Nejake reference uz mam, ale budu rad za dalsi. Diky
Uzavřeno 11.10.2011 v 23:27 uživatelem Dawe02
cetl jsem kritiku na prevodovky touchtronic, ale hlavne na ("houpavy")podvozek - zkratka je to sportovni limo, ne zadna GT3 apod.
2 reakcí na tento příspěvek OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Dával bych si dobrá pozor na havarovaná auta. Ta Al karoserie je lepená a není svařovaná. Takže jak kvalitně to lze opravit netuším. Takže bych s tím taky raději neboural. Video z výroby v Gaydonu zde, ale je to klasická reklama.
V Praze v dreamcars mají DB9 volante k zapůjčení. Takže bych tam třeba zavolal a dohodl zápůjčku.
Canu nějaké garační prohlídky bych viděl +- 30 000,-.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Uz jsem v nem jel. Ta prevodovka(touchtronic) se chova pocitove stejne jako muj tiptronic v Opelu...zpocatku takovy linejsi ale nic tragickeho. Od kdy se montuje druha generace te prevodovky?
Sleeper1 píše: Poggy> jen pro zajimavost doplnim, ze 1. garancka u Ferrari je pouze za 160K
To se mi zdá trochu moc. Viděl jsem účet ze servisu na F430 klasická prohlídka včetně výměny destiček a ještě nějaké drobnosti na částku 3200 euro. Lehký přehled je taky zde: http://www.dkeng.co.uk/servicing/Ferrari_Fixed_Price_Servicing.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Dawe02 píše: Poggy> Diky Vesmes se to shoduje s tim co jsem slysel/cetl.
Uz jsem v nem jel. Ta prevodovka(touchtronic) se chova pocitove stejne jako muj tiptronic v Opelu...zpocatku takovy linejsi ale nic tragickeho. Od kdy se montuje druha generace te prevodovky?
Nejsem jsi jist, ale měly by jí mít všechny DB9 od začátku výroby. Je to klasický automat jako třeba v AUDI. Prý v manuálním režimu nedovolí podřazení pokud otáčky motoru neklesnou pod 3 500/min. U klasického manuálu bych se hodně zaměřil na kontrolu spojky. Je vzadu (transaxle) před převodovkou a nejspíš nepůjde vyměnit bez demontáže zadní nápravy a podle toho videa je spojená převodovka s motorem nosnou rourou (tourque tube). Takže jestli to půjde vyndat bez demontáže celého pohonného ústrojí včetně motoru nevím. To by pak bylo asi hodně drahé.
Elektronika v tom bude ale asi největší problém. Pak bacha na světle čalouněnou palubní desku. Díky velmi zkosenému čelnímu sklu se bude zrcadlit v čelním skle na slunci. A navigační systém je prý pěkně na "prd".
Brzdy jsou prý poddimenzované. Takže bych si dával bacha při ostřejší jízdě na zkroucení kotoučů. To by taky stálo asi nemalý peníz.
PS. Pokud jsi to nakonec pořídíš a měl bys cestu a jih. Byl bys ochoten mě v tom za nějakou úplatu svézt na sedačce spolujezdce? Cca 20-30 min. To auto se mi jako jedno z mála dost líbí. A cca 35 tis. za zápůjčku v Praze nedám. Navíc ta kauce 260k Kč nebo kolik....
Naposledy editováno 09.10.2011 15:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
The_Kučí píše: Poggy> by mě zajímalo co mu řikají na tu malou SPZ ve predu policajti
Auta typu Aston Martin, Ferrari, Lamborghini apod. mají tuhle malou značku legálně. Pokud má ovšem v TP zapsanou vyjímku ze zákona. Takže mu nemůžou nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Poggy píše: Auta typu Aston Martin, Ferrari, Lamborghini apod. mají tuhle malou značku legálně. Pokud má ovšem v TP zapsanou vyjímku ze zákona. Takže mu nemůžou nic.
Můžu si to nechat udělat i na normální auto? ..btw.tady jezdí eclipse taky s takovou značkou
The_Kučí píše: Můžu si to nechat udělat i na normální auto? ..btw.tady jezdí eclipse taky s takovou značkou
Na auto typu Octavia to nepůjde. Tu značku tuším zařizuje dovozce a musí nějak doložit, že umístění a tvar běžné poznávací značky nelze z konstrukčního hlediska umístit na vozidlo. Třeba Alfa Romeo má přední značku umístěnou mimo střed u většiny modelů. Kvůli mřížce chladiče, ale velikost je stejná. Ale existují i lidi co to dokáží mimo zastoupení. Za nějakou úplatu. Třeba dovozci ojetin. Ale na Fábii to asi nezařídí nikdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Az ho budu mit (jeste porad zvazuju i F456 M V12) pojedu kolem a bude cas, tak neni problem. O tom F neco nevis?
Dawe02 píše: Poggy> diky. Brzdi to dle meho hodne slusne, kotouce budou ok, ale tu elektroniku (a spojku) slysim opakovane, takze zjistim v Astonu cenu v Praze v servisu. Nema tam nekdo znameho?
Az ho budu mit (jeste porad zvazuju i F456 M V12) pojedu kolem a bude cas, tak neni problem. O tom F neco nevis?
Jasně. Rád bych se v tom svezl. Zadarmo to nechci. Vím akorát o jednom kámošovi/bývalém spolužákovi co měl Ferrari 348 a teď měl havarovanou 575 Maranello, ale to je překupník. Obě prodal za cca 3-4 měsíce. Takže ten ti toho taky moc neřekne. Maximálně že ti takový auto rád doveze. Jen netuším kdy ho uvidím. Možná taky až příští rok. Takže bych ti na něj spíš dal kontakt.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Poggy> prekupnika nepotrebuju. Ale je fakt ze na tehle vozech se da slusne vydelavat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
mandy8 píše: Dawe02> ...Najeto má myslím jen kolem 20tis. km a až teď mu začla blbnout převodovka...
Jen mě zaráží to "až"
Naposledy editováno 10.10.2011 12:55:11
1 reakcí na tento příspěvek OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
Diky chlapci, pomohli jste mi.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Zkusenosti Aston Martin DB9 V12
S elektronikou bych si poradil a ten Touchtronic nejak asi budu muset pretrpet