![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](http://www.mojemoto.hu.cz/Moje%20KTM%20450%20EXC/DSC_1739.jpg)
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
c.j. píše: Cena servisu mě příjemně překvapila. Motor i před servisem byl velice tichý v porovnání i s KTM EXC 530 s 80MTH.. Předtím klepala na neutrál spojka, teď je rozdíl mezi vymáčklou a nevymáčklou spojkou zanedbatelný. že by pomohla výměna lamel? To je divné, ale prostě už spojka neklepe.
ono je dost pravděpodobné,že najdeš 20 hodin a zase to trošku zhluční....
co se týká toho chrastění spojky-myslím,že to může být tím,že jede motor plynuleji a klidněji.
víš jak jsem ti říkal,že se mi zdá moje gsxr hlučná na volnoběh-vyčistil jsem klapky v karburátorech,udělal jsem synchronizaci(se šroubkama do té doby nikdo nehýbal) a motor se hodně zklidnil,volnoběh je plynulejší a tím to brutálně stichlo.prostě jeden válec předbíhá druhý a různě sebou pere-tak se logicky zvýší hlučnost...