globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak bych si představoval českou motorku
21.3.2010 v 15:28
Tak nějak se dnes nudím u PC tak sem si načrtnul myšlenku jak bych si představoval současný český motocykl. Použil bych jako áklad něco jako motor z kawy er6. Rám z ocelových trubek, pěknou kyvku ala lopezova aprilia pro dakar. Zkrátka lehký roadster pro každodení užívání.
Co vy na to?

Anketa: Mám ji vymodelovat ve 3D?
Ne, zbytečná práce
44%
56
Jo zajímalo by mě jak by vypadala
56%
71

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

27.3.2010 v 14:10 | Nahoru | #31
Česká motorka???? Z Jawy??? asi už jenom bohužel tato.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

29.3.2010 v 16:34 | Nahoru | #32
A ten 3D model bude?

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

26.8.2011 v 20:07 | Nahoru | #33
Po 4 letech vlastnictví můžu klidně napsat,že Jawa 650 Style by mohla být ukázkovou českou motorkou.Po vychytání mnoha známých nectností už jen jezdí a stačí jí běžná údržba.Ano,ne každému se líbí design,ale to je věc týkající se všech výrobků...já dávám Jawě 650 výbornou.

Jak bych si představoval českou motorku

26.8.2011 v 21:34 | Nahoru | #34
teamwhd> Dvoukýbl a jinak výfuk

Naposledy editováno 27.08.2011 11:06:22

Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 11:04 | Nahoru | #35
Když na to tak koukám, docela to připomíná Ducati SF

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 12:25 | Nahoru | #36
Diamonds_T.> Půllitr je Jawa 500 OHC

O tom, jak je to vlastně strašně jednoduché, nás všechny vyškolil Bert.

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 13:11 | Nahoru | #37
Já nevím co všichni mají pořád s těma retrama, joo bylo by to krásný, suprový, ale kolik lidi by si reálně koupilo, ať z Vás co píšete, že by to bylo nejlepší, nebo z těch co tu vůbec nejsou...
Já nevím ale nějak mi nejde do hlavy, že s retrama by se dala oživit značka.
Co se týče jawy - tak té už nepomůže nic. Snad jen obměna vedení, všechny vyhodit a nasadit osvědčený lidi...
Známe dnešní poměry jawy, ta kdyby to stejně vyrobila, tak se ptám jaká by byla kvalita?
Vždyť i dnešní šestpade, kolik komponentů na motorku, je naší výroby?
Omlouvám se ale to, že seskládám motorku z cizích komponentů, není výroba nové motorky.
Pak by to mělo cenu z realizačního hlediska řešit.
Co se týče stroje, začal bych úplně jinak, na nějakej velkoobjemovej stroj bych se pěkně vybod. Začal bych dírou v trhu, tedy renew 350-tky.
Stroj by to musel být levnej, kvalitní, naší konstrukce, snadno údržbovej, nevím zdali vzduch nebo voda, protože zase když si vezmu, že vzduch je naprosto bezstarostní, a to přece těm, tedy asi mladým co by to kupovali jde, ne?
Nechci jen nás, chci oslovit i širokou veřejnost..
Motorka 350 ccm, vzduch, /2T padá, to mě sere nejvíc/ do 90-100k, z kvalitních dílů, atraktivní, dravej, tak aby se za něm otáčel, a říkal si "no, doprdele tak to je ona? Wau!"
ale zase ne futuristickej, stroj vzbuzující vzpomínky, přivozující myšlenky na staré časy, stroj který by u mě jako diváka, zapříčinil nervové sevření a způsobil by okamžitou lásku, lásku která je hrdá na svůj původ.
Ne lásku která je seskládaná z dílu nenaší výroby!
dále by stroj musel být atraktivní, a nečím jedinečnej, musel by dýchat svůj původ, musel by bejt zábavnej, protože co zabrání lidem koupit si japonca kterej ojetej stojí dva banány a jedno jabko...?...
Musel by to bejt stroj, na kterým by každej okamžitě viděl a slyšel, že příjíždí nová JAWA, otáčet se za ní, a upadat do euforie a radosti.
Kdyby měla úspěch tato new třinda, pak začnu s výrobou šestek, 3-4 typy, sport, naháč -sport, klasik, Cenduro, nějakej čopr...
Ale prdy, myslíte, že tohle v jawě nevěděj? Já si teda myslím, že kdyby chtěli tak už tu dávno jsou stroje jiné třídy... Vypadá to, že jawa slouží k jiným účelům, než je výroba motorek.
Proč to tak hanobím, protože mě sakra kurva sere, když vidím co jawa vyrábí, jaké kvality, a z jakých dílů!
Vzpomenout si na jawu do 70.let tak se můžu rozbrečet, a že jsem na to sakra hrdej!
Ale když vidím tyto výplody, tak sem tak akorád nasranej, kde JAWA SKONČILA!...

Naposledy editováno 27.08.2011 13:20:45

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 13:51 | Nahoru | #38
Endy> Máš naprostou pravdu.Jen už slyším některé rýpaly, že motor přece není český. Taky se mi to moc nelíbí,ale kolik fabrik si dnes dělá vše samo? Nakonec mám doma Jawu s cizím motorem a nevadí mi to. Pro mě je to funkční JAWA a to mě těší nejvíc.

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 19:50 | Nahoru | #39
xBaryk> Přečti so ještě jednou, co jsi napsal. Já vím, že to myslíš dobře, ale stavíš se k tomu jako bys byl z jiné planety. Proč si myslíš, když se pro zjednodušení zaměřím jen na motory, proč BMW pohání Rotax, Aprilii Yamaha, novou Jawu Minarelli atd atd? Protože je koupě dílů nesrovnatelně levnější než jejich vývoj. Voláš po levném motoru vlastní konstrukce a nejlépe ihned - to je prostě dneska nereálné. Smiřme se s tím, že motorky, které chtějí alespoň trochu konkurovat cenou, budou už vždycky do určité míry stavebnice z dílů různých výrobců. Není to o tom, do jaké míry se nám to líbí, je to o realitě. Luxus vlastních dílů si může dovolit jen výrobce, kterému až tak nezáleží na finální ceně, a tím Jawa není.
A ještě k tomu, co "máme na těch retrech" - Jawu si dnes většinou kupuje člověk se vztahem k tradici a historii značky. Nakonec v Tebou popisovaných parametrech čtu

stroj vzbuzující vzpomínky, přivozující myšlenky na staré časy

A to je asi to, co je našim srdcím nejbližší.

Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 21:44 | Nahoru | #40
endy: chyba, aprilii, yamahu i jawu, pohání minarelli

Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 21:50 | Nahoru | #41
Neni to zas tak jednoduchý, vyvynout kompletní motorku a dovést do výroby stojí obrovský peníze. Jawa neni žadnej gigant, ve staré fabrice dělá pár lidí, prachy nejsou nazbyt a navíc jawa nežije jenom z výroby motorek. Osobně taky nejsem příznivcem retra, chtěl bych aby jawa dělala moderní motorku. Líbí se mě tvar a image kalifa, na tom myslím by se dalo stavět. Pevnej trubkovej rám ať to pořádně sedí, čistý, jednoduchý a elegantní tvary tak jaký jawy vždycky byly a to byla jejich největší síla, vejfuky obdobně zvedlý jak starej model a motor typycky jawskýho uspořádání-řadovej dvouvál obsah třeba litr kolem 100 koní ať to trochu valí. Cesťák co má trochu sportovní ambice. Samozřejmě v černé z válečným červeným pruhem. Obdoba Betova kalifa nebo možná stylka, ale tento by musel bejt nadupanej aby si každej hned řekl kurva dobrý brko!
Jesi bude kalif ze sportarda tak nevim, fotku prototypu jsem viděl. Docela to sedělo tak jak jsem popsal, ale kalif ze sportadu bude dycky z nouze ctnost, členitej jednobuch minareli ke kalifovi taky moc nepasuje. Jinak oproti klasiku nebo sportardovi nemam nic, sou to dobrý motorky i když člověka trochu mrzí že tam neni náš motor.

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 21:51 | Nahoru | #42
pardon vyvinout

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 22:08 | Nahoru | #43
czm175> Čeština je důležitá,i když tady je až na 2. místě.Já bych jen dodal,že i když moje 650 Style je povedená motorka,tak na ježdění po městě moc není.Zrovna dnes jsem proháněl na kratší vzdálenost kývačku. Otázkou tedy zůstává,jaká by měla být kubatura- 650 je dost,175 ale dnes málo.Viděl bych to jako problém.Anebo mít motor více válců,se sametovým chodem, který by snesl město i dálkové cestování. Jednoválce jsou spíš ( soudím podle Rotaxu 650) na cesty mimo obec.

Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 22:52 | Nahoru | #44
technik z fabriky mě říkal že to bude řadovej dvouválec vodou chlazenej, na netu se vyjádřili že to bude litr, takže motor už mají asi vyřešen
Jinak taky jsem byl dnes provětrat mojí 175/450, celkem 150 km kolečko vysočinou. V tandemu sem měl kamoša, oba dohromady vážíme 150 kg, teplota vzduchu přes 30C v kopcích už bylo cejtit že vadne, ale odpoledne se ochladilo a valila zas jak šlak. Spotřeba cca 4 l a to sem jel docela svižně. Nejhorší bylo že jsme jeli v kratasích a tričkách a Jimramov, Ždár, Nový Město a Brno sme jeli ve strašné kose a větru jak se odpoledne ochladilo. Kamoš to nezná, byl zničenej, stuhlej, prdel na hadry a prej to šíleně vibruje, všelijak drnčí a plave, jak prej na tom můžu furt jezdit. Asi tědka proklíná inženýry ze strakonic Já naopak su s nima spokojenej. A docela jsem potkal na silnici i hodně jaw což mě taky potěšilo.

Jak bych si představoval českou motorku

27.8.2011 v 23:29 | Nahoru | #45

2 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 00:28 | Nahoru | #46
Tak, omlouvám se, už sem vychladl...
Pod tíhou naštvání sem splácal blbosti, a možná ještě splácám..
Já chápu, že hodně výrobců motorek, vše nevyrábí sami a používají komponenty z nejedné země/fabriky.
Jistě je dobré, že alespoň tu 650 stylku tady máme, ale nemůžu si pomoct, a přijde mi to stále jako udržování při skoro mrtvým životě...
Já jen nechápu co se děje s jawou od 70tého roku, kdy zaspala všechny své šance a nechápu to stále, proč měla Jawa vodníka 250, proč ho nevyráběla, proč neměla peníze na výrobu, proč má na výrobu dnes, proč se nic neděje, proč ta Jawa sakra něco nedělá, proč nevyužije díru v trhu mezi malými a velkými objemy, proč se snaží dostat někam kam nemůže, když cesta je jinde, proč, proč, proč a zase proč.
Když vidím na silnici někoho s pérákem, kývačkou nedej bože s ohv/cčkem, tak bych se snad rozkrájel, přetrhal, rozbrousil na tisíc kousků a zahodil se do škarpy k cestě jen abych ho mohl vidět...
Opravdu nevím, Triumph má taky Scramblera a x dalších, ale vedle toho moderní motorky.
Já stále nevím, ale kluk 17+ který chce začít jezdit si asi nepořídí kývačku nebo péráka nebo Scramblera.... Ale pořídí si moderní motorku, a kdyby tu nějaká použitelná byla, tak i při našem malém národním povědomí by jich tu jezdilo daleko více, nebo snad ne?
Dostáváme se k otázce zdali si mladej kluk koupí retro a nebo moderní motorku , co myslíte?
Jawa se už asi nedostane na úroveň požíračů rejže, ale proč by se nemohla dostat na úroveň Trimphu? Proč, proč, proč a proč
Ano retro je jistě důležitý prvek, model, druh, nebo co.
Ale je potřeba vedle toho mít moderní motorky, aby vývoj neusnul, což v jawě asi usnul.
A další prvek, jak se dostane retro do bazaru, kdo chce retro si ho chce koupit na dlouho dobu.
Ale kluk co chce motorku, asi těžko půjde do obchodu, vezme si 200k a koupí motorku.
Kluk chce ojetou, protože na víc nemá.
Proto chci moderní motorku, chci něco co bude nést duši jawy, duši motorky na které jezdili naši pradědové, dědové a tátové, a já nevím, ale, ještě jednou se omlouvám, ale já duši z cizího motoru necítím, pravda, na stylce sem nikdy nejel, to jo, ale když vím, že mám před břichem nádrž z Jawy, rám z Jawy, pod prdelí motor který byl vyroben u nás, motor u kterého vím, že mě sveze za cenu svého života, motor kterému bych i já obětoval svůj život, motor který na mě mluví, mluví se mnou, tak se mi jede sááákra dobře.
Je snad J640 retro? není, ale přesto to s tímto motorem zažívám trpké chvilky kdy se mi svírají půlky, ale zažívám i takové chvilky které mi nikdy, nikde a nic nevynahradí, a k tomu přece nepotřebuji retro, ale motor který žije.
Ale s cizím motorem, nevím jestli se tohle dá vůbec zažít.
Tak pánové omluvte můj sarkasmus ale prostě to tak vidím, a takový budiž můj názor.
I já chci moderní motorku, a kdyby tu pro mě byla nějaká taková jawa tak bych na ni radši deset let šetřil. Ale bohužel není, ale sakra proč nemůže být?! Tak a dost, už začínám být nasranej tak končím.

Naposledy editováno 28.08.2011 00:29:59

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 07:29 | Nahoru | #47
pech.> Díky za uvedení na pravou míru. Smysl řečeného se sice nemění, ale pořadek musi byť!
xBaryk> Mně se líbí Tvoje rozhořčení a to, jak horlíš pro českou značku, ale obávám se, že mladých kluků s podobným názorem až tak moc není. Národní povědomí pomalu mizí a já bych sázel na to, že většina dá přednost ojeté hondě před motorkou domácí provenience. Úplně chápu Tvoje pocity a s myšlenkou v zásadě souhlasím, akorát moc nezapadá do dnešního světa.

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 09:43 | Nahoru | #48
Jednou jsem se zeptal jednoho kluka co jezdí na nějaký Yamaze 125, nějaký enduro.. Zeptal jsem se ho, jestli ví něco o jawě, on mi řekl, že jó, to jsou ty starý kejvačky a panelky, fichli.. Když jsem se ho zeptal, jestli ví že JAWA ještě DNES něco dělá, tak na mě vyvalil oči, a myslel si, že si dělám srandu

A je to tak s většinou přátel co mám Jednou jsem kvůli tomu musel mít referát

Naposledy editováno 28.08.2011 11:39:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 12:10 | Nahoru | #49
Končíto> Tvoje zkušenost mě ani nepřekvapuje.O tom,že ČZ skončila s motovýrobou,ví asi každý.Jenomže mnoho lidí si myslí,že skončila i Jawa.Z vlastní praxe vím,že když někam přijedu se svojí 650 Style,tak dost lidí kouká a skoro nevěří,že fabrika v Týnci existuje a vyrábí.Ty skazky o tom,že kam přijede Jawa 650 tam je středem pozornosti,jsou pravdivé. A dál:Nemyslím si,že pro mladé kluky nemá Jawa motorku. Ta nová 250 je OPRAVDU dobrá, jel jsem na ní.30 let jsem jezdil na pérákovi 250,ted' jsem už poněkolikáté vyzkoušel Jawu 250 travel a byl jsem příjemně překvapen.Krásně jede,perfektně brzdí,dobrá ergonomie...no má i jednu nectnost-vibrace.I když je motor Honda, tak ve vyšší rychlosti vibruje jako 2takt. Pokud vím,tak letos jich už dost prodali, takže i to svědčí o kvalitě. Jen škoda,že není reklama, aby se prodávala ještě víc.Jak už jsem psal- 650 není moc do města, ale taková 250 naopak.Mladí by tedy měli na čem jezdit.Jen o tom vědět.A v inzerci se už sem-tam nějaká 250 Travel objevuje.

Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 12:28 | Nahoru | #50
To je krasna Jawa

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 13:25 | Nahoru | #51

milan1963 píše: Končíto> Tvoje zkušenost mě ani nepřekvapuje.O tom,že ČZ skončila s motovýrobou,ví asi každý.Jenomže mnoho lidí si myslí,že skončila i Jawa.Z vlastní praxe vím,že když někam přijedu se svojí 650 Style,tak dost lidí kouká a skoro nevěří,že fabrika v Týnci existuje a vyrábí.Ty skazky o tom,že kam přijede Jawa 650 tam je středem pozornosti,jsou pravdivé. A dál:Nemyslím si,že pro mladé kluky nemá Jawa motorku. Ta nová 250 je OPRAVDU dobrá, jel jsem na ní.30 let jsem jezdil na pérákovi 250,ted' jsem už poněkolikáté vyzkoušel Jawu 250 travel a byl jsem příjemně překvapen.Krásně jede,perfektně brzdí,dobrá ergonomie...no má i jednu nectnost-vibrace.I když je motor Honda, tak ve vyšší rychlosti vibruje jako 2takt. Pokud vím,tak letos jich už dost prodali, takže i to svědčí o kvalitě. Jen škoda,že není reklama, aby se prodávala ještě víc.Jak už jsem psal- 650 není moc do města, ale taková 250 naopak.Mladí by tedy měli na čem jezdit.Jen o tom vědět.A v inzerci se už sem-tam nějaká 250 Travel objevuje.

U jawy to ještě jde. Ale když přijedu někam na Pragovce ED250, tak mi nikdo nevěří, že to je naše česká motorka i s českým srdcem - motorem... Na STK si už dvakrát mysleli, že jsem si na zahraniční motorku nalepil své polepy...

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 13:37 | Nahoru | #52
xBaryk> asi jsem jinej, ale já bych radši šáhl po scrambleru, califu než třeba po V-stromu...

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 13:49 | Nahoru | #53

milan1963 píše: Končíto> Tvoje zkušenost mě ani nepřekvapuje.O tom,že ČZ skončila s motovýrobou,ví asi každý.Jenomže mnoho lidí si myslí,že skončila i Jawa.Z vlastní praxe vím,že když někam přijedu se svojí 650 Style,tak dost lidí kouká a skoro nevěří,že fabrika v Týnci existuje a vyrábí.Ty skazky o tom,že kam přijede Jawa 650 tam je středem pozornosti,jsou pravdivé. A dál:Nemyslím si,že pro mladé kluky nemá Jawa motorku. Ta nová 250 je OPRAVDU dobrá, jel jsem na ní.30 let jsem jezdil na pérákovi 250,ted' jsem už poněkolikáté vyzkoušel Jawu 250 travel a byl jsem příjemně překvapen.Krásně jede,perfektně brzdí,dobrá ergonomie...no má i jednu nectnost-vibrace.I když je motor Honda, tak ve vyšší rychlosti vibruje jako 2takt. Pokud vím,tak letos jich už dost prodali, takže i to svědčí o kvalitě. Jen škoda,že není reklama, aby se prodávala ještě víc.Jak už jsem psal- 650 není moc do města, ale taková 250 naopak.Mladí by tedy měli na čem jezdit.Jen o tom vědět.A v inzerci se už sem-tam nějaká 250 Travel objevuje.


Třeba pro takový autoškoly by to byla ideální motorka... Kdyby někdo z Jawy sednul k PC a odmailoval do několika autoškol nabídku, tak věřím , že by se nějaká chytla.

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

28.8.2011 v 22:55 | Nahoru | #54
Endy> Díky za pochopení, já souhlasím s Tebou v tom, že je to fantazie, bohužel.
Končíto a spol>
Je pravda, že pojem jawa je sice zapsán už trochu jako historie.
Ale myslím si, že to chce jen trochu reklamy, a mít co propagovat..
Spol>
Jawa 250
Jsem rád za každej produkt kterej nese název jawa, ale jawa travel pro mě není ani zdaleko tou moderní motorkou...
Osobně vybírat motorku, a k tomu chtít jawu, na travela bych si ani nevzpomněl, taky, že při výběru sem si na něj nevzpoměl, proč tak, že...
350/640 oproti travelu má navrch všude kde to jen jde, pro člověka který chce jawu...
Jo jasně, travela si pár lidí koupí, ale kterých lidí? Áha, asi těch co budou chtít jawu s jejímy nedostatky i dostatky, zkrátka proto, že budou chtít jawu a ne japonce.
Čím ten travel tak oslňuje? Já to z toho obrázku vůbec nemůžu vyčíst...
Jo, 125 dakar, ta je pěkná, když bych byl úplnej banán tak i ta dandyna není špatná, už sem jich i dost viděl..
Ale travel? , to je spíš jako retro... vzhled 350-tky, motor nejawáckej, 4T je jawa?, jeho síla? .. 350-tka vyhraje... no pánové odpusťtě mi ale chtít jawu, tak jak už sem psal J640 má navrch všema deseti..
FORM>
A koupíš si ho?
Scramblera, skorolitra?
Ty možná jo, ale většina mladých, myslím, že ne.

Naposledy editováno 28.08.2011 23:18:02

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

29.8.2011 v 01:07 | Nahoru | #55
xBaryk> Měl jsem před současnou 650 zcela novou Jawu 350,rok výroby 2003.Souhlasím s Tebou,že je to velmi dobrá motorka.Pak ale mám péráka 250 a když jsem sedl na 250 Travela,byl jsem někde úplně jinde.Pérák je proti Travelu líný,pomalý...i když o 60 let starší.A vzhledově mi Travel připomíná právě 350 / 640 ,což je pro mě pozitivní zjištění.Co mě tak příjemně překvapilo,byly jízdní vlastnosti-zrychlení,brzdy,snadné ovládání.Těžko se to popisuje,pokud budeš mít možnost,svez se a pak uvidíš.Osobně bych koupil než nějakého vypiplaného japonce právě 250 Travela.
Toto téma je ale původně o Jawě 650, Jawa 250 má své téma výš...

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

29.8.2011 v 15:51 | Nahoru | #56
bimbo750> nene ještě je jiná než dřevěná , podivejte se na toto:Made in china prodáváno Argentína, nálepka značky a souhlas JAWA:


Naposledy editováno 29.08.2011 15:54:53

2 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

29.8.2011 v 19:34 | Nahoru | #57
milan1963>
Jasně vím, že soudím aniž bych se na tom svezl, osobně bych taky strašně chtěl péráka, ale
srovnávat travela a péráka?
Spíš bych řekl přirovnat ho k japoncům.
Potom je asi jasné co by si většina mladých vybrala, možná se však mýlím.
Design je na travelu prostě starý jak naše demokracie, motor radši ani nebudu zmiňovat protože sem na něm nejel, ale vsadím se, že to nebude nic extra...
Tobě už je přece jenom víc, rozumově si daleko jinde než mi mladí, tak soudím, že nemáš potřebu klopit zatáčky a jezdit 150.. myšleno s nadsázkou ale vidím to tak.
Jo, kdyby byl náš tak by se dalo kdecos překousnout, ale takto budu mít motor slabý a cizí, a nebo budu mít motor silný a japonský? Akorád že to je jen pod nálepkou Jawa...
Ten argentinskej model je vzhledově daleko daleko jinde, a vpředu.
Bavím se jen o vzhledu, podtýkám..

Naposledy editováno 29.08.2011 19:36:10

(reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

29.8.2011 v 19:45 | Nahoru | #58
xBaryk> tohle jsem zpozoroval už dávno,nevím jak daleko ve předu,ale myslím že je to buď yuki nebo jiná china.ale mš recht že je to se souhlasem jawy(prodej loga na jiné moto)

1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku

29.8.2011 v 21:10 | Nahoru | #59
To už tady zaznělo několikrát, že to co se u nás prodává jako Yuki 350 SPT nabízí v Jižní Argentině pod značkou Jawa Ruta. O kvalitě bych se moc nezmiňoval a 150 taky nejede, je to čtyřtakt 330ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku

30.8.2011 v 11:05 | Nahoru | #60
Endy> Souhlasím s Tebou.Stačí se podívat na diskusi o Yuki 350 SPT.Dost hrůza,na nové motorce zpuchřelé hadičky,tekoucí nádrže atd. Jawa sice není tou nej... kvalitou,ale proti Yuki má náskok 100 let
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... Kamioňák_Petr 4 28.8.2022 v 20:24 kratkej01
Nová zkušenost [1, 2] Jawa 650 Style milan1963 41 1.10.2017 v 07:47 laďa-prášil
Odvzudušnění se stříkačkou [1, 2] Jawa 650 Style hrnous 34 4.6.2015 v 10:35 milan1963
Lichtenštejnsko, Švýcarsko v červen... Jawa 650 Style milan1963 2 23.5.2015 v 17:55 milan1963
Pneuservis v Ústí nad Labem Jawa 650 Style jawaman 11 21.2.2013 v 18:35 milan1963


TOPlist