globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.7.2011 v 19:12 | Nahoru | #6001
GASS, Vasil.D: To je učitě tím benzínem. Měl jsem úplně stejný problém a tlačil jsem kvůli němu 12Km motorku domů
Někde nedotýká, i když zajímavé, že až při tak vysoké rychlosti. Každopádně příznaky odpovídají nedotékání benzínu.

PS: Když už jsme u té rychlosti, dnes jsem se rozhodl po roku a kousek, co moto mám, otestovat takové to výkonové maximum, jelikož vždy jezdím jen kochačku kolem 90-100, víc mě to ani nebaví .
Byl jsem překvapený, jak jde moto krásně za plynem. Vjížděl jsem na dálnici za jedním autem, nic nejelo, tak jsem otočil plynem a 140-150 tam je jako nic, pak už to sice jde trošku pomalu, ale ono se to opravdu vytočí až na těch 180Km/h. Možná by to ještě kousek šlo (ale né moc, protože otáčky už byly skoro v červeném, nevšiml jsem si kolik přesně), ale ta stabilita už sama o sobě při takové rychlosti není nic moc, a když mi ještě foukal boční vítr, tak jsem to testování raději skončil.. Ale příjemně mě moto překvapila. Spotřeba byla +-4L/100Km a když vezmu v úvahu, že jsem to měřil jen na české straně (jel jsem na Slovensko), kde se na hranici jede skoro pořád po dálnici, tak je to spotřeba docela fajn.
Kdyby to náhodou četla posádka stříbrné Fábie se Slovenskou značkou (asi dřív vyhraju ve sportce ) , se kterou jsem jel a dělal blbiny od hranic až do Ostravy, kde jsem odbočoval na Opavu, ať se ozvou. Tak "přátelské" lidi v autě jsem ještě nepotkal.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.7.2011 v 23:48 | Nahoru | #6002
libca> ja jel na svojem dneska plus minus 173 ( 180 na tachu , premeruje plus minus 7 ) bez zalehu a plexi, po zalehnuti se rychlost nepatrne zvysila 181 ( 188 plus minus na tachu ) nevim zda by to jeste trochu slo, ale nechcu ji ujebat, ale semtam ji zkusim prohnat, kdyz nic nejede, pekna cesta atd....

KN filtr, serizena, Shell Natural 95, ono taky zalezi na prevodu, smer vetru atd atd.

Normalni cestovni rychlost 130

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 15:02 | Nahoru | #6003
Bez zalehu a plexi? To si kurnik musel vlát jak praporek . Já mám plexi, a rychlost, při které mě ještě moc neobtěžuje vzduch je kolem 110, pak už zalehávám. A to mám i plexi, ale také je to možná výškou. Na GS je podle mě ideální tak 170cm, já mám o 10 víc a při zalehnutí se musím posunout dozadu co to jde.. Mě proměřuje při 60Km/h o 6Km/h, takže při té 180, bude reálná rychlost někde kolem 165.. Ale mě to stačí. Jinak já mám na moto vše originál, co se týče těch věcí jako filtr a podobně. Je taky otevřená. Se zavřenou by to asi tak nejelo.

Na příští sezonu jsem chtěl CBR 600F, ale teď zvažuju, co lepšího mi může nabídnout.. Výkon, který stejně využiju jen občas. Sice se mi moc líbí, ale GS mi plně vyhovuje a nejsem z těch, co to valí jak to jde. No ještě mám rok na rozmyšlenou, tak uvidíme

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 15:25 | Nahoru | #6004
libca> mam 185 cm, a ano udrzel jsem se :D :D ale prijemny to nebylo, ja bez zalehu jezdim max kolem 120-130, se zalehem malokdy, prijde me to na nahaci trapny lezet na nadrzi :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 15:48 | Nahoru | #6005
Trapné, netrapné, já jsem si občas opřel hlavu i o plexi, nebo položil na nádrž a koukal skrz plexi.. Je to dost únavné, jet tak v zálehu 2, ze 4 hodin jízdy, takže pak jde všechno stranou. I když ten pohled musí být vtipný. Možná proto se smála řidička v té fobii, když jsem je předjížděl a naopak
Ještě k tomu mám tak hlučnou helmu, že v té rychlosti bych nepoznal, kdyby vedle mě přistávala proudová stíhačka, takže to zalehnutí taky trošku zmírní ten obtékající vzduch.

Naposledy editováno 06.07.2011 15:51:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 16:49 | Nahoru | #6006
Vasil.D> podívám se na to, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 18:42 | Nahoru | #6007
libca> taky mam na prd helmu :D :D, ale lezet na nadrzi a jet dve hod. ze ctyr furt 110-140, to by me mrdlo, treba za mladou jezdim sumperk - hodonin, a nikdy nejedu po dalnici ptz me to unavuje a hnusi se me to :D :D, radsi 90-110 a poradny tocky, zatacky, predjizdeni, brzdeni, podradit, preradit :D :D a dokola, neznam lepsi pocit radsi pojedu 100km navic, a projedu 5L navic nez toto :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 18:43 | Nahoru | #6008
GASS> neni zač, však zkus a uvidiš :))

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 19:14 | Nahoru | #6009
Tak jsem se na to mrkl a všechno čisté ještě nějaký nápad?
A dělá to jen opravdu když jedu nad 160. Dnes jsem jezdil max 140 a nic...

Naposledy editováno 06.07.2011 19:37:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 19:44 | Nahoru | #6010

Vasil.D píše: libca> taky mam na prd helmu :D :D, ale lezet na nadrzi a jet dve hod. ze ctyr furt 110-140, to by me mrdlo, treba za mladou jezdim sumperk - hodonin, a nikdy nejedu po dalnici ptz me to unavuje a hnusi se me to :D :D, radsi 90-110 a poradny tocky, zatacky, predjizdeni, brzdeni, podradit, preradit :D :D a dokola, neznam lepsi pocit radsi pojedu 100km navic, a projedu 5L navic nez toto :D



No jó, jenže mi se nechtělo hledat novou cestu, navíc bych musel pučovat tankvak, protože jinak bych neměl kam dát mobil s navigací. No příště už rudnou a za Frýdkem vynechám a pojedu kolem přes dědiny.. Ale aspoň jsem si na cestě "zazávodil" se škodovkou. Docela jsem koukal, jak to s Fábií plně naložená valila.. Sice asi trvalo, než se dostali na požadovanou rychlost
Jinak jak velká je vůbec u GS nádrž. Ujel jsem zhruba 300Km a už moc nezbývalo, teda nevím kolik, ale pohledově tam toho moc nebylo. To mě taky jako jediné strašně sere. Jak možou dělat něco na silnice, když tam není ukazatel paliva.. Navíc já vůbec neumím odhadnout, kdy půjde rezerva a kdy ne, takže se vždycky těším, až mi to po cestě začne zdechat a já začnu lovit kohout za jízdy.. Nejlepší, když to zdechne na křižovatce a pak to nechce chvíli chytat, než doteče benzín.

GASS: Nemáš ji náhodou škrcenou? I když nevím, jestli to škrcená verze vytáhne na 160, ale možné to je..

Naposledy editováno 06.07.2011 19:45:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 19:52 | Nahoru | #6011
libca> NN nemám. Škrcená by asi nedala 180 :)
Vůbec nevím, kvůli čemu to může zdechat jen při vyšší rychlosti :|

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 20:20 | Nahoru | #6012
GASS> zkus to co jsem rikal, bude to vazne tim, ze tam jde malo bena :)

libca> sak jo v poho :) mno ja nevim jaky ty, ale ja mam myslim 17L nadrz a rezerva se sepne pri 6ti poslednich, takze jezdim skoro furt na RES :D :D, nevim zda je tam jiny kohout nebo neco takovyho, ale mam dojem, ze 93 to tak maji vsechny :) Ja proste ujedu 200 a tankuju :) Nikdy nevis kam te noc zavede a kdy bude dalsi cerpacka :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 20:28 | Nahoru | #6013
Vasil.D> ty filtry jsou jako nové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 21:15 | Nahoru | #6014
GASS> ok tak vem odpojene hadicky stlacenym vzduchem a odkal karbce, maly krizovy sroubek v rohu karbce, z obou stran :), jde krasne videt v mezere mezi valci a karbcema, a cekni kohout :) jinak nevim, prej to muzou delat novy NGK svicky co jsem cetl tady na forku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.7.2011 v 23:03 | Nahoru | #6015
Vasil.D> Jo, ještě to zkusím pročistit. Jinak jak funguje tečení benzínu? Jsem myslel, že teče do hadiček, jen když je nastartovaná. Ale když jsem se díval na ten filtr, tak benzín tekl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2011 v 14:11 | Nahoru | #6016

Vasil.D píše: GASS> zkus to co jsem rikal, bude to vazne tim, ze tam jde malo bena :)

libca> sak jo v poho :) mno ja nevim jaky ty, ale ja mam myslim 17L nadrz a rezerva se sepne pri 6ti poslednich, takze jezdim skoro furt na RES :D :D, nevim zda je tam jiny kohout nebo neco takovyho, ale mam dojem, ze 93 to tak maji vsechny :) Ja proste ujedu 200 a tankuju :) Nikdy nevis kam te noc zavede a kdy bude dalsi cerpacka :)



Mám 98, takže nádrž je velikostně stejná. Rezerva je 6 litrů? Tak moc? Určitě nejsi sám, pokud jezdím jen kolem komína, tak vždy jedu po rezervu, natankuju za 100 a tak pořád dokola, Teď jsem vlastně bral plnou na moto poprvé v životě

GASS: Tak mě ještě napadlo, co to "odvětrávání" nádrže, nebo jak se tomu nadává. To máš v pořádku?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2011 v 14:31 | Nahoru | #6017
libca> Nevím, jak to zjistím?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2011 v 15:36 | Nahoru | #6018
GASS> me tece do filtru jen kdyz tocim starterem a nebo kdyz dam PRI (vrele pri dlouhem stani stani nedoporucuji), zkus jeste to odvetrani nadrze, otevri vicko nadrze a jed se projet, kdyz to pojede tak to mas ucpany

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2011 v 22:50 | Nahoru | #6019
Ahoj, může mi prosím někdo napsat, jak velkou vůli může mít rozvoďák? Nikde to nemůžu najít.. dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.7.2011 v 18:37 | Nahoru | #6020
zdar hosi prosim vas kolik moze stat jednotka nebo karbece???a nemate nekdo dik moc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.7.2011 v 19:53 | Nahoru | #6021
Machacek> jednotku sezenes jetou v pohode do 1000kc, karbce se shaneji hur, ale mohli by se dat sehnat do 2000kc(tipmoto, motorkari). Pozor at koupis spravny typ. Proc chces menit jednotku nebo karbec? nejak nechapu

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.7.2011 v 22:24 | Nahoru | #6022
Ahojte!

Rozvoďák: vůle se neřeší, to dorovnává napínák. Ať už starý přecvakávací se západkou nebo ten spojitý, každopádně rozvoďák napíná jak je třeba. Pokud už nenapíná tak je třeba ho zkontrolovat, špatný napínák vyměnit nebo když je vyvěšený rozvoďák tak ho vyměnit: limit je 158mm na délce 20 čepů při plném vypnutí.

Proč bys nemohl použít suché mazadlo jestli nějaké máš? Jestli je vhodné na řeťazy a neleptá, tak se neboj. Maže stačí jetým olejem, cokoliv "lepšího" už je na bonus Když mažeš řidčím (olej, lídl spray apod.) tak akorát může zajebat vše kolem, rychleji se vyplavuje a je třeba častěji mazat, nadřeš se s čištěním ráfku, suché zase jak je ho moc tak bude tvořit chutné bahno u pastorku... ale funkční je oboje. Také mažu čím je zrovna po ruce, když dojde motul mazadlo nebo na cestách. Opatrnost je třeba jen u čističů jestli neleptá kroužky, ale třeba na cestách když nic nemáš poslouží dobře i trocha benzínu z nádrže.

Ten posaz je těžce individuální - jak se kdo poskládá, které partije máte vysportované, a jak se sedí. To se tak nedá říct při jakých vzdálenostech už je cítit a jaké rychlosti vadí bez plexi. Mě je třeba kde co už jedno, za jízdy si prostřídám od stoje přes rovný posaz po zalehnutí prdelou skoro na sedle spolujezdce opřený o tankvak, z žádné cesty mě ještě nebolela prdel, helmu jezdím do 160 pootevřenou a luftující vším čim de, hučí jak v úle, krk ale též nebolí a vítr nějak neřeším, dojezd na plnou od benzínky k benzínce a dále též žádný problém. Zato zase občas se peru s vibracema do ruk a bolavým svalem medzi palcem a ukazovákem, s čímž zase zrovna nemá problémy snad nikdo koho znám, tak si vyberte Pokud někomu není GSko vyloženě malé, tak je pohodlné i na delší cesty bez problému, jen to chce splnit jedinou podmínku - rovná záda. Ať se sedí nebo leží, ale prostě rovné. Jak se člověk začne hrbit tak to nevydrží ani pár desítek. Krk pokud nemá co držet a nejsou naposilované trapézy, tak pak samo bolí. S tím se pak už ale nedá dělat nic.

Maximálka mi na šestku dá něco pod 9 tisíc otáček, což znamená plyn nadoraz co jde a jet, na těch 175 - 180 real to vychází. Na tacho se nedívám, při tomto režimu je ručička už někde na konci. Každopádně na tento režim GSko není, je vidět, jaké to je trápení a vůbec to nesvědčí Nehledě na to, že pak si bere snad už víc oleje jak benzínu. I když je fakt, že ani takto se nedá uvařit, vydrží leccos

Jo a ten kohout se fakt chová zrádně a je třeba to čas od času vyčistit a rozebrat, teď mě na cestě občas pozlobil také, na jednu stranu jízda na full gas žádný problém, ale klidně kolem 5 tisíc si nepochopitelně prděl. A v druhé poloze zase naopak. Řešil jsem operativně za pochodu přepínáním poloh, z ON na PRI tam a zpět se vždycky někde zase chytnul a jelo se až na dvě výjimky dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.7.2011 v 23:21 | Nahoru | #6023
Omar_Bomba> ale mam gs co ma furt zloby a nevime cim to je uz sem vyskusal vsecko nastaveni tak ted zacnu mnenit dily...pac mi to strila do vyfuku a nereagujeto na zadne nastaveni karbecu a furt to zdecha! a co kdyz motorka je 2000 a karbece aj jednotka 1991? podle ceho to poznam a vcem to vadi?

Naposledy editováno 11.07.2011 23:24:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.7.2011 v 20:33 | Nahoru | #6024
Machacek> nedavno jsem se o tom bavil s hrochem. Pokud pouzijes treba jednotku ze starsiho rocniku, tak dale musis vymenit minimalne jeste karbce a zapalovani. Jestli mas rok 2000, tak dily ber od roku 1998 a vys. Ja mam 1998, ale dily mam stejne jak starsi rocniky. Dej si na to bacha, at to zbytecne nekupujes. Nevim, jestli by nebylo levnejsi to hodit nekomu kdo se v tom poradne vyzna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.7.2011 v 22:03 | Nahoru | #6025
Machacek> Čéče jsi s tím traktorem alespoň trochu pojízdný? Přecijen se s tím už také pereš dost dlouho... dal by se dát někdy sraz a třeba omrknout, srovnat a projet, víc hlav víc uvidí.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.7.2011 v 23:02 | Nahoru | #6026
Omar_Bomba> myslis ze pokud zkusim vymenit jen jednotku z 91 na 99/00 tak to bude remcat?nebo kdyz vimnenim jen cele karbece?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.7.2011 v 23:03 | Nahoru | #6027
dj_hroch> tak zitra to budu prohAzovat tak pokud to nevide tak sem chtel udelat hlavu...ale rad bych se stavil pokud by teto nejak neotravovalo!!

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.7.2011 v 23:38 | Nahoru | #6028
Uvidíš jestli tam bude pasovat nebo ne, půjde vše připojit plus také na jednotce konektor. V nejhorším kdybys měl jiný typ tak to poznáš, ani jednotka nebude stejná... Domluvit se samo můžem

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.7.2011 v 01:14 | Nahoru | #6029
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Před nějakým časem jsem zjistil že moje GS nemá rezervu. (asi 5km procházkou s motorkou). Na ON v nádrži žádný benzin nezůstane. Koukal jsem podle manuálu zda jsou hadičky napojené na palivovej kohout spravně a vypadá že ano. Jaké jsou bežné důvody nefungující rezervy? Tankuju každých 200km, ale cítil bych se klidněji kdybych věděl že funguje :)

Předem díky za odpověď.

(r.v 1990)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.7.2011 v 07:23 | Nahoru | #6030
Drathir> Buďto jakkoliv prohozené hadičky nebo protočený vnitřek kohoutu - potom poloha ON je něco jiného. Zkontroluj si, jestli na kohoutu vidíš ON a PRI nebo je to vzhůru nohama. ON je dolů, RES doleva, PRI nahoru. Pokud je to naopak, tj. zhora doprava, tak si vnitřek přehoď. Jinak si prostě prohoď hadice.

BTW píšeš v manuálu, který máš na mysli? Vím, že zrovna v originálním vs v mikrofiších je ten popis trochu nejasný a zavádějící. Hlavně také palivový filtr se dá do nádrže otočit z obou stran - kohout k rámu nebo kohout zevnitř - a z manuálu uplně neplyne, který je ten správný a pro kterou stranu je to celé kreslené.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 7 Dnes v 15:21 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist