Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
A motorka byla hotová přesně za týden
U autorizovaného prodejce KTM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Jinak dnes jsem si vyzvedl svou EXC 450 rv.05 ze servisu. Měla najeto už 280MTH, bez žádného zásahů do motoru.
Takže výměna pístu (fakt byl původní a pořád pěkný, jen 5 minimálních škrábanců), výměna rozvoďáku, výměna obou sacích ventilů, navíc i nové spojkové lamely, těsnění, olej, filtry, celkem 12500Kč
A motorka byla hotová přesně za týden
U autorizovaného prodejce KTM.
a slyšíš rozdíl?netušíš kolik setin měl píst vůli?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Rozdíl je obrovský, motor jen ševelí. Ne jako Honda, ale je tichoučký. Píst prý už byl citelně volný, možná to ani neměřili.. Najel jsem předtím jen 5MTH a doléval jsem 2dcl oleje. Trochu už brala.
něco už tam šlo trošičku slyšet když byl motor vlažný-možná to byl ten píst,nebo rozvod,těžko říct.doufám,že teď bude klid zase alespoň 200 hodin (dobré stroje tyhle ktm-280 hodin a servis v autorizáku za 12,5 litru)
Naposledy editováno 27.09.2011 20:16:44
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Cena servisu mě příjemně překvapila. Motor i před servisem byl velice tichý v porovnání i s KTM EXC 530 s 80MTH.. Předtím klepala na neutrál spojka, teď je rozdíl mezi vymáčklou a nevymáčklou spojkou zanedbatelný. že by pomohla výměna lamel? To je divné, ale prostě už spojka neklepe.
ono je dost pravděpodobné,že najdeš 20 hodin a zase to trošku zhluční....
co se týká toho chrastění spojky-myslím,že to může být tím,že jede motor plynuleji a klidněji.
víš jak jsem ti říkal,že se mi zdá moje gsxr hlučná na volnoběh-vyčistil jsem klapky v karburátorech,udělal jsem synchronizaci(se šroubkama do té doby nikdo nehýbal) a motor se hodně zklidnil,volnoběh je plynulejší a tím to brutálně stichlo.prostě jeden válec předbíhá druhý a různě sebou pere-tak se logicky zvýší hlučnost...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
jak je to prosím se servisníma intervalama dle výrobce u KTM 450 EXC?Myslím tím píst,nikasil a rozvody?V kolika motohodinách se tohle řeší?
Díky Lubka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Čau,ty to prodáváš ??? A cena ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
luba75 píše: c.j.> Díky.A kde jsi to měl na opravu ?Ta cena 12500 je OK?
Cena 12500 mi přijde super, když to má najeto už 280MTH, to je cca 3 roky častého ježdění. Měl jsem to v KTM v Ostravě - Martinově
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
luba75 píše: [quote=Matess727x]Tak Káťa do světa nešla,...tak jsem jí trošku jinak přeplastoval. Žádné polepy dávat nebu,..páč chci, aby to vypadalo jak nějaký obyčejný enduro.
Čau,ty to prodáváš ??? A cena ???
...už neprodávám,...a když tak za 65-tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Dolph-cz píše: a slyšíš rozdíl?netušíš kolik setin měl píst vůli?
Včera jsem to projel a je obrovský rozdíl i ve výkonu Nenapadlo mě, že po výměně pístu se to takhle může zlepšit. Předtím se to na trojku zvedalo jen když jsem v nízkých otáčkách a tedy malé rychlosti rychle přidal plyn, teď se zvedá na trojku při běžné akceleraci, až mě to nepěkně překvapilo Kompres je mnohem větší, kopačkou jde motorem tak tak protočit (předtím to šlo "téměř" jako na jawě) a i startér to v horní úvrati nezvládá ,
http://vfr.galerie.cz/5450486-2011-9a-ktm-go
Máte s tím někdo zkušenosti, že by vám to takhle zlobilo? Je to bordel v karburátoru, neprůchodná tryska?
díky za rady