![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](http://www.mojemoto.hu.cz/Moje%20KTM%20450%20EXC/DSC_1739.jpg)
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
A motorka byla hotová přesně za týden
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
U autorizovaného prodejce KTM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Jinak dnes jsem si vyzvedl svou EXC 450 rv.05 ze servisu. Měla najeto už 280MTH, bez žádného zásahů do motoru.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
A motorka byla hotová přesně za týden
U autorizovaného prodejce KTM.
a slyšíš rozdíl?netušíš kolik setin měl píst vůli?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Rozdíl je obrovský, motor jen ševelí. Ne jako Honda, ale je tichoučký. Píst prý už byl citelně volný, možná to ani neměřili.. Najel jsem předtím jen 5MTH a doléval jsem 2dcl oleje. Trochu už brala.
něco už tam šlo trošičku slyšet když byl motor vlažný-možná to byl ten píst,nebo rozvod,těžko říct.doufám,že teď bude klid zase alespoň 200 hodin
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 27.09.2011 20:16:44
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
c.j. píše: Cena servisu mě příjemně překvapila. Motor i před servisem byl velice tichý v porovnání i s KTM EXC 530 s 80MTH.. Předtím klepala na neutrál spojka, teď je rozdíl mezi vymáčklou a nevymáčklou spojkou zanedbatelný. že by pomohla výměna lamel? To je divné, ale prostě už spojka neklepe.
ono je dost pravděpodobné,že najdeš 20 hodin a zase to trošku zhluční....
co se týká toho chrastění spojky-myslím,že to může být tím,že jede motor plynuleji a klidněji.
víš jak jsem ti říkal,že se mi zdá moje gsxr hlučná na volnoběh-vyčistil jsem klapky v karburátorech,udělal jsem synchronizaci(se šroubkama do té doby nikdo nehýbal) a motor se hodně zklidnil,volnoběh je plynulejší a tím to brutálně stichlo.prostě jeden válec předbíhá druhý a různě sebou pere-tak se logicky zvýší hlučnost...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
jak je to prosím se servisníma intervalama dle výrobce u KTM 450 EXC?Myslím tím píst,nikasil a rozvody?V kolika motohodinách se tohle řeší?
Díky Lubka.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Čau,ty to prodáváš ??? A cena ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
luba75 píše: c.j.> Díky.A kde jsi to měl na opravu ?Ta cena 12500 je OK?
Cena 12500 mi přijde super, když to má najeto už 280MTH, to je cca 3 roky častého ježdění. Měl jsem to v KTM v Ostravě - Martinově
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
luba75 píše: [quote=Matess727x]Tak Káťa do světa nešla,...tak jsem jí trošku jinak přeplastoval. Žádné polepy dávat nebu,..páč chci, aby to vypadalo jak nějaký obyčejný enduro.
Čau,ty to prodáváš ??? A cena ???
...už neprodávám,...a když tak za 65-tis.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Dolph-cz píše: a slyšíš rozdíl?netušíš kolik setin měl píst vůli?
Včera jsem to projel a je obrovský rozdíl i ve výkonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
http://vfr.galerie.cz/5450486-2011-9a-ktm-go
Máte s tím někdo zkušenosti, že by vám to takhle zlobilo? Je to bordel v karburátoru, neprůchodná tryska?
díky za rady