na druhou stranu, rád bych se dozvěděl, proč chceš dělat hladiny? Víš že jsou špatný, nebo to bereš jen jako tip?
já jen, že ty hladiny se jentak nerozházej a jen podle mých zkušeností je drtivá většina rozhašenejch karbíků zaviněna nečistotama ve ventilu plováku, v tryskách, šachtách, kanálech, nedoléhajícím šoupátkem sytiče a taky bohatostí(vzdušník).
jsem zvědavej....
1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
hladina v jedné komoře je asi 1cm! níže než má být-měřeno za běhu hadičkou.Před namontováním jsem hladiny seřizoval na stejnou úroveň.Jedna zůstala,druhá je za chodu jiná.
Mám už ale špatnou zkušenost z dřívějška.Mám za to,že plováky nedokáží plavat navěky.Jsou z materiálu který se asi časem nasákne a plovák přestane zavírat.Stalo se mi,že mi začal do jednoho válce týct benzin na plno a já projel plnou nádrž za 30 km a na jeden válec.Dal jsem to opravit,plováky mi vyměnily za jiný -bílý dutý asi silonový. Původní jsou plný - něco jako plyuretan.Zkusil jsem je dát plavat do benzinu,jeden plaval normálně a druhý se jedním z dvojíce potápěl. Další problém po roce byly děravé membrány. Vyměnil jsem celý karbec a tak jsem zkusil i jak plavou plováky-byly OK.Tak jsem ještě jednou zkusil jak plavou ty starý co byly rok v šuplíku a po roce zase oba plavali.Nasáklý benzin se zase odpařil.
Ještě to jednou přeměřím až to pořádně projedu a uvidíme,když tak budou muset karbecy zase ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
Nový membrány stojí 2160kč 1 kus bez DPH.Nový karbecy skoro 50000-to ktomu draksteru.
Za karbecy chtěl hoch 100 euro. Potom mi přišla ještě jedna nabídka na skoro všechny díly z rozebraný motorky,ale už jsem to smazal.
Naposledy editováno 14.03.2010 09:47:33
podle manualu mam mit predek 124 a zadek 126.
melo by to mit takovy zasadni vliv,ze na prudke pridani plynu moto prestava tahnout?
mam tedy jeste v haji priruby karbuartoru,ty mam nove objednane na ceste.doposud jsem to zkousel na starych pritubach prozatimne opravenych lepidlem na okna...
membrany jsem kontroloval ty jsou v poradku.
co me zarazi,tak vydrena soupatka.asi byly puvodne nejak galvanicky upravene,a ja je mam uz spis jen zeleny,asi nejaky plast...
karburatory mam hitchi
1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
nove priruby namontovany,delalo to porad.pak jsme prisli na to,ze je to namontovanymi otevrenymi filtry...onotali jsme je na zkousku slabym molitanem a uz to vubec nezlobi.
takze se bude pretryskovavat...
jen me zarazi ta velka tryska na prednim valci....
nakonec jsem v manualu nasel i tuto variantu,predek 132 a zadek 124.
tak jsem z toho jelen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
Dá se to i uchem a zkušenostmi, ale je to příšerný opruz, protože k jehlám a některým tryskám se dostaneš leda po demontáži karburátorů, jejich oddělení a sundání plovákovek. Takže na jeden pokus padne asi tak hodina.
jen jsem chtel vedet seriovy hodnoty a zarazilo me to.cim to mam osazeny.zaprvy takovej velkej rozdil mezi tryskama a zadruhy vetsinou je vetsi ta zadni,valec ktery se hur chladi...
1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
hodím to sem ať nezakládám nové téma.
Mám na Virguli jedenátctistovce karburátory Mikuni a snažím se naštelovat hladiny v karburátorech.
Mám je cca 5mm pud přírubou plovákové misky.
Hledal jsem na netu a v manuálech a kdybych měl karbce Hitachi, tak u nich vím, že se hladina šteluje +/- 1mm nad přírubu plovákového misky.
Ovšem u Mikuni jsem našel nastavení hladiny 1,5-2,5 mm , ale do psí nohy nevím, jestli nad předěl příruby, nebo pod předěl příruby misky plováku.
Při hledání jsem našel, že někdo psal nad a někdo pod, ale jestli se nas.... , tak to dám mezi, čili na přírubu a bude to.
Pokud někdo poradí , budu rád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
2 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů
Mám otevřené laufy, tak že to stejně budu muset obohatit trochu více, ale abych se měl od čeho odrazit.
Našel jsem na netu pro přední válec 1,25 a zadní 2,5 otáčky, ale taky přední 2 a zadní 3,5 otáčky.
Budu opět vděčen za radu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 34 | 16.6.2023 v 23:49 Julip2 |
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 15 | 3.3.2023 v 23:50 Julip2 |
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago | curinkoSejinka | 6 | 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka |