1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Po jizde, rozpalenou ze na ni nejde udrzet ruka, zhavejsi nez ten kotouc a cim blize k motoru tim vice - taky tam kolem ni vede svod od zadniho valce... Potrebuju info od jineho Stromare...
Po jízdě mám teplej zadní kotouč, hádám tak 30-40 stupňů, což je myslím v normě. Kyvka studená. Ten výfuk mi teda nejde až tak blízko aby to mohl nějak ovlivnit. Nemáš přidřený zadní ložisko?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Capt.Orr píše: Po jízdě mám teplej zadní kotouč, hádám tak 30-40 stupňů, což je myslím v normě. Kyvka studená. Ten výfuk mi teda nejde až tak blízko aby to mohl nějak ovlivnit. Nemáš přidřený zadní ložisko?
A pouzival jsi pri te jizde zadni brzdu? Byla to dlouha jizda, behem techto tropickych teplot? Kdyby to bylo loziskem tak to je nejvic horke vzadu u kola a ne blize k motoru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Capt.Orr píše: SirIndy> Ten disk mám takhle teplej když dojedu a vím že jsem zadní brzdu nějakou chvíli nepoužíval, takhle se ohřeje sama, a je podle mě jedno jestli jsem jel 10 nebo 50 km. Ono je slyšet že trochu ty destičky "chytají" když mašinu tlačím, ale to je normálka, a to podle mě disk lehce ohřívá. Ale pokud bych měl rozpálenou kyvku, tak s tím někam mažu ať to prohlídne.
Ono neni normalni, ze kdyz najedu 550km v tricetistupnovejch vedrech, ze se kyvka a ram sousedici s horkym motorem a svodama taky zahreje?
Pokud se používá plovoucí kotouč/destičky .. tak letmý dotek ploch je úplně běžný. Je to lehce slyšet ale vůbec to ničemu nevadí. Třením se to samozřejmě ohřívá .. ale do "přiměřených mezí". U Passata sem vlastně bez rukavic nebyl schopnej sundat ani kolo .. jak byl disk od přibržděné brzdy rozpálenej .
Za mě tedy sundat brzdy, zkouknout, promazat (pokud je to brzdami). Jestli promazání nezafunguje .. tak asi koupit nový brzdič.
Jestli se tu vyskytne automechanik a upřesní mé věty .. bude to jen dobře. Já sem amatér .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Ono neni normalni, ze kdyz najedu 550km v tricetistupnovejch vedrech, ze se kyvka a ram sousedici s horkym motorem a svodama taky zahreje?
Tohle je dost subjektivní. Těžko čekat že v +30, po víc než 500 km bude všecko studený. Ale právě proto asi bude nejlíp když to zkonzultuješ s někým, kdo motorky spravuje, ať s tím kus ujede a řekne ti jestli je to ok nebo ne. Kdyby to mělo být v pohodě, tak tě to uklidní víc než když ti to tady na dálku na fóru řekne deset lidí. A nebo ti aspoň řekne co je špatně. Já za sebe říkám, že pokud budu mít tak horkou kyvku že na ní nenechám ruku, tak se někam půjdu zeptat jestli je to normální.
Capt.Orr píše: Tohle je dost subjektivní. Těžko čekat že v +30, po víc než 500 km bude všecko studený. Ale právě proto asi bude nejlíp když to zkonzultuješ s někým, kdo motorky spravuje, ať s tím kus ujede a řekne ti jestli je to ok nebo ne. Kdyby to mělo být v pohodě, tak tě to uklidní víc než když ti to tady na dálku na fóru řekne deset lidí. A nebo ti aspoň řekne co je špatně. Já za sebe říkám, že pokud budu mít tak horkou kyvku že na ní nenechám ruku, tak se někam půjdu zeptat jestli je to normální.
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
Horká kyvka je taky dle mě blbost, tam máš něco nezdravého, jak může být kyvka horká? (ne teplá - horká)
Zahřívání od motoru? Brrr tam není žádnej přímej kontakt, jde to přeš čep a ložiska ne?
To se musí vzduchem krásně chladit...
Zahřívání od svodu? Ještě větší blbost...
Třeba máš špatný ložiska na kyvce, ale to je taky fantazie podle mě.
Hele no, buď to dej někam do servisu, a nebo moje rada zní:
Začni vylučovací metodou:
Tj.: 1) Vyměnit a repasovat brzdový třmen, tzn.: Narvat tam nový těsnící kroužky, prachovky a bůh-ví co tam ještě máš. Koukni se do náhrdních dílů, a do manuálu by to taky neuškodilo
2) Bude kotouč ok? Tzn.: studený? (pro rejpali vlažný ? )
Dobrá nevadí, aspoň víš kde je příčina a jakým směrem se máš pohybovat.
Takhle řešíš milion věcí a problémů, najednou.. A nejsi schopen usoudit co je v prdeli a co ne...
3) Už nechci opakovat mé předchozí příspěvky , takže práci zdar!
Naposledy editováno 25.08.2011 14:11:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
xBaryk píše: Horkej nemůže a nemám ani já buben na jawě.. kotouč je oproti tomu daleko líp chlazenej, prostě ten vzduch to musí uchladit, zkus toto - jedu po městě - kotouč musí být vlažnej, teplej. Jedu za městem (rovinky) Kotouč bude teplej. Jedu z prudkýho dlouhýho kopce - pak může být kotouč teplej; ale jestliže používáš jen přední brzdu a zadní skoro ne, tak nemá být od čeho horkej když je, tak to není normální a v pořádku.
Horká kyvka je taky dle mě blbost, tam máš něco nezdravého, jak může být kyvka horká? (ne teplá - horká)
Zahřívání od motoru? Brrr tam není žádnej přímej kontakt, jde to přeš čep a ložiska ne?
To se musí vzduchem krásně chladit...
Zahřívání od svodu? Ještě větší blbost...
Třeba máš špatný ložiska na kyvce, ale to je taky fantazie podle mě.
Hele no, buď to dej někam do servisu, a nebo moje rada zní:
Začni vylučovací metodou:
Tj.: 1) Vyměnit a repasovat brzdový třmen, tzn.: Narvat tam nový těsnící kroužky, prachovky a bůh-ví co tam ještě máš. Koukni se do náhrdních dílů, a do manuálu by to taky neuškodilo
2) Bude kotouč ok? Tzn.: studený? (pro rejpali vlažný ? )
Dobrá nevadí, aspoň víš kde je příčina a jakým směrem se máš pohybovat.
Takhle řešíš milion věcí a problémů, najednou.. A nejsi schopen usoudit co je v prdeli a co ne...
3) Už nechci opakovat mé předchozí příspěvky , takže práci zdar!
Chladit vzduchem? Jedinej vzduch co tam jde je ten, co se prorval kolem zhaveho motoru pod pridanejma kapotama, takze horkej vzduch, dale tam sala svod vyfuku, pali na to slunce - ja neverim ze nekdo muze mit tu kyvku studenou, povazuju to za uplne normalni ze teplo ktere motor generuje se distribuuje na celou motku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Jinak sem se pritom spalil o prirubu vyfuku (vyfuk mam pritom jen vlaznej - karbon)
Na brzdu jsem nesahal, nejsem sebevrah..;)
At Vám to o vikendu pekne jezdi!
Capt.Orr píše: SirIndy> Tak dnes odpoledne, za horka, jsem po příjezdu osahal kyvku, a musím přiznat že v místě nejblíž výfuku to bylo dost teplý, ale ruku jsem tam udržel. Ten přenos tepla tam nějakej bude. Taky jsem se posledních pár minut u baráku prcal krokem, a to se to asi ohřeje víc než když jedeš rychleji a vzduch to ochladí. Tak snad tě to trochu uklidní. Přesto platí co jsem původně uvedl. Jestli se ti to zdá hodně, zkontaktuj někoho kdo to zkontroluje.
Ja naopak ted prijel z dovolene (250km) a tim ze to bylo k veceru tak jsem na ni ruku udrzel. Takze myslim ze je to uplne normalni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 14 | Včera v 15:23 xlynx |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |