s GS 500 jsem spokojenej jak želvička. drandím ve slotě atd. Moje CeBRo 929 bude brzy k mání a paní CBR 600 už je pryč. A v tom je ten problém. Pani chce zase jezdit semnou a chce se vydat stejnou cestou (cestování 110-120km/h, nenáročná lehká ovladatelná motorka s lowcost náklady, déšť nedéšť, cestou většinou, malinko necestou)
Přemýšlím o koupi druhého staršího GS, ale koumu co je ještě jiného podobného. o zbytku ze svaté trojky vím (CB, ER) spíš mě zaujala canyonka, KLE, XL, DR, ale už je to moc enduroidní.
K čemu se přikláníte vy? Druhé GS? bylo by na to zhruba do 30k s tím že výbavu máme.
Díky.
Ahoj,
dospěl jsem do stádia kdy nemám už moc času ani peněz na plnohodnotné využití CBR929rr a proto pujde do světa. Nechce se mi ale zkončit uplně a rád bych v domě aspoň něco na popojetí v okolí, občas i třeba 100km tam a 100zpět (bráno jako celodenní výlet). aby to bylo levné, blbuvzdorné, trvanlivé a dosaovalo to alespoň předepsaných rychlostí.
když mám čas na moto tak chčije a to se na fárošovi nedá. na těch pomalejch žebračenkách mi je to fuk. a nedej bože objet někomu barák po polňačce, to bych mu neudělal (fárošovi)
vymyslel sem si
Jáwu 350/638(9)
MZ 250
Možná nějaká ta yukárna...
prostě chtěl bych něco ve stylu scramblera (ale není nutnost)
Dík
Jaw
Naposledy editováno 15.08.2011 19:22:01
Naposledy editováno 07.07.2011 22:35:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
HornisGSX píše: MZ 251 etz oproti jawě to jede sedí brzdí nežere a nesere se... to byli doby
To bych neřek, obě to sou mrdky, ale MZ je mnohem větší mrdka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Jindra650 píše: Jawasaki> je to tak Koupit jawku, byl bys jeste daleko vice rozcarovanej, protoze v tech 110kmh bys uz rozhodne nezrychlil(v rozumne dobe a at si kdo chce co chce rika, v realite ty jawky vic jak 120 proste nejedou), v dnesnim provozu to znamena bud jizdu s proudem a to tempem podobnym dojizdeni do prace, nebo solidni miru riskovani, kdy kazdy predjizdeni je sazka do loterie - stihnu/nestihnu, pak ti nejakej plechovkar trochu prida a je konec. Na GS, ktery ma uzky gumy rozhodne terennejsi gumy sehnat jdou, ale je otazkou k cemu je uzijes, pokud nechces 50% stravit mimo silnici a na to by byla lepsi jina motorka ...a na obcasny vylet mimo silnici neni potreba jina nez hladka silnicni guma
Co povídáš? Kde chceš jako lítat rychleji než 110? Vždyť ty silnice jsou uplně v hajzlu, tam stačí 80 a už seš rád, že se stihneš vyhnout nějakýmu bordelu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Vito_Corleone píše: Co povídáš? Kde chceš jako lítat rychleji než 110? Vždyť ty silnice jsou uplně v hajzlu, tam stačí 80 a už seš rád, že se stihneš vyhnout nějakýmu bordelu...
U nas na jihu jsou uplne v pohode mozna tak vas stredocesky kraj Dr. Ratha2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Vito_Corleone píše: To bych neřek, obě to sou mrdky, ale MZ je mnohem větší mrdka..
...no buď jsi to nikdy nejezdil nebo jsi trefil super hnůj... Mz jsem kočíroval 4roky jediný problém který jsem měl bylo spálené relé dobíjení a co se týče pohodlí... pání dodnes vzpomíná na zadní sedlo. k jawě se vyjadřovat nebudu pač jsem trefil mrd.. třepalo se to nejelo to pohodlí..nic než moc prostě mě osobně ta motorka nic neřekla... a nazívat DDR sen mrdkou no nevím pro nás v té době mladistvé to byl vrchol blaha
jo a ještě oblíbené téma spotřeba: MZ nikdy přes pět!!! třinda cca sedm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
co člověk to názor a málokdo hodlá ustoupit, protože každej má jiný zkušenosti a jinej subjektivní pocit. těžko odsoudit značku a model při skušenostech s jedním či dvěma stroji od výrobce. taky mi říkali jaká je jáwa srágora a jaká to byla vstupenka do světa jedné stopy! FJ 1200 pak pro mě bylo neuvěřitelný dělo! dneska už bych ho chtěl jen z nostalgie. Thunderace mě vyloženě zklamal protože sem natrefil na vylítanej šrot, ale vím že spousta lidí je s ním absolutně spokojená. Pro mě vede CBR 929rr, pohodlný, ovladatelný, rychlý, pro mě výkon absolutně akorát, míň by bylo málo, víc moc. ale to je prostě subjektivní pocit a jiní by řekli že je to starej slabej šrot a navíc hujda.
jak jsem řekl, jáwa nebylo špatný vozidlo, láce, opravitelný na koleni, ale je pravda že už tehdá sem si s tím v provozu připadal jako ohroženej druh, protože nebyla výkonová rezerva. tu u GS 500 pociťuji v dostatečné míře úměrně k tomu jaký styl ježdění od něj požaduji.
je pravda že souboj MZ vs. Jawa je na motorkářské scéně od nepaměti a nutno dodat že obě strany mají pravdu. myslim že ani jedna není k ničemu, jsou to prostě výdobytky doby kdy se jezdilo v jiném provozu a rejže neznalý motorkář ani jinou možnost neměl. a dneska se na to plive.. kdo z nás už jako děcko nezačínal na jwičkách, čízách a bohatší kamarádi na MZtách a simálech. tak to prostě bylo a v někom holt zůstaly špatné vzpomínky a v někom dobré. tyhle dva stroje prostě nelze srovnávat s konkurencí která už v době jejich vzniku byla někde jinde. takovej Franta Šťastnej, ten by vás hnal :D
mějte se
-Jaw-
nechal mě teda projít, ale sakra co s tim? co tam teda patří a jak to napravit?
za mě dominator
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Spitfire. píše: nemam s tim zkusenost mozna jim donest manual, nebo nejaky ofiko lejstro - ze mas v technicaku chybu... v suzuki ti ten pejpr totiz zadarmo asi nedaji....
Budou chtít vyjádření výrobce-zastoupení firmy,nic jiného pro ně není směrodatné.Je to problém.Kdysi jsem měl mašinu která měla taky napsanou úplně jinou gumu než orig,radši sem se toho zbavil,ale když jsem přijel jako mladej na STK s Jawičkou a vzadu měl 3,50 místo 3,25,odpálkoval mě technik se slovy:Napiš si do Jawy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
za mě prostě MZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
nerjan píše: HornisGSX> jasně obrazně řečeno jen nevím kde si sebral těch 7 ti snad tekla nádrž ne. podle stylu naše jezdí 4-5
ona žrala původně 10L ale měla vymlácenou kliku ( ten vehement mezi komorama klik. skříně) 7 poměrně normální jízdou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
nerjan píše: HornisGSX> tak em měl pravdu v mym prvním příspěvku že je buď zralá na generálku nebo jí neumíš seřídit tak to byla první možnost
jsem psal, že byla vylítána... po go jsem byl právě na 7l ( vape)
2 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Jawasaki píše: SVSkritek> GS500E 1991 máme doma. drandil sem na nem párkrát teď do práce a musim řict že třinda mi byla příjemnější, tohle už je takový moc "chytrý" a silnicoidní :D
to víš že po nocích budu brečet a trhat si vlasy až farinek odjede.. budu spát ve skříni s komboškou.. ale situace to holt vyžaduje no...
a zas si říkám lepší jáwa než nic
A já zas říkám lepší nic, než-li Jáwa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2, 3] Cagiva Canyon 500 | Zerog | 61 | 28.5.2024 v 10:20 Zerog |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |