Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
Vito_Corleone píše: Joj, to nasere, nějaký škody? Mě se zas stalo se SRADem, když sem chtěl napnout řetěz, tk sem povoloval tu mamutí matici na zadní ose a jak sem měl velkej klíč a blbec sem ho povoloval vzhůru pákou, tk sem celou motorku převrátil od policajta na druhou stranu, na betoně v garáži... Naštěstí sem tam měl kovový padací hřiby, jinak by byly rozlámaný plasty, kurevsky sem ale vodřel závažíčko
Blinkr na tisic kousku, bastr naprasklej, nastesti to bylo do mekkyho a travy takze bez jedineho skrabance... Jen jeste jestli se neohnula riditka, to by bylo maximalne napicu...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
marves86 píše: Koupil jsem si KLX160r, poradí mi někdo jak mám vyměnit olej? :D a ještě mám menší vadu....sitič když povitáhnu tak mi to chcipne nebo to vubec nejde nastartovat...neví někdo co to kurva je? .))
Ty neumíš vyměnit olej? Dole vypustíš, nahoře napustíš, nehledej v tom vědu A oil filtr je pod tim deklíkem vedle spojky ne? Banalita A že když vytáhneš sytič, tk to chcípne, to je snad uplně normální Sytič se používá jen pro studenej start
A to cvakání v motoru, no bejt tebou, tk seřídim ventily. Pokud je to pro tebe španělská vesnice, tk do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: Ty neumíš vyměnit olej? Dole vypustíš, nahoře napustíš, nehledej v tom vědu A oil filtr je pod tim deklíkem vedle spojky ne? Banalita A že když vytáhneš sytič, tk to chcípne, to je snad uplně normální Sytič se používá jen pro studenej start
A to cvakání v motoru, no bejt tebou, tk seřídim ventily. Pokud je to pro tebe španělská vesnice, tk do servisu
V tom motoru cvaka at seridis ventily jakkoliv, jezdim tak uz 40 motohodin bez problemu.
SirIndy píše: V tom motoru cvaka at seridis ventily jakkoliv, jezdim tak uz 40 motohodin bez problemu.
Tk to jo, třeba tam cvaká něco jinýho Zkoušel si různý vůle? Mě ten muj lifan běží docela potichu, když na volnoběh zacpu koncovku, tk to jen tak lehounce šustí, ale je to fest tichý.
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: taky se vám stává že rozděláte motorku(hlavně plasty) a pak jak to skládáte prostě ty plasty nesedí?
Hle mam stejnou moto jako ty a ty plasty uplně v poho, sundaval sem je už nejmíň padesátkrát a jdou vždycky v pohodě napasovat. Měl sem ale dvě zmrzliny od Suzuki, a tam to byl teprv porod to napasování
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic, dale minulej majitel nejspise kecal a zadny novy veci tam nebyly, pist, klika, rozvodak i napinak jsou pred smrti, takze jsem na triceti, takze pujde asi na dily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: ..
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic,...
Takže za ten zablokovaný motor mohl "jen" alternátor? A co vše je špatné? Cívky statoru nebo i rotor? Cívky v náhradě jde koupit za 2tis..
c.j. píše: Takže za ten zablokovaný motor mohl "jen" alternátor? A co vše je špatné? Cívky statoru nebo i rotor? Cívky v náhradě jde koupit za 2tis..
Civky jsou uplne v haji, na rotor se musim jeste zeptat, ale vzhledem k tomu ze tam asi lital sroub v tom...
Rotoru by nic být nemělo.
xoblih píše: Vito_Corleone> taky mám měkké a pružné plasty a brácha tvrdy a od pohledu křehky
Jo to budou nějaký rozdíly ve výrobě, nebo možná jinej výrobce. Schválně se mrkni na ty plasty zespodu, jsou tam různý údaje, výrobce atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Mam zase pro zmenu problem se Stompem - zacal se dusit v nizkejch otackach, strilet do vyfuku, po pridani plynu problem skoro zmizel. Po vystydnuti a nakopnuti se syticem je nestabilni volnobeh - vylitne do otacek, pak zase spadne skoro ke chcipnuti a zase vylitne a takhle porad dokola. Tipuju ze nejak rozhodila smes a je moc bohata, uchlastava se to, pridani plynu pomuze protoze zvysi podil vzduchu? Kde byste hledali problem, vzduchovej filtr je vycistenej...
Jinak DR-Z se uvolnil sroub alternatoru a celej ho rozjebal, novej prej stoji pres deset tisic, dale minulej majitel nejspise kecal a zadny novy veci tam nebyly, pist, klika, rozvodak i napinak jsou pred smrti, takze jsem na triceti, takze pujde asi na dily...
S tim pitem, rozebral bych a vyčistil karbec a zas mrknul na ty netěsnosti v sací cestě. A taky víčko nádrže, jesli ovzdušňuje nádrž.