Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

27.9.2011 v 20:26 | Nahoru | #1
Cena servisu mě příjemně překvapila. Motor i před servisem byl velice tichý v porovnání i s KTM EXC 530 s 80MTH.. Předtím klepala na neutrál spojka, teď je rozdíl mezi vymáčklou a nevymáčklou spojkou zanedbatelný. že by pomohla výměna lamel? To je divné, ale prostě už spojka neklepe.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

27.9.2011 v 20:39 | Nahoru | #2

c.j. píše: Cena servisu mě příjemně překvapila. Motor i před servisem byl velice tichý v porovnání i s KTM EXC 530 s 80MTH.. Předtím klepala na neutrál spojka, teď je rozdíl mezi vymáčklou a nevymáčklou spojkou zanedbatelný. že by pomohla výměna lamel? To je divné, ale prostě už spojka neklepe.



ono je dost pravděpodobné,že najdeš 20 hodin a zase to trošku zhluční....

co se týká toho chrastění spojky-myslím,že to může být tím,že jede motor plynuleji a klidněji.

víš jak jsem ti říkal,že se mi zdá moje gsxr hlučná na volnoběh-vyčistil jsem klapky v karburátorech,udělal jsem synchronizaci(se šroubkama do té doby nikdo nehýbal) a motor se hodně zklidnil,volnoběh je plynulejší a tím to brutálně stichlo.prostě jeden válec předbíhá druhý a různě sebou pere-tak se logicky zvýší hlučnost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist