Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Hondza píše: Já nechápu proč těch ZX10R jezdí tak málo pokud o tolik převyšují ostatní??? Moc je nevídám ani na okruhu ani na silnici. Pokud je tak dobrá, proč na ní jezdí tak málo lidí na okruzích a nenatírají ty CBR a Bawory?
Protoze se vsude porad hlasalo 'Honda je Honda'. A dlouho to nevymizi. Ale pracuju na tom.
Murkin píše: Tohle úplně neříká nic o koních,promlouvá do toho hlavně napřevodování a od toho se odvíjející zrychlení.
No dobre, ale kdyz ma jeste navic Kawa nejvyssi maximalku, tak neni zprevodovana na kratko aby to jelo, vzdyt jede na 1 temer 170, na 2 temer 210, a nerekl bych ze by CBR jelo na tyto rychlosti o 20 vic.... Co ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: Protoze se vsude porad hlasalo 'Honda je Honda'. A dlouho to nevymizi. Ale pracuju na tom.
Tak to jo, to dává smysl. Mě Kawa nevadí, ale Honda má nejlepší marketing, to je fakt...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: To neni pravda, je v nevyhode, protoze je ze strany a odrazi se tam slunicko.
S budikem nemam vubec zadnej problem celou dobu, naopak mi vadi chvili rucicka kdyz jedu na jiny motce. Musi ji clovek dyl hledat, u ZX10 je to jednodussi, kdyz je cela plocha pod urovni cerna.
Bubraku, na těch tvejch xxxxx kilometrovejch rovinkách s kompletním obývákem vzádu by mě to taky nesralo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Každopádně třeba na litrech 04 zajel Ondra Lelek nejlepší čas právě na zx10 a hned poté gsxr 1000 K4 mluvím o sérii a na zx bez tlumiče řízení což ho ještě brzdilo.
Jinak Honda je na okruhách vidět nejvíc až s příchodem fároše 08, předtím R1 ono je to hodně tím marketingem. Co kdo vidí jak funguje v závodech tak po tom pak prahne i pro sebe. Stejně to bylo vidět třeba i v roce 01-02 s GSXR kdy na TT například bylo snad 80% motorek géčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Jinak Honda je na okruhách vidět nejvíc až s příchodem fároše 08, předtím R1 ono je to hodně tím marketingem. Co kdo vidí jak funguje v závodech tak po tom pak prahne i pro sebe. Stejně to bylo vidět třeba i v roce 01-02 s GSXR kdy na TT například bylo snad 80% motorek géčka
já bych neřekl, že těch fárošů od 08 jezdí hodně jen díky marketingu... Pochopitelně servisní zázemí, dealerská síť, rychlost dodávky náhr. dílů hraje velkou roli, ale pořád si pamatuju, jak jsem po první okruhové sezoně přecházel z fároše 05 na 08... Prostě brutální rozdíl, který na papíře vůbec nevypadá, ale ve skutečnosti je to motorka, která i bez elektroniky jezdci hodně pomůže ... To že se mi ta motorka vůbec nelíbila mi bylo v tu chvíli tak nějak jedno, bral jsem jí jen díky tomu zázemí co mám u svého dealera... A najednou i když honda nepatří mezi nejsilnější, tak díky své celkové vyváženosti se stala oblíbená mezi velkou řádkou jezdců... Je fakt, že když už se dostaneš na určité časy, tak je potřeba zásah do motoru a ten bohužel stojí ranec (kor když se tím dotáhne jen na výkony BMW nebo Kawy)...
Jede to hezky ale rozhodně bych v tom neviděl nějakej významnej rozdíl oproti konkurenci
Je fakt že je to asi první fároš kterej dokonce fakt i jede podvozek super, ovladatelnost dobrá ale že by to byl rapidní rozdíl proti ostatním to určo ne.
Jinak co se týče ovladatelnosti jak jí každej vychvaluje u Hondy tak by se měl právě svézt na zmiňované ZX10 04 páč ta má naprosto excelentní ovladatelnost a jediný co jí chybí aby fungovala pořádně je tlumič řízení.
A co se týče toho zázemí, tak já si nemyslím že by dnes už byl nějakej rozdíl mezi japkama, něco jinýho jsou taloši ale v japkách je to + - stejný. No a co se týče ojetých motorek tak tam to každýmu může bejt jedno páč na bazarech je tolik rozstřelenejch mašin že o díly nouze není
Naposledy editováno 22.08.2011 15:51:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubráku my ten marketink zlomíme na kawí stranu
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
ze faros proti ZX nejede uz mi prijde tak trosku jen takovy popichovani, srovnatelny piloti si navzajem jen na ten rozdil v motorech neujedou...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše: myslím si že vzhledově měla tahle přijít hned po modelech 2004 - 2007 maj k sobě blíž tvarem předku a to včetně světel... tohle se mi hodně líbí... jinak pokud sem jezdil starší ročníky 04-07 nepřišlo mi to něják zásadně rozdílný proti 08 prostě jen nový plasty a nějáká elektronika ale zas tak zásadní to není pokud ten starší model má nějákou úpravičku
S tímhle názorem nesouhlasím... Na okruhu je rozdíl až extrémní, prostě rozdíl do 08 těžká, velká, "nejela" a najednou od 08 úplně jinde jak jsem už psal... Papírově rozdíl malej, pocitově neskutečnej... Jinak co se týče vzhledu, tak máš pravdu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: grassel: ja myslim ze mezi tema litrama zas az propastny rozdily nebudou, pocitove to muze kecat, to tam hodne udelaj prevody, prubeh.. motor s nakym ostrym nastupem v nakejch otackach vypada ze jede vic nez nakej kterej jede linearne od nuly... dost dela i pozice za riditkama...
ze faros proti ZX nejede uz mi prijde tak trosku jen takovy popichovani, srovnatelny piloti si navzajem jen na ten rozdil v motorech neujedou...
No popichování ani tak ne, nemám potřebu už někoho popichovat ostatně ať si to zkusej samy, ano může to bejt v převodech ale mluvíme o motorce jak vyletí z fabriky
Jinak to že dobrej pilot horšího smázne i třeba 600 vs litr není třeba debatovat, to je snad každýmu jasný
Prasouš píše: S tímhle názorem nesouhlasím... Na okruhu je rozdíl až extrémní, prostě rozdíl do 08 těžká, velká, "nejela" a najednou od 08 úplně jinde jak jsem už psal... Papírově rozdíl malej, pocitově neskutečnej... Jinak co se týče vzhledu, tak máš pravdu...
Jo tohle je pravda ale je to krásně poznat i na silnici, teda asi jak kdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: No popichování ani tak ne, nemám potřebu už někoho popichovat ostatně ať si to zkusej samy, ano může to bejt v převodech ale mluvíme o motorce jak vyletí z fabriky
Jinak to že dobrej pilot horšího smázne i třeba 600 vs litr není třeba debatovat, to je snad každýmu jasný
ja sem asi extremni jelito, mel sem doma nedavno stevovo VTR a nedokazu rict jestli jede lip to nebo moje TL :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: ja sem asi extremni jelito, mel sem doma nedavno stevovo VTR a nedokazu rict jestli jede lip to nebo moje TL :)
Pak je třeba zavolat kamaráda GRASSELA
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Pak je třeba zavolat kamaráda GRASSELA
si dlouho nic nerozbil co? ja svoji motorku nerad pujcuju, preci jen 9 let bez udrzby je celkem znat.. takze bych nerad aby se na tom nekdo zabil.. treba kotouce v urcity rychlosti rozvibruji celej predek a musi se to pres to pasmo tak nejak dostat spolecnym brzdenim zadni brzdou a takovy podobny specialni funkce a stepan uz asi do toho letos dal dost penez tak myslim ze by byl rad kdyby to jeste chvili jezdilo ... takze bych to uzavrel s tim ze 20koni sem, 20koni tam .. ja ten rozdil nepoznam :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: ninjazx10r> No ono je to tím že CBR je dlouhá, ZX10 je kraťounká proto má taky tak excelentní ovladatelnost ale je neklidná a bez tlumiče je ten předek dost nejistej
souhlas,ale ten motor zx10r......
assassin píše: mi nejak hlava nebere ze z 0-100 jsou nejrychlejsi ty tezky autobusy...
To je normalni, je to tim, ze jsou delsi a muzes vic vykonu vyuzit na akceleraci, kteryzto na lehkym litru zpusobi wheelie. Navic mivaji z nizsich otacek vic kroutaku. Proste na rozjezdu ujedou diky konstrukci. Co sem zkousel proti Buse, tak mi dycky ujela, rychlost sem srovnal az nekde ve 120 a teprv pak sem ji zacal dojizdet, tj mel sem uz vetsi akceleraci i rychlost.
Do kopce mi ujela i GSXR750, ZX10 se hrozne stavela. Z kopce sem ho ale dal uz i na rozjezd. 0 az 100 nebo i 0 az 150 je z hlediska vykonu spatny porovnani. Proto sem pak udaval 100-180 mph, kde se naplno projevi prave vykon v hornich otackach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše:
ze faros proti ZX nejede uz mi prijde tak trosku jen takovy popichovani, srovnatelny piloti si navzajem jen na ten rozdil v motorech neujedou...
ujedou, jezdil sem proti Farosovi 04 sprinty, celej rocnik preboru CR Street 10,5, a bylo to uplne zretelny, co sem ztratil na startu, tak sem dohnal na konci s prstem v nose, kolikrat sem kolem nej prolit ve 180 ze pak neveril a smutne mi v cili rikal 'hele ja myslel ze stojim jak si prolit'
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Hummer> Se nerozčiluj, některý lidi to prostě nepotřebujou a u tebe je evidentně jedno jak je otáčkoměr přehlednej a je ti jedno jestli tam lupneš rychlost v 8tis.ot. nebo v 11tis.ot.
jojo vím co je Honda, měl to strejda na zahradě
Tak to strejdovi gratuluji, také správná volba. On už také pochopil co je nejlepší. Proto je také nejdražší.
A teď zpět k motorkám.
Jak jsi přišel na to, že je mi jedno jestli řadím v 8000 nebo 11000? Přelešti znovu křišťálovou kouli. Evidentně Ti kecá. Stou Hondou to byl samozřejmě hec jako s tou sekačkou. Hele každej jezdí jak umí, jak se naučíl a na tom co má. Tak to je a na tom fórum nic nezmění. Já jezdil Kawu ZX-6RR 06 komplet na ohlinsech a bylo to super svezení, ale celkově to bylo takové surové, převodovka divná, (trefit neutrál bylo umění) zvuk motoru divný a pod. Pak jsem měl Suzuki GSX-R 750 K3 stará bachratá těžkopádná motorka, hrozné brzdy, Yamaha R1 04, podvozkově taková těžko čítelná, několik Hond CBR 900RR, 1000RR 05, 1000RR 07 a nakonec jsem skončil u Fároše 10 a můžu říct, že je to to nejlepší co jsem měl. Pro člověka co se jde občas svést je toho až až. I toho adrenalinu.
A na čem jezdíš Ty? Nepočítej baby.
hele já prostě nejradši něco projedu, něco si myslím a pak si to ověřuju z letmejch sprintů na motor jak to opravdu je u dvouválců je tohle hrozně spekulativní, tam člověka zblne hrozně věcí a myslí si jak to jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jo jo. Jak jsem už jsem řekl. Nepřehledné, ale pro mě hezké. Stejně na něj za jízdy moc nekoukám. Když jedu pomalu tak to nepotřebuji to víc koukám na tacho v obcích a pod. a když jedu rychle tak na to nemám čas. Já mám uši v pořádku.
nebo
GRASSEL> Hele já nejsem žádnej závodník a nemám potřebu řadit přesně podle otáčkoměru. A psal jsem skoro, takže pokud bych tu potřebu měl, tak se tam snadno podívám a navíc je pořád přehlednější než ten digitální na Kawách, takže no problemo. (taky jsem na Kawě jezdil) To, že to doženeš do extrému jsem zvyklej.
A ještě k tomu řazení. Já jezdím po Jižních Čechách a tady se moc žadit nemusí. Tady je to samá otáčka a dlouhých rovin je málo. Pokud jedu rychleji zařadím trojku a stou si vystačím. Na výjezdu z otáček (pokud to nejsou ostré vracáky) mívám na trojku 5000-6000 ot/min. což mě stačí a max. rychlost cca 240 Km/h a to tady na těch "rovinkách" také stačí a nejni problém přeřadit na dvojku, nebo na čtyřku. Neboj to také umím. Víš v čem bude problém který zřejmě nepochopíš já mám HONDU. Víš co to je?
Z toho je evidentní že to neřešíš a podle sluchu řadit, no tak to musíš bejt fakt asi TOP pilot jakej kdy jezdil...
Já?! Já to od nějaký doby už nepočítám na čem jsem jel pokud se ptáš na vlastní tak momentálně bajk nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
PS: Tachometr mi proměřuje míň než ostatním, protože mám na rozetě o zub míň. Při 50 Km/h tachometr - 48 Km/h GPS, při 100 Km/h tachometr - 96 Km/h GPS.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |