Téma: Zkusenosti s Topcase
 
23.8.2011 v 21:31
Zdravím, zajímají mě především praktické zkušenosti s těmito kufry. Po projití různých vláken tady ve foru, se rozhoduju mezi 3mi kufry a to Kappa K53, Givi E55N Maxia a Coocase astra 48l. Zajímají mě názory majitelů nebo prodejců (pokud tady někdo takový narazí, co se týče četnosti reklamací, na co to trpí a tak). Jakožto student bych chtěl svoje "těžce vydělané peníze" investovat do kufru, který mi vydrží. Takže ať už máte zkušenosti s kterýmkoliv z těchto kufrů, nebo tip na nějaký jiný velký kufr na 2 helmy, který byste mi mohli doporučit, budu rád pokud tady napíšete. Díky
Anketa: Který můžete doporučit?
Kappa
19%
9
Givi
77%
37
Coocase
4%
2

4 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase

23.8.2011 v 23:06 | Nahoru | #1
na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

23.8.2011 v 23:26 | Nahoru | #2
mira xj> hlavně se nepo...ještě před jízdou

Kappa 53, matroš je OK - přeložený vydržel 3 týdny v rumunsku kde jsem vařil 7 z 8 svárů na "nerozbitných" držácích SW Motech. Po lepších cestách má najeto 30tis bez ztráty kytičky a nejezdím zdaleka povolenou rychlostí a neodržuji povolené zatížení Co je trochu problém je jednak ztráta pérka co vyklápí držadlo a díky tomu když je na cestě zasraný od prachu, tak tomu držátku se ven moc nechce. Druhý problém je zavírací mechanismus - trochu se mi asi hnul do strany a tak to chce občas grif. Co se týká designu, líbil se mi - je trochu jiný. Ohledně úložného prostoru mi přijde maxia o něco lepší, protože má nižší víko a tak z toho když bude nacpaný budou po otevření míň padat věci. Takže je v poho, ale dnes bych možná zvažoval 55L maxii.

Coocase astra 48l neznám ale je od pohledu ošklivej (pro mne) a těch 5-7l prostoru navíc se hodí vždycky. :)

konečný verdikt - pokud se mi líbí stejně koupil bych asi maxii, pokud ne, ber Kappa nešlápneš vedle

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

24.8.2011 v 09:45 | Nahoru | #3

mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.

Některý stroje jsou na nestabilitu s topcase náchylný mín jiný víc, takovej etalon na průsery se zatížením zadku je stará CBX750F, tam topcase znamenal rozbít si hubu a v žádným případě se nepustit řidítek.

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

24.8.2011 v 14:58 | Nahoru | #4

mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.



soráč, ale meleš sračky.. jak nestabilní?

Za sebe .. top.. V46.. po stranách Motodetail 2x46l.. Naprosto v poho i při 240 a vejš. Absolutně bez nějakého omezení v zatáčkách atd. Naopak, když je sundám, mám pocit že s motorkou levituju v prostoru..

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

24.8.2011 v 20:42 | Nahoru | #5

mira xj píše: na takto velký topcasy pozor. Od 140 začne být motorka nestabilní,může rozkmitávt řidítka atd. Osobně mám givi V46,dvě helmy se vlezou a není to taková obluda jak 55l.



Se přidám k ostatním. Já mám necelý týden Maxii 53 a už jsem s ní najel skoro tisíc kiláků a že by mi to rozkmitávalo řidítka to jsem si teda nevšiml. A to jsem dneska chvilkama jel po dálnici 160 a pohoda. Rychlej nejezdim ani bez ní.

Podle mě bude spíš záležet na konkrétní motorce.

Naposledy editováno 24.08.2011 22:32:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist