na hranici únosnosti motoru a dym jak z lokomotivy.. takže by se propálily písty takže to šlo na 107kw se standardním turbem a vstřiky kouřivost no na vytočenou 2-3-4 tak akurát a blafal ale v rozmezí normálních Ot to nekouřilo víc než nové a na čipu najeto 278tis km ... a nic motor jel furt stejně akurát polosy už šly na věčnou cestu ... pak jsem auto nechal Obchodníkovi a to byl závodník kdy 3-4 ho rval pořád naplno po okrskách a zbytečně 5zrychlovala nad 2000stejně jako 3 či 4 protože za 4200 rapidně motor klesal na výkonu... tak ho obchadník zauzloval u Hradce tak že ojnice vyběhla blokem motoru
čip není na závodění ale na oživení a ježdění že potřebuješ předjet nebo naložíš a jedeš je dobrej
Teď mám Golf ´02, 1.9 TDi PD, 96kW, 6-tikvalt a na chip se teprve chystám
Naposledy editováno 14.10.2011 21:26:57
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
výkonový rozdíl byl znát maximálka šla o 20 kmh nahoru oproti bez čipu, navíc sériový auto mělo docela slušnou díru mezi 3-3.5 tis. ot.
Bagoborec>osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.
a není RSko náhodou dvoulitr??
Naposledy editováno 14.10.2011 21:40:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Naposledy editováno 14.10.2011 23:00:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |