globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkusenosti s Topcase
 
23.8.2011 v 21:31
Zdravím, zajímají mě především praktické zkušenosti s těmito kufry. Po projití různých vláken tady ve foru, se rozhoduju mezi 3mi kufry a to Kappa K53, Givi E55N Maxia a Coocase astra 48l. Zajímají mě názory majitelů nebo prodejců (pokud tady někdo takový narazí, co se týče četnosti reklamací, na co to trpí a tak). Jakožto student bych chtěl svoje "těžce vydělané peníze" investovat do kufru, který mi vydrží. Takže ať už máte zkušenosti s kterýmkoliv z těchto kufrů, nebo tip na nějaký jiný velký kufr na 2 helmy, který byste mi mohli doporučit, budu rád pokud tady napíšete. Díky
Anketa: Který můžete doporučit?
Kappa
19%
9
Givi
77%
37
Coocase
4%
2

2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s Topcase

24.8.2011 v 20:50 | Nahoru | #1
Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

25.8.2011 v 07:53 | Nahoru | #2

mira xj píše: Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.



Já ti snad půjčím motorku a zkus si to...Jediný, co má problém s topcasem je Pan Europan při 200 km/h...

(reakce na) Zkusenosti s Topcase

25.8.2011 v 11:55 | Nahoru | #3

mira xj píše: Jooo soráč já zapoměl že píšu na web kde kdo nejde 200km/h se skříní za prdelí a nelebedí si jak to super drží s kolenem v zatáčce tak je sráč. S topcaem mám najeto přes 100t.km a nemám absolutně žádný zkušenosti. Aerodynamika je kokot a platí je pro přizdisráče. Že kufr slouží jako přítlačné křídlo,které vám přizvedává předek a dochází k plavání ,kmitání řidítek,a lehce vás rozhodí naklaĎák kterej předjedete taky není vůbec žádná pravda.
Že pokud jedete nabalený na dovolenou s přetíženou motorkou s třema kuframa s babou za prdelí je uplně jedno kolik jedete,protože za váma není díra - obtíká vás vzduch o hodně líp jak v jednom taky není pravda.Že na VŠECH kufrech píší že je určen do 120km/h není kvůli tomu že by to nešlo víc,ale protože odpor vzduchu roste v kvadrantem rychlosti a může docházet s výše uvedeným problémům. To že někdo ukáže nabalenou fotku motorky na dovolenou říká hodně o jízdních vlastnostech té motorky.Jojo možná píšu blbosti,ale fyzika tak ta prosím platí vždycky a pro všecky.



Potrefená husa? Nikdo neupírá změnu jízdních vlastností S JAKOUKOLI ZMĚNOU V ZATÍŽENÍ MOTORKY (a tim nemam na mysli jen váhovou) ale psát HOSI POZOOOR , OD 140km... jsou proste kecy. Jasne, na mašině kde si normálne stoupneš na sedlo a jedeš si po nabalení nemůžeš dovolit pustit řidítka, ale mnohem víc se to děje díky rozložení váhy. Tedy pokud se bavím o motorkách, co se týká kol tak netuším - ale tam nějak těch 140 nebo víc moc nečekám...

Takže jo, jasně rozdělíme se na dvě skupiny - HUSTOKRUTÝ a PŘIZDISRÁČI - jdu k těm prvním a je na každém kam se v tomto tvém dělelní zařadí.,,když už to je nutný

Naposledy editováno 25.08.2011 11:55:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist