2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: SirIndy> Hele to bych udělal, není zase tak náročné, já jsem to už 2x za tuhle sezonu dělal, jezdím v prašnějším prostředí a na tu zadní brzdu se prostě prach chytá. Jinak kotouč je rovnej? A jak je na tom brzdovej váleček? Je možný že v něm odešla ta membrána....
Ted jsem na dovolene, taky musim zjistit kde to sehnat. Kotouc vypada jako novej, vsechny casti brzdy ok, jen prachovky vypadaj sesle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Ted jsem na dovolene, taky musim zjistit kde to sehnat. Kotouc vypada jako novej, vsechny casti brzdy ok, jen prachovky vypadaj sesle.
Prachovky vypadají vždycky sešle, pokud tedy není motorka nová . Myslím, že tý tvý prachovce nebude nic - pokud nejezdíš v terénu. Ale těsnící kroužek bych vyměnil a nejspíš bude i v sadě s prachovkou. Jen nevím, jak se bude shánět. Koukal jsem na Wemoto a mají díly jen na přední třmeny .
Užij si dovču .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
V Suzuki jsem nedávno byl a chtěl jsem těsnící kroužek mezi svod a koncovku výfuku. Neorigo stojí 60,-, ale origo Suzuki stojí 500,- - blbý těsnící kroužek. To víš, že jsem se otočil na podpadku a upaloval pryč . Tak nějak si neumím představit, kolik si řeknou za opravnou sadu do třmenu. Ale za zkoušku to určitě stojí.
2 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: bledemon> Ano dokážou, pokud brzdovka jen rosí a jsou v háji prachovky, tak se tam začnou usazovat nečistoty a postupem času se přestane jeden z pístků vracet...
Ono jde taky o to, že svým tvarem a uložením ve třenu kroužky vrací po uvolnění tlaku brzdovky pístek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: Janek> Proto jsem psal, aby se podíval, jestli nemá v háji membránu v brzdovém válečku
Jaká membrána ? Ve třmenu je těsnící kroužek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: Jaká membrána ? Ve třmenu je těsnící kroužek.
nemyslím ve třmenu
trochu jsme se v tom bádání už zamotali takže : ve třmenu je pístek, prachovka a gufero (těsnící kroužek s břity)
v brzdovém válečku (ovál do kterého vede přepákování od pedálu) je pístek a membrána..
Už si rozumíme?
Naposledy editováno 24.08.2011 11:18:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: nemyslím ve třmenu
A kde tedy ta membrána je? V brzovým válečku taky není.
Naposledy editováno 24.08.2011 11:19:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: Janek> čti
Nevím kde a co mám číst . Ty si prosím tě nejdříve zjisti, co je membrána a kde je vhodný ji použít. Brzdový váleček to rozhodně není. Buď jsi hloupý, nechápeš a nechceš chápat nebo neumíš přiznat chybu
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
malejmisa píše: sir indy: jesti si dobře pamatuju tak to není tak dlouho co si tu řešil sjetý destičky na jedné přední brzdě a ted řešís stejnej problém zase....jsou lidi kteří ti tu poradili ale ty furt hledáš příčinu všude možně, píšeš že už si zkoušel vše vyčistit ale dělá to pořád...tak proč si rovnou nevyměnil všechny gumičky ve třmenu....za ten čas co už si tady zbytečně promrdal by už si měl dávno vyděláno na repasi celých brzd pač u té přední si taky tenkrát asi vyměnil jen destičky
Tenkrat mi vymenili desticky + tam strikli brakecleaner a prestalo to pribrzdovat. Ale diky svoji blbosti sem to tenkrat nechal zajit moc daleko a zmrsil si kotouc, od te doby jsem na ty brzdy paranoidni a porad to resim - krome te pribrzdujici zadni se mi zdalo i ze se zacina ryhovat i ten druhej predni kotouc, desticek tam byl zbytek, nechal sem vymenit, ale zda se ze to pokracuje - jaka je tak zivotnost origo kotouce na Stromu? Ten zadek jestli rikate ze kazda kotoucovka trosku chyta tak je v poradku a jenom tu blaznim, to zahrivani kotouce je temer urcite pres kyvku od motoru.
Rýhování kotouče teda nevím, to jsem neřešil, ale já ho mám symetricky drážkovanej taky..
Na životnost se podívej do manuálu, musí tam být minimální tloušťka
Pozor na to kde ho budeš měřit.
E: Jo a jestli vypadaj prachovky sešle nebo ne, řekl bych, že spíš záleží na těsnícím kroužku, jestli ten je sešlej, kdyby byli prachovky tak to bys uviděl při rozborce , že je tam buď koroze nebo bordel..
Naposledy editováno 25.08.2011 01:29:30
četl si třeba někdy takový blbý manuál k jakékoliv motorce? Proč jsou tam fotky pístků a gumiček ve vaničce s brzdovkou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: a to zahrivani kotouce je temer urcite pres kyvku od motoru.
Zcela určitě
Jestli tohle myslíš vážně, tak se pak nedivím že si kdejaký servis dovolí namluvit Ti že odvzdušnění brzd je práce na půl dne a stojí to "tisíce"
.
Můžeš mi říct jakým způsobem je spojený kotouč s kyvkou? Že by přes osu zadního kola?
A že by se to vzduchem za jízdy nechladilo?
Jsi si vůbec vědom faktu, že existují i motory které jsou chlazené pouze vzduchem a funguje to?
Zkus příště až zastavíš nesahat na kotouč, ale sundej třmen a sáhni na desky.
Pak sem zas napiš nějakou zajímavou teorii o co se zahřívají ty destičky, to by mohlo být třeba od výfuku, ne?
Já se rád pobavím a zasměju, ale tohle už je skoro k pláči
dva_hrnce píše: Zcela určitě
Jestli tohle myslíš vážně, tak se pak nedivím že si kdejaký servis dovolí namluvit Ti že odvzdušnění brzd je práce na půl dne a stojí to "tisíce"
.
Můžeš mi říct jakým způsobem je spojený kotouč s kyvkou? Že by přes osu zadního kola?
A že by se to vzduchem za jízdy nechladilo?
Jsi si vůbec vědom faktu, že existují i motory které jsou chlazené pouze vzduchem a funguje to?
Zkus příště až zastavíš nesahat na kotouč, ale sundej třmen a sáhni na desky.
Pak sem zas napiš nějakou zajímavou teorii o co se zahřívají ty destičky, to by mohlo být třeba od výfuku, ne?
Já se rád pobavím a zasměju, ale tohle už je skoro k pláči
Tak proc byl ten kotouc teplej, i kdyz sem odtlacil desticky a jel bez toho aby s nim mely kontakt? Ja to taky nepobiram jak je to mozne, ale proste je to tak, jediny co by mi pomohlo je srovnani od nekoho jineho co ma Stroma. Jinak ten trmen je chycenej primo na te zhave kyvce, takze tam je to vysvetleni jeste lehci...
Naposledy editováno 25.08.2011 09:12:57
2 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Mě spíš přijde, že už se tu řešej nesmyslný kokotiny ..."žhavá kyvka a od ní rožhavenej brzdovej třmen a koutouč" .....
Tak tak mě příjde, že nemáš v kole ložisko :D :D :D a nebo máš ve třmenu šotka, co hulí jedno brko za druhým :- D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Mě spíš přijde, že už se tu řešej nesmyslný kokotiny ..."žhavá kyvka a od ní rožhavenej brzdovej třmen a koutouč" .....
Tak si na to prijedte sahnout a vysvetlit mi, cim to je, kdyz jste tak chytry...
Naposledy editováno 25.08.2011 09:26:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
waclav píše: SirIndy> Tak ted uz me to teda taky docela vazne zajima.. Ty mas zhaovu kyvku? A od ceho? jedinny, co me napada je vazne problem s brzdama.. nebo jsi byl i s motorkou moc dlouho na slunicku..
Po jizde, rozpalenou ze na ni nejde udrzet ruka, zhavejsi nez ten kotouc a cim blize k motoru tim vice - taky tam kolem ni vede svod od zadniho valce... Potrebuju info od jineho Stromare...
Naposledy editováno 25.08.2011 10:12:02
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
Pokud mas svody blizko kyvky, tak neco to pobrat muze, ale pri jizde se to musi okamzite ochladit. Neni tam zadny primy kontakt.
waclav píše: Ja se parkrat spalil o brzdy, o prirubu vyfuku, ale o zhave kyvce slysim porve. Zkusim to dneska odpoledne..dam si oblibeny kolecko okolo komina, a uvidim. Zadni brzdu zkus sundat uplne..a uvidis. To je asi nejjednodussi.
Pokud mas svody blizko kyvky, tak neco to pobrat muze, ale pri jizde se to musi okamzite ochladit. Neni tam zadny primy kontakt.
Uz jsem ji sundanou mel a vycistil ji. Naopak cim dele jedu, tim vice se to zahreje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | 20.9.2024 v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |