s GS 500 jsem spokojenej jak želvička. drandím ve slotě atd. Moje CeBRo 929 bude brzy k mání a paní CBR 600 už je pryč. A v tom je ten problém. Pani chce zase jezdit semnou a chce se vydat stejnou cestou (cestování 110-120km/h, nenáročná lehká ovladatelná motorka s lowcost náklady, déšť nedéšť, cestou většinou, malinko necestou)
Přemýšlím o koupi druhého staršího GS, ale koumu co je ještě jiného podobného. o zbytku ze svaté trojky vím (CB, ER) spíš mě zaujala canyonka, KLE, XL, DR, ale už je to moc enduroidní.
K čemu se přikláníte vy? Druhé GS? bylo by na to zhruba do 30k s tím že výbavu máme.
Díky.
Ahoj,
dospěl jsem do stádia kdy nemám už moc času ani peněz na plnohodnotné využití CBR929rr a proto pujde do světa. Nechce se mi ale zkončit uplně a rád bych v domě aspoň něco na popojetí v okolí, občas i třeba 100km tam a 100zpět (bráno jako celodenní výlet). aby to bylo levné, blbuvzdorné, trvanlivé a dosaovalo to alespoň předepsaných rychlostí.
když mám čas na moto tak chčije a to se na fárošovi nedá. na těch pomalejch žebračenkách mi je to fuk. a nedej bože objet někomu barák po polňačce, to bych mu neudělal (fárošovi)
vymyslel sem si
Jáwu 350/638(9)
MZ 250
Možná nějaká ta yukárna...
prostě chtěl bych něco ve stylu scramblera (ale není nutnost)
Dík
Jaw
Naposledy editováno 15.08.2011 19:22:01
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Naposledy editováno 06.07.2011 13:53:50
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
to víš že po nocích budu brečet a trhat si vlasy až farinek odjede.. budu spát ve skříni s komboškou.. ale situace to holt vyžaduje no...
a zas si říkám lepší jáwa než nic
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
obávám se že 2T se mi nevyhne , ptž 4t 125, 250 budou mimo cenu kterou do toho budu ochotnej dát. i když přiznávám že by to bylo příjemnější už jen kvuli nemíchání benolu a brždění motorem z kopca. ale zas když se po*ere jáwa tak stačí metr drátu a kladivo... (s nadsázkou) a díly jsou na to za pár šupů.
s MZ už je to horší, u nás už se na to těžko něco sežene.
doporučuju 639.
má 632 žere 4-4,5 litru, kamošova devítka co lítala po rovině 140 brala 3,5-4.
protože mám kladivka tak předstih pochopitelně občas sešteluju ale před týdnem jsem měl přesně po roce první opravu- uvolněná matka
a aji s klasickéma mitaskama který jsou tvrdý jak sviňa se dá naklopit na stupačku ať jedeš 60 nebo 120 a klidně ještě dál pokud nesedíš jak pantáta
třipade je pohodový brumlání neskutečně příjemná mašina a pokud člověk ví jak na ni tak se všichni diví jak se s ní dá tak sportovat
jinak je neskutečně pohodlná- křeslo místo sedla, vzpřímenej posaz, natažený ruce.
provozní náklady minimální.... spotřeba skoro jak 4t dváca, litr 2t oleju za 80 kč, je vděčná strašně takže pokud se k ní člověk nechová prasácky tak je naprosto spolehlivá a když už tak jsou to korunový položky.
a ze všech třipade bych bral nejradši devítku. vypadá nejlíp, je nejpohodlnější, nejvýkonější a má kotouč. ne že by buben nestačil ale....
Naposledy editováno 06.07.2011 14:58:01
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
tu třindu sem tehdá koupil po pětileté odstávce, takže jsem na tom z gruntu udělal dost věcí (náplně motor, brzdovka, vidle, desky, veškerý promazání a seřízení, elektronickej přerušovaš ato) za pár šupů a asi dva dny bylo hotovo a od té doby sloužila bez jediné závady. ale jak řikám v té době jsem měl nabobtnalý zápěstí a kámoš měl japonca takže se mi špatně spalo. Dneska už je spousta těch japonéristů mrtvejch... já jen tak tak ne. Moje pani taky prodala CeBRo , takže jen na tu strkačku bude jáwa stačit. pro jednoho samozřejmě. Až se střelí farik tak za utržený peníz zamáznu zbytek úvěru, za zbytek pořídím nějakou tu džavici a mám čistej štít. Nějaká tak námaha nebo jiná japonérie v malorážce by byla příjemná , ale na to nezbude.
moc by se mi líbilo třeba toto ale sehnat to v kloudným stavi s papierama... to už je skoro nesmysl. navíc díly atd... tápu tápu...
doufám že nakonec neskončím u visty 250 nebo podobný žebračenky :D
1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
kupodivu jsem byl spokojenej a nijak jsem netrpěl. asi to bylo dost tím, že jsem neměl přehnaný očekávání... ale náhodou jsem s ní zažil spoustu dobrýho i dost legrace a jízdních zážitků.
byl to takovej návrat ke kořenům motocyklení
no a pak jsem šel do Kentoyi Trigger 200, bo jsem chtěl něco lehkýho na blbnutí v terénu. a tam mě celkem dostal fun factor toho malýho číňocha. není to silný, ale PROSTĚ SE NA TOM DOBŘE JEZDÍ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Tom3k píše: Jawa 350 Tramp ?
To je přesně to, co jsem zmiňoval - stačí koupit Jawu 350/640, dokoupit pár dílů - kyvku, přední ráfek (tedy nechat přeplést přední kolo), pár plastů a máš Trampa jedna báseň - s tím rozdílem - že za tu třindu dáš tak 10 000 a za díly taky max. do 10 000 - tedy max. 20 000 dohromady. Prostě 40 000 za tohle může dát jenom blázen, za tolik peněz se kupují stroje na trochu jiné úrovni...
Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Naposledy editováno 07.07.2011 13:10:02
- jawek jsem si užil od 17 let až dost a nikdy bych se k nim už nevrátil, ani ve snu si to už neumím představit......(vyjma péráka a 500 OHC - to je jiná)
2 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
měl sem růžový brejle.. měli jste pravdu. po 929 jáwa asi fakt nepřipadá v úvahu a nechám ji v klidu odpočívat v dobrých vzpomínkách svých začátků...
těch 33kW GeSa je prostě tak akorát. na prvních křižovatkách mě zaskočily velmi vlažné brzdy ale pak už jsem si zvykl a u tohodle stroje je to v podstatě dostačující. na devítce bych šel asi domu pěšky s řiditkama omotanejma kolem krku. výkon mě udělal trošku čáru přes rozpočet při jednom předjíždění asi ve 110km/h kdy sem za to zatáhl, nemaje na paměti že musím o dost podkopat, ale nakonec v poho. pohodlí akorátní, ovladatelnost dostačující.
jinak jsem se dnes pohyboval po hlavním tahu HK - Vysoké Mýto, pak po okreskách i po rozbitých silničkách posledního řádu a po třech letech se mi stalo že na sobě po dvou hodinách jízdy nepozoruju žádný známky únavy. a to sem letos nenajel ještě vubec nic , když nepočítám malou komínovku na fárošovi.
textil, pohoda, větrá ,netlačí. motka jede, nečoudí, dělá co chci, nekroutí se, když chci tak zabere, když chci brzdí. doma sem otevřel nádrž.. a zustal sem s hubou dokořán.. je tam skoro všechno co tam bylo. upozorňuju však že moje jízda byla lowest speed 60 (silničky) top speed +/- 150 (dlouhý rovný hlavní tah) jinak sem jezdil tak 80-110.
takže milá Jawo... omlouvám se Ti, ale odpočívej v pokoji.
naopak, milé GS 500E též se ti omlouvám, ale že jsem se ti vysmíval a pochyboval o tobě. Jsi prostě stroj přesně pro mě i když jsem tebou kvuli velkým kubatůram a mnohoválcům opovrhoval, už o tobě nikdy neřeknu že jsi pul motorka s pulmotorem a pulbrzdou.
díky všem co přispěli do diskuze.
jedno GeSo doma zatím stačí, časem asi pořídím druhý. ještě podotázečka, daj se na to sehnat nějaký "hrubší" gumky? nemyslim drapáky, ale prostě něco na polňačku.
ještě jednou dík
-Jaw-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2, 3] Cagiva Canyon 500 | Zerog | 61 | 28.5.2024 v 10:20 Zerog |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |