globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 09:58 | Nahoru | #1

wolken píše: rraol> ale to je o ceně. Když nebudu mít na HD tak si radši koupím rok starou čínu jako yuki darker 400 a ta mi dva roky co budu šetřit vydrží a vím,že mě nesežere. Beru když je na některých čínách plastová imitace druhého válce to je trošku k smíchu,ale i toho na silnici pozdravím a nebudu řešit jestli je to čína nebo ne.



Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.

Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

18.8.2011 v 04:01 | Nahoru | #2

rraol píše: Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.

Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.



Teda nevím, cos vyeditoval ze svého příspěvku 29.06.2011 21:55 #155 ... ale zůstalo tam tohle: "Co ale už nemusim jsou čínský náhražky který si hrajou na velkou motorku. Objemy to má okolo 400 ccm, plasty to opticky zvětšujou".

Tak nevím, o jakém plastovém optickém zvětšení to píšeš? Darker je kopie Viraga a to je v reálu prťavá motorka (proto jsem si ji nekoupil, i když výkon by mi stačil, ale prostě se na Viragu nesedí pohodlně a ještě blbě vypadá). Daytona kterou mám v profilu, je HD okopírovaný Američanem, v Číně jen vyráběný. Podobně jako se v Číně vyrábí motory do BMW a celá auta BMW... Číňan tu motorku nezkopíroval, jen si to tam někdo z USA zadal a někdo z Evropy (ve více zemích pod více značkami) to prodává.

Daytona obsahuje celkem 2 ks plastových kastlíků (u mě černé) a 1 ks plastového klínu pod motorem (rovněž černý), jinak je to 180 kg železa a hliníku. Třeba kryt řetězu (takové to za motorem a napůl pod výfukem, se třemi prolisovanými "chevrony") je dvoukilový hliníkový tlakový odlitek, žádný ohnutý plech. Všechny chromy kromě zadní strany zrcátek jsou na železe. Na rozdíl od takové Hondy VT750, kde je kryt indukček z plastu a na chrom si jen hraje.

Co přesně jsi myslel tou kopií a hraní si na něco? HD nevymyslel ani motorky, ani choppery, nemá monopol na jejich výrobu. Dodává mašinu za 300 000 v základu, takovou jsem doma měl, před Yuki to byla BMW R1100RS, a stejně jsem si pro své účely koupil novou mašinu za pětinu, baví mě na ní jezdit, vrtat se v ní... skoro nic nežere, pěkně vypadá, lidi se za ní otáčeli dávno předtím, než jsem namontoval rovné laufy (kanony). V motoru poctivá kovařina, štelování ventilů lahůdka, OHC ale se zdvihátky, systém šroubek-matička... chybí jen vyvažovací hřídele a kupa elektroniky, ale to myslím zrovna u chopperu není chyba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist