Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Naposledy editováno 29.06.2011 19:57:02
Sekin píše: Mám možnost koupit čínskou silniční 125 (Kangchao KC118 / Phoenix RS25 / Phoenix Speedmax 125, nebo něco podobnýho = napodobenina HONDA CBR 1000 RR Fireblade) r.v. 2008 za 12000,-. Byla by to moje 1. 125 a měl bych ji jen na rok (za rok přecházim na auto). Jít do ní nebo ne?
já bych se toho nebál
2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Ne vážně - souhlasím s tebou. Číny beru jako spotřební matroš, jejich skutry nějakou službu udělají, dvacky uvedou kluka do začátku ježdění a není jich škoda když se s tim párkrát mlaskne o zem.
Co ale už nemusim jsou čínský náhražky který si hrajou na velkou motorku. Objemy to má okolo 400 ccm, plasty to opticky zvětšujou a je to prostě bastard kterej si na něco hraje.
Naposledy editováno 29.06.2011 22:02:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Ale třeba ti lifani srače nejvetší kjá bych si teda čistou čínu nekoupil jenom takovou poločínu a vím že to jejedna z nejlepších motorek čínsekjch,ale co sem se hodně setkal tak kolikrát jsou číny lepší než celý značkový motorky :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Aleš-ák: ČÍNA, POLOČÍNA To je dobrý takže škoda je poločech nebo jak? asi tě zklamu V.D.O. Moto Je pravá čína né padělek
Sekin : Jak už tady nade mnou bylo napsáno tak do ni jdi pokud to nejní domlácený,i když to příští rok budeš prodávat zas tak moc neztratíš.Jednu čínu už doma máš tak víš co od toho čekat,ale ta cena a vzhled to vynahradí. 90-100 to poletí taky. za mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
wolken píše: rraol> Bastard kterej si na něco hraje? A co má potom být jawa 350 chopper,ten si hraje na co?
No to nevím jestli měli touhu si na něco hrát, prostě chtěli udělat motorku s tímto typem posezu. Ale za sebe říkám, že se na tom sedí spíš jak na klasickým naháčovi. Udělali ji, a udělali ji česky (jedna z posledních, to co dělaj teď bych hodil do jednohlo pytle s čínama). Nebejt toho jednoho roku, kdy byly ve VAPE povodně a VAPE nedodávalo zapalování, nebrala by jawa na tu chvíli zápalka od Ducati, mohla bejt česká celá.
A mindrák z obsahu jaw nemám, prostě každej ví že je to třinda. Ale kousek od mýho bydliště je prodejna nějakých cenově dostupných motorek, a to, o čem mluvím že si na něco hraje, znamená, že ty motory (vzducháče) maj dlouhý žebra, že to vypadá jako velkej motor, nebo jsou tam chromovaný plastový různě narafičený kryty, který opticky motorku zvětšujou, pod nima je dutej prostor - a to sory, to si fakt na něco hraje. Na první pohled vidíš velkej cruiser, pak to nadlábnou a rozezní se v tom nějaký čtyřkilo. Připomíná mi to ty kelímky od jogurtu, který mají dole soklík. V chlaďáku v sámošce vidíš kelímek vysokej stejně jako ostatní, a doma ho otevřeš, nabereš tři lžičky a je po prdeli
Nevadí mi číny, který prostě jsou takový, jaký i vypadají. Je normální, že na trhu všech výrobků jsou varianty levnější i dražší. Každej si rozhodně kolik chce do toho vrazit, akceptuje kdyžtak nějaký nedostatek - nemám problém.
Stejně jako nemám rád plasty který imitujou dřevo, tak nemám rád plech kterej imituje pálenou tašku, a ani nemám rád čtyřstovku motorku která si hraje na velkoobjevýho cruisera.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
wolken píše: rraol> ale to je o ceně. Když nebudu mít na HD tak si radši koupím rok starou čínu jako yuki darker 400 a ta mi dva roky co budu šetřit vydrží a vím,že mě nesežere. Beru když je na některých čínách plastová imitace druhého válce to je trošku k smíchu,ale i toho na silnici pozdravím a nebudu řešit jestli je to čína nebo ne.
Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.
Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Nicméně já už bych si Japonce ani Čínu v životě nepořídil , měl jsem možnost si jich pár vyzkoušet a opravdu to není nic pro mě... Ale dá se říct, že kvalita vždy odpovídá ceně...
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
A takový ty šmejdský minibajky a pitbiky, co se rozpadaj už ve výloze pochybnýho kšeftmana, za to si můžem sami. Čecháček chce motorku do terénu za 10 tis., číňan mu takovou vyrobí. Pak se najde pár zoufalců, co takovej shit koupí, po týdnu se jim to rozpadne a pak tu na fóru brečí, jaký sou to šmejdy z tý číny...
Vito_Corleone píše: Přesně, neska už si nevybereš, téměř vše nese magickou formulku "mejd in čajna"
A takový ty šmejdský minibajky a pitbiky, co se rozpadaj už ve výloze pochybnýho kšeftmana, za to si můžem sami. Čecháček chce motorku do terénu za 10 tis., číňan mu takovou vyrobí. Pak se najde pár zoufalců, co takovej shit koupí, po týdnu se jim to rozpadne a pak tu na fóru brečí, jaký sou to šmejdy z tý číny...
Přesně máš pravdu
Pokiaľ to ale nechcete mať ako vozítko na ryby alebo okolo komína, je to SLABÉ!
náhrada simsona/babety - na výbornú
náhrada za motorku - nedostatočné
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
S tím nesouhlasím (co se týče plastů - to je neuvěřitelná pálka. Mám teď plasty od Yamahy, jsou výrazně levnější)
rraol píše: Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.
Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.
Teda nevím, cos vyeditoval ze svého příspěvku 29.06.2011 21:55 #155 ... ale zůstalo tam tohle: "Co ale už nemusim jsou čínský náhražky který si hrajou na velkou motorku. Objemy to má okolo 400 ccm, plasty to opticky zvětšujou".
Tak nevím, o jakém plastovém optickém zvětšení to píšeš? Darker je kopie Viraga a to je v reálu prťavá motorka (proto jsem si ji nekoupil, i když výkon by mi stačil, ale prostě se na Viragu nesedí pohodlně a ještě blbě vypadá). Daytona kterou mám v profilu, je HD okopírovaný Američanem, v Číně jen vyráběný. Podobně jako se v Číně vyrábí motory do BMW a celá auta BMW... Číňan tu motorku nezkopíroval, jen si to tam někdo z USA zadal a někdo z Evropy (ve více zemích pod více značkami) to prodává.
Daytona obsahuje celkem 2 ks plastových kastlíků (u mě černé) a 1 ks plastového klínu pod motorem (rovněž černý), jinak je to 180 kg železa a hliníku. Třeba kryt řetězu (takové to za motorem a napůl pod výfukem, se třemi prolisovanými "chevrony") je dvoukilový hliníkový tlakový odlitek, žádný ohnutý plech. Všechny chromy kromě zadní strany zrcátek jsou na železe. Na rozdíl od takové Hondy VT750, kde je kryt indukček z plastu a na chrom si jen hraje.
Co přesně jsi myslel tou kopií a hraní si na něco? HD nevymyslel ani motorky, ani choppery, nemá monopol na jejich výrobu. Dodává mašinu za 300 000 v základu, takovou jsem doma měl, před Yuki to byla BMW R1100RS, a stejně jsem si pro své účely koupil novou mašinu za pětinu, baví mě na ní jezdit, vrtat se v ní... skoro nic nežere, pěkně vypadá, lidi se za ní otáčeli dávno předtím, než jsem namontoval rovné laufy (kanony). V motoru poctivá kovařina, štelování ventilů lahůdka, OHC ale se zdvihátky, systém šroubek-matička... chybí jen vyvažovací hřídele a kupa elektroniky, ale to myslím zrovna u chopperu není chyba
SPT má stejný motor s Daytonou a jeden ze členů tamního fóra najel za půl roku 15 tisíc kilometrů, čímž mě skoro dohnal - já na to potřeboval rok a půl, protože dálky už 3 roky lítám letadlem (proto taky už nepotřebuju BMW) a průměrně 3 měsíce v roce jsem mimo ČR.
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
sluničko357 píše: jsem s ní spokojená, když lehne tak je opravdu škoda malá nebo nulová jen jsem začala na er5 a hřbitov navštěvuji jen, když chci zapálit svíčku
heh prej jen když chci zapálit svíčku