Naposledy editováno 24.08.2011 16:49:37
4 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase
Kappa 53, matroš je OK - přeložený vydržel 3 týdny v rumunsku kde jsem vařil 7 z 8 svárů na "nerozbitných" držácích SW Motech. Po lepších cestách má najeto 30tis bez ztráty kytičky a nejezdím zdaleka povolenou rychlostí a neodržuji povolené zatížení Co je trochu problém je jednak ztráta pérka co vyklápí držadlo a díky tomu když je na cestě zasraný od prachu, tak tomu držátku se ven moc nechce. Druhý problém je zavírací mechanismus - trochu se mi asi hnul do strany a tak to chce občas grif. Co se týká designu, líbil se mi - je trochu jiný. Ohledně úložného prostoru mi přijde maxia o něco lepší, protože má nižší víko a tak z toho když bude nacpaný budou po otevření míň padat věci. Takže je v poho, ale dnes bych možná zvažoval 55L maxii.
Coocase astra 48l neznám ale je od pohledu ošklivej (pro mne) a těch 5-7l prostoru navíc se hodí vždycky. :)
konečný verdikt - pokud se mi líbí stejně koupil bych asi maxii, pokud ne, ber Kappa nešlápneš vedle
na TDM 202km/h s 48l protože to víc nejelo...
to že jakýkoli náklad ovlivní jízdní vlastnosti motky je jasný, to že budeš mít nestabilní motku od 140km/h .... tomu se můžu jen smát s Topem 53l, 2x hliník 52l na bocích, nannich vak s tankvakem, já 100kg a za mnou mladá 190-220km/h prakticky celou cestu odtud až do rumunska - pouze jsem musel trochu poladit zadní pružiny protože nezvládaly tu váhu
.... a taky jsem krapet častěji tankoval
Naposledy editováno 23.08.2011 23:34:32
Se spolujezdcem,dvěma Givi V35 po stranách a naloženým topcasem se mi dokonce snad jede lépe než sólo.
e: a nikdy zadnej problem se stabilitou, jen po zadnim to obcas tahne na stranu
Naposledy editováno 24.08.2011 09:37:33
mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.
Některý stroje jsou na nestabilitu s topcase náchylný mín jiný víc, takovej etalon na průsery se zatížením zadku je stará CBX750F, tam topcase znamenal rozbít si hubu a v žádným případě se nepustit řidítek.K těm negativním vlivům- jediná motorka na které jsem si všiml nějakého vlivu top casu je Pan Europan, ten se od 200 vlní...
mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.
soráč, ale meleš sračky.. jak nestabilní?
Za sebe .. top.. V46.. po stranách Motodetail 2x46l.. Naprosto v poho i při 240 a vejš. Absolutně bez nějakého omezení v zatáčkách atd. Naopak, když je sundám, mám pocit že s motorkou levituju v prostoru..
Naposledy editováno 24.08.2011 18:27:37
mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.
Se přidám k ostatním. Já mám necelý týden Maxii 53 a už jsem s ní najel skoro tisíc kiláků a že by mi to rozkmitávalo řidítka to jsem si teda nevšiml. A to jsem dneska chvilkama jel po dálnici 160 a pohoda. Rychlej nejezdim ani bez ní.
Podle mě bude spíš záležet na konkrétní motorce.
Naposledy editováno 24.08.2011 22:32:21
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase
na ZX10R sem jel nejvic s kufrem asi 250, mozna 260, sam, a taky zadnej problem
zacal sem mit problem, ale s kamerou na helme, nad 160 to zaclo dost tahat hlavu dozadu, ale kufr na to nemel absolutne zadnej vliv
tady mas fotku, je to tam sice ve 100km/h, ale po zadnim
mira xj píše: Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.
Já ti snad půjčím motorku a zkus si to...Jediný, co má problém s topcasem je Pan Europan při 200 km/h...
Jinak u většiny motorek to ani nepoznáš