mám celekm patálie se svojí mazdou motor 1,3 a hledám zde radu protože už vážně nevím , kde je zakopanej pes.Původní motor byl K-O. Sehnal sem ten samý (ze sedana) přehodila se akorát škrtící klapka a motor začal zlobit. Kouřil na volnoběh bíle po přidání plynu černě (cca pul minuty a byla toho plná garáž), když jsem sundal svody byly mokrý a smrděly po benzínu(svíčky mokrý a černý).Tlaky jsem proměřil co válec to cca 12,9 Bar myslel jsem , že třeba je chyba v lambdě , škrtící klapce nebo váze vzduchu, vše jsem si sehnal dvakrát a odzkoušel bohužel bez efektu. Olej ani voda se neztrácely atp.Došlo to až tak daleko , že jsem vyměnil celou řídící jednotku ale stále nic, proto šel tento druhý motor ven a dali jsme tam třetí( už odzkoušený před demontáží) bohužel i tento se chová naprosto totožně, auto chytne na brk ale po cca 5 vteřinách se zadusí, na plyn vubec nereaguje po sešlápnutí akorát víc dýmí. Z výfutku jdou černý saze .Po zahřání kdy to asi 10okrát nastartuju se drží na volnoběh a kouří bíle a minimálně ale po přidání plynu opět černo. Určitě je to bohatost směsi ale už nevím co zkoušet, vstřiky,klapka,vzduch i lambda to nejsou ani řj. děkuji za každý dobrý postřeh jsem už zoufalej.
Odpovědět
Změnit
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
Naposledy editováno 16.06.2011 15:45:19
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
Tím chci říct, že nevím co tomu je
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
MattiK píše: mazda ma vahu vzduchu? ja myslel ze to ma map senzor jak honda... ale to je jedno :)co treba cidlo teploty? nemysli si to ze je to porad studeny a proto to obohacuje?
Ta mazda má 2 čidla, jedno je zepředu vedle svodů (asi dává signál pro spuštění větráku) a druhý je shora píchlý v sání tohle www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/teplota-chladici-kapaliny-sensor/9F13AD/ .Právě při demontáži původního motoru jsme si všimli, že je vylomený. proto sem to objednal nový (zelená barva) ale původní bylo šedý. Bohužel šedý nebylo k dostání.Někde jsem se dočetl , že japonci ty barvy neodlišovali pro nic za nic. Tak teď nevím
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
jinak cidla vetsinou byvaji dve, jedno pro jednotku a jedno pro budik a na spinani ventilatoru byva jedno uplne solo, povetsinou nekde v okoli termostatu...
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek poradí automechanik? mazda 323C (ba)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradí automechanik? mazda 323C (ba)
TomasR6 píše: Ještě bych se chtěl zeptat?nenašel by se tu někdo od Brna ,kdo je schopen napíchnout tu mazdici na diagnostiku???
právě jsem ti chtěl napsat at to zkusíš já se du na tohle učím,jsem autoelektrikář tak dělám diagnostiky atd.
assassin píše: takze skrtici klapka je z toho puvodniho nefunkcniho motoru? ono tam nejspis bude nakej senzor polohy skrtici klapky.. tak jestli v tom neni zakopanej pes... ikdyz mi prijde docela ulet troufnout si na prehazovani motoru s tim ze se v cidlech orientuju podle jejich "barev" atd... teplotni cidla apod se obvykle meri.. jejich odpor apod.. podle toho na jakem principu funguji...
Tak ulet, to je na názoru , nepovažuji se za odborníka, ale "kopyto" taky nejsem. Hodnoty čidel souhlasí , ale co jsem zjišťoval tak speciálně japonci to ještě rozlišují barvami ,ale nikdo mi nebyl schopen říct proč. Jinak klapka je již taky přehozená z jinýho auta kody klapek jsou totožné.