Moc se mi líbí spotřeba :)
díval jsem se třeba na tohle a moc zajímavé
Ale jak to bude u nás? když použiju rám z motorku, vynádm vše nepotřebné, hodim tam baterky a elektromotor (samozřejmě si nemyslím, že to bude tak jednoduché) a vše bude tak aby to prošlo STK, daj mi to? nebo to bude bráni jako stavba nové motorky a budu muset udělat prototypy?
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
armyk píše: Zdravim, zajímalo by mě jak to je u nás s přestavbou motorky na elektro...
Moc se mi líbí spotřeba :)
díval jsem se třeba na tohle a moc zajímavé
Ale jak to bude u nás? když použiju rám z motorku, vynádm vše nepotřebné, hodim tam baterky a elektromotor (samozřejmě si nemyslím, že to bude tak jednoduché) a vše bude tak aby to prošlo STK, daj mi to? nebo to bude bráni jako stavba nové motorky a budu muset udělat prototypy?
S tím jak vypínaj v Německu jaderky se ti za chvíli nebude líbit spotřeba ani toho elektra
Podle mě to bude na dlouhé lokty, nevím jak si představuješ aby to vypadalo, jestli tam chceš mít tu fotovoltaiku atd...
Jsem zvědav co na to ostatní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na elektromotorku
mmks píše: nevím co napsat dřív, jestli to, že STK ti to rozhodně jen tak neprojde, nebo aby si šels naliskat za to prznit motorku.
tak treba ja se na fungujici elektroenduro vylozene tesim.... od malicka modelarim a spalovaky v modelarine uz mam komplet nahrazene elektrikou... letadla, heli, auta a funguje to vyrazne lip nez spalovaky... bez kravalu, smradu a vseho upatlanyho a rozleptanyho od zbytku paliva....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na elektromotorku
assassin píše: samozrejme ze STK to jako normalni motorka neprojde... jestli to chces delat hlavne kvuli spotrebe tak to je uplne zbytecny, protoze naklady na to to postavit budou jeste stale strasne velky a nevyplati se to v konecnem souctu... rozumnej motor + elektronika + baterky jeste vyjde na hroznej balik....
tak psal to tam jasně, že celá konverze vyšla na 3000 USD. Což fakt není málo. Stačí si spočítat kolik km najedeš na benzín za cca 50tis. Kč
A to nepočítám že ty baterky mají omezený počet vybíjecích cyklů, takže za rok je klidně můžeš poslat do sběrny (tedy, vlastně v ČR do reklamace )
seikos píše: tak psal to tam jasně, že celá konverze vyšla na 3000 USD. Což fakt není málo. Stačí si spočítat kolik km najedeš na benzín za cca 50tis. Kč
A to nepočítám že ty baterky mají omezený počet vybíjecích cyklů, takže za rok je klidně můžeš poslat do sběrny (tedy, vlastně v ČR do reklamace )
no a to tam ma jeste 15koni motor a kupu olovenejch baterek.. tohle nebude mit vlastnosti jako "plnohodnotna" motorka, ono by to dneska uz slo.. motory/elektronika je, s pouzitim lifepo4 clanku uz by nebyla ani vaha tak strasna a hlavne by byly rozumny casy nabijeni.. ale to pak by to bylo asi o jinejch penezich nez 3000usd...
co se financi tyka tak by lip vysel nakej starsi ceskej 2t .. naka 175,250 to jezdi za par litru benzinu a prodava se za par tisic... a dost mozna to dynamikou bude lepsi nez ta elektricka obluda z odkazu....
Naposledy editováno 23.08.2011 17:40:50
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
U skútrů je nej elektroskútr Vectrix. Ten už má zajímavý dojezd. K čemu to je, když se u nás na rozdíl od Holandska nebuduje síť rychlodobíjecích stanic atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na elektromotorku
Jindra650 píše: To mi pripomina, kdyz jsem se od srdce zasmal v technickym tydeniku malemu clanku, kde se psalo, ze nejaka automobilka planuje vyrabet sportovni miniautomobil-kabriolet do mesta ..tvurce asi napadlo spojit vsechny dobre vlastnosti dohromady ...neco jako Eintopf ...vec, ktera je urcena k necemu jinemu, nez doprave z A do B, ale k zabave bude vzdycky neekologicka ...u motorky dvojnasob ...elektrina tam neprinasi absolutne zadnou vyhodu ....neni to ani vzrusujici(zvuk, projev motoru), ani technicky vyhodny(vaha, dojezd, zivotnost komponent)
no tak zrovna o ty technicky nevyhodnosti bych pochyboval... elektromotor je jednodussi a je schopnej davat vetsi vykony... zivotnost komponent je urcite vyssi nez u spalovaku... samo kdyz pominu baterky ktery se berou jako spotrebak, na te modelarine je to videt - tam elektro zcela nahradilo spalovaky a to kvuli technickejm parametrum, tam o zadne dalsi parametry - ekologie,cena... prilis nejde..
memphis.unv píše: tohle někdo páchá dobrovolně?
proc ne? motorka musi tvat a kourit aby na tom bylo zabavne jezdit? ja bych urcite radeji tah elektromotoru vymenil za "uzky spektrum otacek" spalovaku a vsechny jeho nevyhody...
jen v tehle vetsich vykonech to jeste neni tak dotazene no...
Taky mam ve všem střídavý elektromotory
assassin píše: no tak zrovna o ty technicky nevyhodnosti bych pochyboval... elektromotor je jednodussi a je schopnej davat vetsi vykony... zivotnost komponent je urcite vyssi nez u spalovaku... samo kdyz pominu baterky ktery se berou jako spotrebak, na te modelarine je to videt - tam elektro zcela nahradilo spalovaky a to kvuli technickejm parametrum, tam o zadne dalsi parametry - ekologie,cena... prilis nejde..
No, jak kde v modelarine, ale tam to vyhrava hlavne kvuli cistote(kdo kdy lital s nejakym zhavikem, cistil pokazdy model, tak rozumi) a tomu, ze neni potreba pohanet letadlo dele jak 10-15min. Zrovna u motorky sice vyssi vykon mit muze, ale na jak dlouho, vzdyt ani TT nejsou schopny dneska dojet v konkurenceschopnym case(mysleno komplet ve stejny podobe jako se spalovakem). A vzhledem k tomu, jaky vyznam maji pro verejnost "ladeny vyfuky", soucasti recenzi je hodnoceni zvuku a projevu motoru, tak by me zajimalo, kdo to bude nadsene kupovat. Elektromotor nezna vec, jako kopanec v nejakych otackach, prijemny vibrace atd, tedy vlastnosti, za ktery tu bojujou polomotorari s Ducati atd.... jestli nekomu prijde 4v jako nudnej, tak pak elektro bude meganudny....Elektro (velmi vzrusujici piskot a susteni pneumatik)
A klasika spalovak
Naposledy editováno 25.08.2011 15:50:10
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na elektromotorku
Teda bez spalováku trošku zhubne, ale i tak.
Naposledy editováno 20.04.2021 10:52:17
stk nemá vybavení ke zjištění výkonu hluku rychlosti elektromagnetické kompatibility atd proto se musí to TECHNICKÉ ZKUŠEBNY
přestavuje se již registrovaný motocykl
pokud začínáš z ničeho, jde o výrobu, řeší to §29 a další, pokud to nechceš vyrábět hromadně...ta technická zkušebna samozřejmě platí
PetrL3 píše: Hmm, kilowatt. To mám ve skládací koloběžce. Na těžkou babetu nic moc.,
Teda bez spalováku trošku zhubne, ale i tak.
...jj, kdyby to namontoval na rozumny silnicni kolo s dobrejma rafkama a galuskama, tak s tim 60 po rovine pojede, na odporny (mysleno z hlediska odporu ne vzhledu) babete to bude podstatne mene
Naposledy editováno 20.04.2021 13:06:28