globalmoto_kveten





Téma: Dilema
13.7.2011 v 17:14
Ahojky. Uvažuju o koupi motorky, prosím poraďte jestli máte zkušenosti. Přítel má enduro, tak abych mohla jezdit s ním do lehčího terénu, ale zároveň na silnici do práce. Mám 2 favority: BMW F650GS nebo HONDA FMX650. Případně jiná??? Díky moc dámy i pánové
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 17:27 | Nahoru | #1
rozhodně BMW F650GS , ale teď se asi strhne lavina expertů

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 17:34 | Nahoru | #2
Taky bych neco prihodil,ale asi by mne tady ukamenovaly

Dilema

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 17:34 | Nahoru | #3
taky jsem pro GS,fmx je v serii trochu lina a i v terenu se budes citit lepe na GS....

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 17:35 | Nahoru | #4
Taky bych to viděl na BMW ale k tobě by se hodilo všechno

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

13.7.2011 v 17:43 | Nahoru | #5
Hannis - na čem lítá parťák?

Naposledy editováno 13.07.2011 17:44:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema

13.7.2011 v 17:45 | Nahoru | #6
xirik> husqvarna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema

13.7.2011 v 17:50 | Nahoru | #7
Diegow> díky... bohužel ne všechno si můžu dovolit

(reakce na) Dilema

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 17:56 | Nahoru | #8
Hannis> nejlepší bude neleňet a vyrazit se podívat.

Dilema

13.7.2011 v 18:02 | Nahoru | #9
z hlediska nezaujatýho bych zvolil FMX

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema

13.7.2011 v 18:15 | Nahoru | #10

Hannis píše: xirik> husqvarna

pokud bude hodnej a nepožene tě do drsnýho terénu, tak by to pro tvoje účely mělo být dobré a na silnice okolo Sázavy ideální

2 reakcí na tento příspěvek Dilema

13.7.2011 v 18:17 | Nahoru | #11
Záleží na čem si jezdila do teď a jaký máš zkušenosti.GS 650 rozhodně do lehčího terénu jde,ale je těžký a má vepředu jen 19 kolo.FMX je sice trošku línější nicméně má o dost větší potenciál pro ježdění v Offu .Osobně bych volil FMX a třeba časem dokoupil krosový kola který se daji sehnat za dobrý prachy.Na druhou stranu ne FMX si moc nepocestuješ jak na GS .Obojí má svoje jen musíš zvážit kde se víc budeš pohybovat a i třeba do budoucna kvůli nějaké delší cestě.

Naposledy editováno 13.07.2011 18:19:55

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 18:18 | Nahoru | #12
xirik> na to taky spoléhám...

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

13.7.2011 v 18:22 | Nahoru | #13
Hannis-stejně ho to bude bavit jen chvilku a ty začneš jezdit radši sama nebo víc po asfaltu .No a nebo pak přelítneš na něco vostřejšího a začneš jezdit líp než přítel .

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 18:22 | Nahoru | #14
Fanoš Rušicka> zkušenosti minimální

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

13.7.2011 v 18:22 | Nahoru | #15
TAK SI HODÍM KORUNOU

Dilema

13.7.2011 v 18:23 | Nahoru | #16
nebo bych koupil XT 660R

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 18:23 | Nahoru | #17

Fanoš Rušicka píše: Hannis-stejně ho to bude bavit jen chvilku a ty začneš jezdit radši sama nebo víc po asfaltu .No a nebo pak přelítneš na něco vostřejšího a začneš jezdit líp než přítel .

noooo, že bych mu to časem nandala???

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 18:27 | Nahoru | #18
Hannis> nebo F650GS dakar, trošililinku terenější

Dilema

13.7.2011 v 18:27 | Nahoru | #19
No jasně,že !!I takový se už našli .

1 reakcí na tento příspěvek Dilema

13.7.2011 v 19:29 | Nahoru | #20
to že má přítel enduro ještě neznamená že musíš mít motorku co se s ní dá vyloženě jezdit v terénu. Protože ani s GS ani s FMX si v terénu moc nezajezdíš. S FMX už vůbec ne, protože na motardový kola neobuješ. FXM je cca o 20% slabší bež BMW. A má o dost vyšší spotřebu.
Já bych volil BMW. A podle výšky. Do 175cm GS a nad 175cm Dakara, ideálně od roku 2001

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema

13.7.2011 v 19:34 | Nahoru | #21

seikos píše: to že má přítel enduro ještě neznamená že musíš mít motorku co se s ní dá vyloženě jezdit v terénu. Protože ani s GS ani s FMX si v terénu moc nezajezdíš. S FMX už vůbec ne, protože na motardový kola neobuješ. FXM je cca o 20% slabší bež BMW. A má o dost vyšší spotřebu.
Já bych volil BMW. A podle výšky. Do 175cm GS a nad 175cm Dakara, ideálně od roku 2001

Díky moc.... Nemyslím, že budu drandit po lese, ale lehčí terén - polní cesty. Jsem malá (175 cm jedině na jehlách), takže Dakar asi nepřichází v úvahu

Dilema

13.7.2011 v 19:37 | Nahoru | #22
Také prcině jako seš ty bych doporučil neco lehkého. Dyť to nezvedneš, z GS nedostaneš na zem a na křižovatce z teho spadneš. Rači kup ňáko Hondu XR 600, to je lehký a v terénu pecka.

Naposledy editováno 13.07.2011 19:38:41

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 19:41 | Nahoru | #23
Hannis> tak jestli máš cca 170, tak normální GS, ale je tu ještě 190kg váhy, ale pokud ti to neupadne, tak vo tom ani nevíš

Dilema

13.7.2011 v 19:50 | Nahoru | #24
Tak asi budu muset povyrůst, což je nepravděpodobné. Další varianta je tříkolka nebo bicykel

Dilema

13.7.2011 v 19:52 | Nahoru | #25
uz jsem to tu inzeroval, BMW G 650X country ....moc se mi libila a da s e pro holku lehce posadit níž, navíc to váží 135kg - kočka u nás s tím krosí jedna báseň a to patří mezi ty opatrnější....navíc se to moc nevidí

Naposledy editováno 13.07.2011 19:53:04

Dilema

13.7.2011 v 19:56 | Nahoru | #26
FishX3 má pravdu, to je to pravé bavorové pro menší holku a má to v plný polní 150kg

Naposledy editováno 13.07.2011 20:03:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema

13.7.2011 v 19:57 | Nahoru | #27

Hannis píše: Díky moc.... Nemyslím, že budu drandit po lese, ale lehčí terén - polní cesty. Jsem malá (175 cm jedině na jehlách), takže Dakar asi nepřichází v úvahu



tak klasický GS je dobrá volba. Na polňačky dostačuje. A 190 kilo váží jen s plnou nádrží. Jinak suchá hmotnost je tuším že 172. A jestli ti spadne, nezvedneš ani FMX ani spoustu jiných motorek. Ledaže bys jezdila nějakou 125ccm, tu bys zvedla. Ale vždy se najde někdo kdo ti s ní pomůže

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 20:03 | Nahoru | #28
Jak říkaj chlapi, nesmíš padat, jinak to nezvedneš.

Naposledy editováno 13.07.2011 20:06:19

Dilema

13.7.2011 v 20:35 | Nahoru | #29
když už jsme u padání.... to se snáž povídá než dělá... bohužel nemůžu zaručit

(reakce na) Dilema

13.7.2011 v 21:43 | Nahoru | #30

Fanoš Rušicka píše: Záleží na čem si jezdila do teď a jaký máš zkušenosti.GS 650 rozhodně do lehčího terénu jde,ale je těžký a má vepředu jen 19 kolo.FMX je sice trošku línější nicméně má o dost větší potenciál pro ježdění v Offu .Osobně bych volil FMX a třeba časem dokoupil krosový kola který se daji sehnat za dobrý prachy.Na druhou stranu ne FMX si moc nepocestuješ jak na GS .Obojí má svoje jen musíš zvážit kde se víc budeš pohybovat a i třeba do budoucna kvůli nějaké delší cestě.


...tak tady bech řekl, že se zásadně pleteš.S FMX se dá pocestovat naprosto v pohodě.Mám ho sice krapet upravený, ale jezdím na něm na příč republikou naprosto bez problému.Spíše naopak, nemůžu se stále té "cestovní" jízdy, kdy to po rovinkách mastím 150 a zatáčky si "motardově" užívám nabažit. Určitě bych ale FMX netahal do terénu.Je škoda ho někde vyválet a olámat plasty a ty kola se jen tak sehnat nedají.Kola z Domina tam tak úplně bez úprav nepasujou jak se psalo a ani podvozek není do terénu uzpůsoben-je dost tvrdší,...prostě pro motarda-aby se motka dobře vodila do zatáček.Což je přesně co mi vyhovuje,...motorka se v zatáčkách při přibrždění nepotápí, jak každé klasické enduro.Když jsem na fotce viděl FMX na velkých teréních kolech na drapákách, moc se mi to nelíbilo.Musí se sundat přední blatníček, který je jeden kus s krytama spodků těch up-side šavlí.Takže jezdit bez zakrytování šavlí do terénu je nerozvážnost.Stačí pár kamínků a máš problém s vidlema.Co se týče výkonu,...tak s laďákama, KN filtrem, a dobře nalazeným DynoJetem dáš ve zrychlení F650GS pokouřit a také motor jde od spodu klidněji, než u GS-a.To ale mluvím o "otevřeném" FMX-náklady jsou tak 15 tisíc.Já vlastně řešil nedávno něco podobného,...ale pak jsem volil "motarda",...či spíše enduro na malých kolech, páč FMX není žádnej vyloženě motard na sportování, ale spíše "cestovní" motard na poježdění kolem komína a po vlasti české.Motorka s malýma kolama oproti klasické přední endurové 21-cítce sedí na silnici do zatáček jak přibitý.Do těch úprav, či potunění-"otevření" výkonu jsem šel jen proto, že jsem pořídil FMX v moc krásném stavu za hodně levno, tak jsem si tu investici ještě mohl dopřát a dovolit.Na FMX je opravdu jízda lahoda,....ale jak tu někdo psal, záleží jen na tobě co od toho chceš.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist