![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.
mira xj píše: Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.
Já ti snad půjčím motorku a zkus si to...Jediný, co má problém s topcasem je Pan Europan při 200 km/h...
mira xj píše: Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.
Potrefená husa? Nikdo neupírá změnu jízdních vlastností S JAKOUKOLI ZMĚNOU V ZATÍŽENÍ MOTORKY (a tim nemam na mysli jen váhovou) ale psát HOSI POZOOOR , OD 140km... jsou proste kecy. Jasne, na mašině kde si normálne stoupneš na sedlo a jedeš si po nabalení nemůžeš dovolit pustit řidítka, ale mnohem víc se to děje díky rozložení váhy. Tedy pokud se bavím o motorkách, co se týká kol tak netuším - ale tam nějak těch 140 nebo víc moc nečekám...
Takže jo, jasně rozdělíme se na dvě skupiny - HUSTOKRUTÝ a PŘIZDISRÁČI - jdu k těm prvním a je na každém kam se v tomto tvém dělelní zařadí.,,když už to je nutný
Naposledy editováno 25.08.2011 11:55:49