assassin píše: tusim ze nikotyn na svim 999r je ma, ale uz fakt nevim jestli to tam bylo v serii...
u kol vim o BST a dymagu... ale on je karbon na vzestupu a kdovi kolik firem uz to nechava smudlat v cine... podle me je u karbonu zasadni problem jen v tom ze je potreba delat ruco... a navic v dost "nebezpecnem" prostredi.. coz samo v zapadnich zemich = neskutecne drahy... ale v cine to klido muzou matlat do formy holejma rukama, plny plice sklenenejch/uhlikovejch jehlicek a vsem je to sumak:) cyklo firmy uz jedou karbon na vychode vsichni.. vcetne nejslavnejsich "handmade in usa" znacek
me se ty karbonovy BSTcka libi az budu jednou bohatej:)
Já dost čítám ČMN, kde byl někdy možná i pár let zpátky článek právě o výrobci celokarbonových kol-nerad bych kecal ale myslim že to bylo to BST - továrnu měli tušim v Jihoafrický republice, byly tam i fotky z výroby...a ten makáč na fotce rozhodně nebyl syn Odinův Takže budeš mít určitě pravdu..o těch cyklo rámech sem taky zrovna nedávno četl, pro změnu v MF Dnes čínský kluci se učej rychle, za vydatného přispění firem z Evropy a USA, takže myslim že se ještě dožijem toho, jak budou vyrábět "motocykly špičkové konstrukce a kvality" stejně jako teď Japonci, kterým se dříve taky všichni smáli.( a někteří se smějou dodnes ) Tak třeba už číňani zvládaj i ty kola..ten údaj o dvou firmách na světě si nejspíš pamatuju taky z těch ČMN.
Já radši snad ani nic z karbonu nechci, byla by toho pro mě škoda
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
Spíše ale doma budou dvě italský prchy stejně se to za ty prachy nikdy neprodá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
ManiaC píše: Whistler>Hotovo,tak mám chuť na jinou přestavbu,už mám s kámošem vyjednanou cestu do Italie pro Duc 999S nebo při nejlepším pro R.
Spíše ale doma budou dvě italský prchy stejně se to za ty prachy nikdy neprodá
proč při nejmenšim 999R? vždi´t R je víc než 999S?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
DžonyPínas píše: proč při nejmenšim 999R? vždi´t R je víc než 999S?
pise "pri nejlepsim pro R"
Naposledy editováno 20.07.2011 19:10:34
1 reakcí na tento příspěvek Možná vydařený pokus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
Naposledy editováno 26.07.2011 22:19:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná vydařený pokus
E: mimochodem, jak si namontoval ty náfuky mezi kapotou a maskou?? 2 šrouby jsou na rámu a jeden na lešení masky.. nevím jak to máš udělané ty, ale třeba od motoforzy nebo sebimota, je ten náfuk vcelku a musí se zboku vrtnout díry pro imbus..
Naposledy editováno 27.07.2011 13:51:38
Jo jo hrát mě snad baví víc než jezdit,ale to bude spíše tím počasím teď.
Včera jsem byl rozhodnutej že jsi ji nechám a dneska se zase musí v inzerátech objevit moto na kterou mám hroznej zálusk ,tak jsem zase na vážkách
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-rsv-1000-r/aprilia-rsv-1000-r-279515.html
Teď babo raď
Ducati asi nevyjde,jelikož paní chce monstra a dvě bych asi na servise neuživil a ta Aprilka v inzerátu mě jaksi chytla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |