Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](http://i56.tinypic.com/fedgrm.jpg)
Vito_Corleone píše: Joj, to nasere, nějaký škody? Mě se zas stalo se SRADem, když sem chtěl napnout řetěz, tk sem povoloval tu mamutí matici na zadní ose a jak sem měl velkej klíč a blbec sem ho povoloval vzhůru pákou, tk sem celou motorku převrátil od policajta na druhou stranu, na betoně v garáži... Naštěstí sem tam měl kovový padací hřiby, jinak by byly rozlámaný plasty, kurevsky sem ale vodřel závažíčko
Blinkr na tisic kousku, bastr naprasklej, nastesti to bylo do mekkyho a travy takze bez jedineho skrabance... Jen jeste jestli se neohnula riditka, to by bylo maximalne napicu...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
marves86 píše: Koupil jsem si KLX160r, poradí mi někdo jak mám vyměnit olej? :D a ještě mám menší vadu....sitič když povitáhnu tak mi to chcipne nebo to vubec nejde nastartovat...neví někdo co to kurva je? .))
Ty neumíš vyměnit olej?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
A to cvakání v motoru, no bejt tebou, tk seřídim ventily. Pokud je to pro tebe španělská vesnice, tk do servisu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: Ty neumíš vyměnit olej? Dole vypustíš, nahoře napustíš, nehledej v tom vědu
A oil filtr je pod tim deklíkem vedle spojky ne? Banalita
A že když vytáhneš sytič, tk to chcípne, to je snad uplně normální
Sytič se používá jen pro studenej start
A to cvakání v motoru, no bejt tebou, tk seřídim ventily. Pokud je to pro tebe španělská vesnice, tk do servisu
V tom motoru cvaka at seridis ventily jakkoliv, jezdim tak uz 40 motohodin bez problemu.
SirIndy píše: V tom motoru cvaka at seridis ventily jakkoliv, jezdim tak uz 40 motohodin bez problemu.
Tk to jo, třeba tam cvaká něco jinýho
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: taky se vám stává že rozděláte motorku(hlavně plasty) a pak jak to skládáte prostě ty plasty nesedí?
Hle mam stejnou moto jako ty a ty plasty uplně v poho, sundaval sem je už nejmíň padesátkrát a jdou vždycky v pohodě napasovat. Měl sem ale dvě zmrzliny od Suzuki, a tam to byl teprv porod to napasování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic, dale minulej majitel nejspise kecal a zadny novy veci tam nebyly, pist, klika, rozvodak i napinak jsou pred smrti, takze jsem na triceti, takze pujde asi na dily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: ..
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic,...
Takže za ten zablokovaný motor mohl "jen" alternátor? A co vše je špatné? Cívky statoru nebo i rotor? Cívky v náhradě jde koupit za 2tis..
c.j. píše: Takže za ten zablokovaný motor mohl "jen" alternátor? A co vše je špatné? Cívky statoru nebo i rotor? Cívky v náhradě jde koupit za 2tis..
Civky jsou uplne v haji, na rotor se musim jeste zeptat, ale vzhledem k tomu ze tam asi lital sroub v tom...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Rotoru by nic být nemělo.
xoblih píše: Vito_Corleone> taky mám měkké a pružné plasty a brácha tvrdy a od pohledu křehky
Jo to budou nějaký rozdíly ve výrobě, nebo možná jinej výrobce. Schválně se mrkni na ty plasty zespodu, jsou tam různý údaje, výrobce atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Mam zase pro zmenu problem se Stompem - zacal se dusit v nizkejch otackach, strilet do vyfuku, po pridani plynu problem skoro zmizel. Po vystydnuti a nakopnuti se syticem je nestabilni volnobeh - vylitne do otacek, pak zase spadne skoro ke chcipnuti a zase vylitne a takhle porad dokola. Tipuju ze nejak rozhodila smes a je moc bohata, uchlastava se to, pridani plynu pomuze protoze zvysi podil vzduchu? Kde byste hledali problem, vzduchovej filtr je vycistenej...
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic, dale minulej majitel nejspise kecal a zadny novy veci tam nebyly, pist, klika, rozvodak i napinak jsou pred smrti, takze jsem na triceti, takze pujde asi na dily...
S tim pitem, rozebral bych a vyčistil karbec a zas mrknul na ty netěsnosti v sací cestě. A taky víčko nádrže, jesli ovzdušňuje nádrž.