Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
A motorka byla hotová přesně za týden
U autorizovaného prodejce KTM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Jinak dnes jsem si vyzvedl svou EXC 450 rv.05 ze servisu. Měla najeto už 280MTH, bez žádného zásahů do motoru.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
A motorka byla hotová přesně za týden
U autorizovaného prodejce KTM.
a slyšíš rozdíl?netušíš kolik setin měl píst vůli?