paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bubraku tak takhle to má vypadat
18.7.2011 v 21:21
Jen jsem ti chtěl ukázat jak má vypadat ZX10R pro porovnání bys byl hodnej sem hodit tvojí fotku kde jen díky špíně máš tak o 20kg víc a 20koní míň

20.7.2011 v 08:24 | Nahoru | #91

GRASSEL píše: verybusy> Měl jsem motul normální, stejně tak od castrolu a i když jsem to očistil tak pořád z toho lítali sračky na podsedlák a zadní kolo

Já mám sem tam pár teček,co z toho odlítá,ale to je zanedbatelný.Sem tam čistím a dávám malou vrstvu z vnitřní strany k válečkům....Teď na dovolený jsme nastříkali Motulem off road a bylo to úplně všude.

20.7.2011 v 08:31 | Nahoru | #92
Já čistil řetěz před každou vyjížďkou a přiznám se že kolikrát než abych jel s takhle zasranou motorkou tak jsem ho nechal suchej
Mě sere to že ty sračky nalítaj úplně všude a bohužel i tam kam se nedostaneš a nebo dostaneš ale strávíš na tom xxxxxxx času.

jj, offroad je svině aby se jim nelepil písek atd na ten řetěz

20.7.2011 v 09:22 | Nahoru | #93

GRASSEL píše: verybusy> No já jsem právě na tohle úchyl a to co pro jinýho jsou malý tečky je pro mě depka po celou vyjížďku

jj, offroad je svině aby se jim nelepil písek atd na ten řetěz

No jo,to jsem ani netušil,že jseš takovej leštič!!!!
Ten offroad mě donutil čistit s kanystrem technickýho benzínu!!!

20.7.2011 v 09:47 | Nahoru | #94
Bubrak> tomu říkám uživatelskej přístup

20.7.2011 v 09:54 | Nahoru | #95
Náhodou Offroad je super Je to dokonalý univerzální mazivo - je super na bovdeny, navlíkání nábojů kol a jakýkoliv podobný práce, kde je potřeba něco přimazat. Je to taková drsnější náhrada za WDčko co neoprší a co se díky hadičce na spreji dostane naprosto kamkoliv

20.7.2011 v 10:30 | Nahoru | #96
Sphere> koukám si přezbrojila z malý Hujdy na velkou Hujdu i když ani tahle nejede, tak na tuhle se aspoň vejdeš!

20.7.2011 v 11:54 | Nahoru | #97
tenhle je podle mě nejlepší

20.7.2011 v 13:06 | Nahoru | #98

Jinak k tý aktivní pěně: pokud někdo doufá, že celej rok motorku neumeje a pak ji postříká aktivní pěnou, opláchne a motorka se bude blejskat, tak je blázen nebo naivka. Aktivních pěn je mraky, ty agresivní nejen že žerou vosk a veškerou protekci laku ale nerušujou kolikrát i jemnou pryž jako je těsnění a podobně a ty neagresivní jsou dobrý tak na opláchnutí zaprášenýho auta. Vlastní zkušenost.

Naposledy editováno 20.07.2011 13:08:59

20.7.2011 v 15:16 | Nahoru | #99

20.7.2011 v 15:32 | Nahoru | #100

Cipísek-Zdenda píše: Grassel: jsem asi stejná pakárna jako ty, myslím, že ještě větší, potom ti dám dobrou radu, vyser se na jakýkoliv mazadla a kup si scotta. Řetěz neustále svítí novotou, občas setřeš kolo a řetěz papírovym ubrouskem na pumpě a nic víc neřešíš. Navíc to starání se kdy mazat, čim mazat, čistit řetěz a zajebanou podlahu včetně motorky. Brrr to je hnus. Jo a spotřeba toho jejich oleje tuším 0,7 litru na 22tis km? Prodlouženou výdrž řetězu neřešim, kvůli tomu sem si to nekupoval.

Nemáš ty správný směsi. Ta moje dokonce desinfikuje,to jen jako nesmyslnej bonus... Jinak souhlas,ani ta aktivní pěna není všemocná,musí se to podpořit manuální prací a speciálníma přípravkama na konzervaci a odmaštění (řetěz,kola).

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bubraku tak takhle to má vypadat

20.7.2011 v 17:15 | Nahoru | #101

Jindra650 píše: Nechapu, jak nekdo muze mit furt cistou motorku ....zpravidla jakmile nekdy umeju motorku, tak do tejdne trefim nejakej dest a je to komplet zasrany a udrzet cistej spodek a motor? to je absolutne nemozny

Je to úplně v pohodě
To co tam nasere déšť jde krásně jen opláchnout vodou
Jinak právě dny kdy se zavřeš do garáže, zapneš muziku a něco si takhle na motorce děláš jsou jedny z nejlepších relaxů všichni ti můžou políbit prdel, možná jsem divnej ale vždycky jsem měl i z toho blbýho umytí bajku výbornej pocit

20.7.2011 v 17:26 | Nahoru | #102
mytí motorky me bavi kdyz mam cas .. ale po prvni vyjizdce je dycky tak zas*ana ze nemam chut to delat znova =D

20.7.2011 v 19:01 | Nahoru | #103

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bubraku tak takhle to má vypadat

20.7.2011 v 19:04 | Nahoru | #104

20.7.2011 v 19:25 | Nahoru | #105
Cipísek-Zdenda> ámen

20.7.2011 v 19:35 | Nahoru | #106

Naposledy editováno 18.04.2024 06:59:40

20.7.2011 v 21:58 | Nahoru | #107

Cipísek-Zdenda píše: GRASSEL> jo jo máš recht, taky takhle rád relaxuju v garáži když je hnusně. Pak si sedneš na židli, dáš cígo a kocháš se pohledem. Pro mě je motorka šlechta mezi dopravníma prostředkama a čístá motorka je prostě povinost. A kdo má nějakej vztah k technice, nemá s tím problém.

tez amen, ja to jen pozvedl k dokonalosti ze si to takhle v praci postavim pred kanclik a zacnu lestit. v praci mi cas krasne utece a ja mam pocit ze jsem po celodenni drine udelal kus poradne prace. silene me bavilo kdyz jsem koupil K1 a byla fakt v zubozenem stavu jakoby jen uzivatelsky udrzovana,vzal jsem kartacek kybl hadru a zacal lestit stupacky,sroubky. brejle.hadicky,radicku atd atd:D a jak se krasne leskla-fakt supr pocit....skoda ze ted muzu lestit leda tak ocasa

20.7.2011 v 23:20 | Nahoru | #108
enusim2> ocas taky dobrej

21.7.2011 v 06:40 | Nahoru | #109

Cipísek-Zdenda píše: verybusy> ale já bych řekl. že už jsem se naexperimentoval dost a jelikož se věnuju leštění a voskování aut na profi úrovni, největší problém jsem měl s tím, že ty pěny sežerou veškerou protekci a to je nežádoucí, když někdo dá např. za protekci auta 2 až 10 000.

Taky s tím už nějakej pátek pracuju,motorku takhle myju často a auta mytá touhle pěnou už slouží řadu let,bez nějakých známek opotřebení způsobených ztrátou protekce laku,nebo ostatních částí,jako je plast,guma....Podotýkám,že auta se odshora dolů tímhle způsobem myjou minimálně 2x týdně.

21.7.2011 v 10:11 | Nahoru | #110

GRASSEL píše: Je to úplně v pohodě

Přesně...
A když se přijde do garáže podívat ta moje, tak proto, že mi nese večeři a pití.

21.7.2011 v 12:16 | Nahoru | #111

21.7.2011 v 12:24 | Nahoru | #112

Cipísek-Zdenda píše: verybusy> Asi mě nerozumíš. Je celkem dost problém najít aktivní pěnu, která by myla účinně a přitom nesežrala vosk nanesený na karoserii. Proto se auta mejou tím samým šamponem od firmy, co dělá třeba ten vosk (Dodo Juice, Swissvax a podobně) Agresivní aktivní pěna není problém na druhou stranu ani ta nemeje dokonale natolik, aby se v jistých čáýstech nemusela použít lidská ruka s mycí rukavicí kupříkladu.

Když dobře předmyješ tlakovkou a necháš odmočit,tak funguje výborně.Nevoskuju,ani neleštěnkuju,tudíž nemám o co přijít,stačí mít kvalitní lak. A už jsem taky psal,že je tomu samo potřeba místama pomoct manuálně,zázrak z toho nedělám..

21.7.2011 v 12:49 | Nahoru | #113
verybusy> nechápu pojem stačí mít kvalitní lak. Myslíš, že auta typu Bentley, Ferrari, Lambo, Rols, BMW,MB a jiné mají nekvalitní lak? Pokud se máme bavit o prvotřídní údržbě laku a jeho špičkovém vzhledu a ochraně, je důležitý lak čistit nejen mytím (kupříkladu hmotou clay) ale hlavně navoskováním. Mrkni třeba sem: http://detailing.cz...p;t=166&start=90

21.7.2011 v 12:55 | Nahoru | #114

Cipísek-Zdenda píše: verybusy> nechápu pojem stačí mít kvalitní lak. Myslíš, že auta typu Bentley, Ferrari, Lambo, Rols, BMW,MB a jiné mají nekvalitní lak? Pokud se máme bavit o prvotřídní údržbě laku a jeho špičkovém vzhledu a ochraně, je důležitý lak čistit nejen mytím (kupříkladu hmotou clay) ale hlavně navoskováním. Mrkni třeba sem: http://detailing.cz...amp;start=90 [/quote]

To chápu,nejsem analfabet,auto dostává v myčkách zabrat a šisuje barva.Na motorce takový jevy nepozoruju a do myčky na kartáče nejezdím,i když už i ty jsou k dispozici.Tudíž mi nepřijde tak důležitý voskovat motorku,pokud něco,podřeš ji mechanicky a tomu vosk ani leštěnka nezabrání,snad jen ta od Horsta Fuchse...
Ruku na srdce,kdyby mi auto nenavoskovali v myčce,tak se na ruční aplikaci zvysoka vykašlu,moje péče není tak špičková.

21.7.2011 v 16:10 | Nahoru | #115
Takhle vyblejskanou masinu bych ani nechtel kazdy prujezd louzi by me trhal srdce... Navic vydavat motor apod abych se dostal upravdu vsude a vydrbal to... Ty woe.... Nejsem zase otrokem ty masiny...

21.7.2011 v 16:14 | Nahoru | #116
Prihazuji svoji cistotu ted vazne abych se tam dostal tak motor ven nejspis...

21.7.2011 v 16:14 | Nahoru | #117
ja jednou mival Renaulta 21 Nevadu, a kdyz sem s tim zajel do mycky, tak to bylo moc krasny auto, jenze presne takhle jednou kdyz sem vyjel z mycky a zaparkoval to u baraku, tak tu noc mi to nekdo chtel ukradnout, stary auto v cene kolem 15tis, podle me to bylo tou myckou

takze i proto na to kaslu, pac na moji motku se zlodeji bojej sahnout, aby jim na ruce nezustalo nejaky takovy hovinko z retezu ja jen sundam plachtu z motorky a sem zasvinenej, ze si musim jit umejt ruce abych si nezamazal rukavice zevnitr

21.7.2011 v 19:21 | Nahoru | #118
Bubrak ZX10R> Bubraku ty se zajimava osobnost!!O tobe by mohl nejaky spisovatel napsat knizku a vyrejzoval by na tom tezce!!Doufam ze nez umru tak te aspon jednou v zivote uvidim!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bubraku tak takhle to má vypadat

21.7.2011 v 19:25 | Nahoru | #119

GRASSEL píše: Je to úplně v pohodě
Mě prostě nebaví jen jezdit, motorka je celkově zábava.

Tak tohle se mi asi jen tak nepodari, kdyz prijedu domu, tak jsem rad, ze muzu jezdit a jeste plytvat drahoceny cas nadmernym mytim ...ne ze bych nemel rad umytou motorku, ale to bych si asi moc nezajezdil, ten vzduchac bez kapotaze jednoduse udrzet cistej nejde, to by musel clovek jezdit jen za naprostyho sucha a cistoty

21.7.2011 v 19:32 | Nahoru | #120
Jindra650> No hele jako je fakt že to máš složitější že máš holej motor ale já snad i kdybych měl krosku tak je jak psí kule. Prostě jsem na tohle úchyl a dělá mi to radost.

Navíc pokud takhle jednou mašinu umyješ tak po každý vyjížďce ti už stačí jen třeba 15-20 minut na umytí páč to jde krásně a je toho málo. Než když na to sereš a hromadí se to tam, lepí se to na tu mastnotu, na mazivo od řetězu atd. Pak je toho hrozně moc viz. Bubrak

Já když vyjedu tak nikdy ne za deště, páč to se stejně nesvezu a asi na to mám štěstí páč jsem tak jednou, dvakrát do roka chytil déšť
No a i tak to jde pak už jednodušejc než když se na to furt sere
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom