Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 10:49 | Nahoru | #1741
2LEKO> No člověče, třeba dle slov Halbicha drtivou většinu závad na motoru (i okruhových) u Kawasaki uznávají... A v zhledem k tomu, že jeho syn Honza (po té co poslal svou šestku do motocyklového komatu) jel na té ZX10 stejně jako Venca Rumlena nízkých 9, tak to zas tak špatná motorka asi nebude.... Jo sice to není značka mé krve, ale vypadá to, že funguje, tak uvidíme

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 10:52 | Nahoru | #1742

saly.pce píše: To bude tím, že jsem tam nejel, tak tvoje motorka kvůli tomu nechtěla jezdit Tohle je opravdu špatné, ale určitě až ji budeš prodávat, tak se ti podaří ji prodat lépe a ona ti to takto vrátí


Určitě to bude tím Ale už je v pohodě, tak ji prodávám za 26 tak jak je, nebo za 20 bez nějakých lepůších věcí axiální brzdová pumpa místo radiální a výfuk apod. Teď to jdu dát na net

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #1743

2LEKO píše: ..tak ono hlavně ty motorky a rámy jsou dělány na ježdění!..a pády a trvalý "omezovač" prostě životnost snižují!
..a pak už jsou to jen investice a servis!
..a reklamace motoru z okruhu??..to hned na PC poznají, dle průběhu a charakteristiky, co s se s tím motorem dělo!
..a i to BMW je pořád ještě ve vývoji!



Tak jasny, prerazenej ram asi nikdo reklamovat nepujde Kazdopadne motor by neco vydrzet mel, i kdyz se s nim jezdi okruhy. Asi bych to taky reklamovat zkusil, zvlast kdyz uz si koupili 4 motorky (jestli jsem to dobre pochopil).

A ve vyvoji je no, to je jasny, vzdyt je to "nova" motorka. Tak by mela bejt fabrika rada ze uvidi co se motoru stalo a prijmout opatreni.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:22 | Nahoru | #1744

Prasouš píše: 2LEKO> No člověče, třeba dle slov Halbicha drtivou většinu závad na motoru (i okruhových) u Kawasaki uznávají... A v zhledem k tomu, že jeho syn Honza (po té co poslal svou šestku do motocyklového komatu) jel na té ZX10 stejně jako Venca Rumlena nízkých 9, tak to zas tak špatná motorka asi nebude.... Jo sice to není značka mé krve, ale vypadá to, že funguje, tak uvidíme



...mě osobně už trochu vadí to BMW šílenství...a kdyby,tak bych taky zkusil tu Kawu..i když ta je "tajemnější" ještě více než to BMW...a zkušenosti vlastně žádné nikde moc nejsou!

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:24 | Nahoru | #1745

Ozzy_ píše: Tak jasny, prerazenej ram asi nikdo reklamovat nepujde Kazdopadne motor by neco vydrzet mel, i kdyz se s nim jezdi okruhy. Asi bych to taky reklamovat zkusil, zvlast kdyz uz si koupili 4 motorky (jestli jsem to dobre pochopil).

A ve vyvoji je no, to je jasny, vzdyt je to "nova" motorka. Tak by mela bejt fabrika rada ze uvidi co se motoru stalo a prijmout opatreni.



..tak jistě ,záleží na prodejci jak se k tomu postaví...ale třeba u aut BMW /mám 2/ dokud není nějaký "problém" tak jsou výborní...potom už je to jiné,i u malých závad!

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:25 | Nahoru | #1746

Prasouš píše: 2LEKO> No člověče, třeba dle slov Halbicha drtivou většinu závad na motoru (i okruhových) u Kawasaki uznávají... A v zhledem k tomu, že jeho syn Honza (po té co poslal svou šestku do motocyklového komatu) jel na té ZX10 stejně jako Venca Rumlena nízkých 9, tak to zas tak špatná motorka asi nebude.... Jo sice to není značka mé krve, ale vypadá to, že funguje, tak uvidíme



...tak ono jich moc nejezdí v současnosti a dva roky dozadu na okruhu,aby se nějak mnoho závad motoru řešilo !!

Naposledy editováno 13.06.2011 11:26:01

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:28 | Nahoru | #1747
I když motorka jezdila na okruhu, měli by to uznat. Pokud není jasně řečeno někde, že nesmí být použita na okruh, tak není co řešit. A i ve fabrice jim musí být jasné, že to jsou motorky hlavně na okruh.

Ale tak to se uvidí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:35 | Nahoru | #1748

saly.pce píše: I když motorka jezdila na okruhu, měli by to uznat. Pokud není jasně řečeno někde, že nesmí být použita na okruh, tak není co řešit. A i ve fabrice jim musí být jasné, že to jsou motorky hlavně na okruh.

Ale tak to se uvidí



..jasně....jen tak se tady mudruje..přeji, aby se to vyřešilo pozitivně!

..ale stejně v manuálu třeba u GSX R..je v úvodu napsáno..že moto slouží výhradně k silničnímu provozu a k jízdě po pozemních komunikacích splňující předepsané podmínky a i tak má být využíváno a použito!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:38 | Nahoru | #1749

2LEKO píše: ..jasně....jen tak se tady mudruje..přeji, aby se to vyřešilo pozitivně!

..ale stejně v manuálu třeba u GSX R..je v úvodu napsáno..že moto slouží výhradně k silničnímu provozu a k jízdě po pozemních komunikacích splňující předepsané podmínky a i tak má být využíváno a použito!



Jojo, myslim ze tuhle klauzuli tam maji asi vsichni

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 11:49 | Nahoru | #1750

Ozzy_ píše: Jojo, myslim ze tuhle klauzuli tam maji asi vsichni



..tak ono je to hlavně kvůli USA..kde se o vše soudí,co není dané v návodu!
..i ty "reklamace" praskajících rámů,mají původ v USA...kde ti "Mc Donald" jezdci a "buřti"/100kg a více/..jezdili "StreetFight"..a tam to začlo po mnoha "úderech a "nárazech"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:19 | Nahoru | #1751

2LEKO píše: ..tak ono hlavně ty motorky a rámy jsou dělány na ježdění!..a pády a trvalý "omezovač" prostě životnost snižují!
..a pak už jsou to jen investice a servis!
..a reklamace motoru z okruhu??..to hned na PC poznají, dle průběhu a charakteristiky, co s se s tím motorem dělo!
..a i to BMW je pořád ještě ve vývoji!



LEKO, na zadrenem motoru toho moc nepoznaji. Jestli je to ta vacka, nemeli by delat zadny problem, protoze to maji v bulletinu a vymeni motor. Byl tam procesni problem tusim s tepelnym zpracovanim materialu u vacek z 2010. Ve vyvoji asi je, to da rozum, ale motor musi byt na provoz v maximalnich otackach dimenzovany a testovany. Jeden z typickych endurance engine testu je 'pila' od 70% do 100% otacek se stredni az vyssi zatezi a delkou radove stovek hodin.
K tomu pouzivani, samotni dealeri BMW prece nabizeli tovarni kity a poradaly se pohary (treba ten Powermed co se jel u Petera) pro ktere normalne platila zaruka a dala se priplatit jeste navic havarijni pojistka...info od Sikory.

Naposledy editováno 13.06.2011 12:20:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:24 | Nahoru | #1752

Dawe02 píše: LEKO, na zadrenem motoru toho moc nepoznaji. Jestli je to ta vacka, nemeli by delat zadny problem, protoze to maji v bulletinu a vymeni motor. Byl tam procesni problem tusim s tepelnym zpracovanim materialu u vacek z 2010. Ve vyvoji asi je, to da rozum, ale motor musi byt na provoz v maximalnich otackach dimenzovany a testovany. Jeden z typickych endurance engine testu je 'pila' od 70% do 100% otacek se stredni az vyssi zatezi a delkou radove stovek hodin.
K tomu pouzivani, samotni dealeri BMW prece nabizeli tovarni kity a poradaly se pohary (treba ten Powermed co se jel u Petera) pro ktere normalne platila zaruka a dala se priplatit jeste navic havarijni pojistka...info od Sikory.



..já to nezpochybňuji...ale třeba u auta vyčtou i kolik km najedu a který den a jak je motor zahřán a jestli ho "nerajbuju"!

..prostě je to nemilá věc a jsou to jen starosti!
..Boumis Přeborník ČR volna 1000 - 2008 měl na GSX R cca 30.000 km...a jelo to pořád...v serii!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:31 | Nahoru | #1753
2LEKO> ty ECU v autech a motorkach je veliky rozdil. V autech je uz nekolikata generace OBD, specialni protokoly a vyctes casto zajimave veci. U moto (ale BMW nevim) to nebyva, jsou pritomne jen zakladni diagnosticke fce.
Jinak o gsxr jsem mluvil jen o ramu (v okoli vim jiste jen o jedne ktera zavodila a nemela nebo nema tento problem - moje). Boumisovku koupil potom Mip a ta motorka mela dost problemu. Moc nejela, cukala spojka a nakonec se zlomila v ramu pri jizde. Boumis s tim nejaky ten tezky pad mel...to urcite vis. To nebyl dobry priklad.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:36 | Nahoru | #1754
Jezis tak uz se nedohadujte Proste zadrit zanovni motor je k posrani A snad jim to vemou n areklamaci a hotofka.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:41 | Nahoru | #1755
Ozzy_> ja se nedohaduju, doufam ze vlasatec taky ne. Jen diskuse pribuzna tematu mezi dvema robocopy
Snad to Dafitakum uznaji vsechno, uz jen z principu... kdyz jim delaji takovy kseft.

Naposledy editováno 13.06.2011 12:47:10

sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:47 | Nahoru | #1756
no ty woe ...to me ted na slovakiaringu odesla nokie C6 a zrovna ji jdu reklamovat ... doufam ze ji vezmou kdyz byla na okruhu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 12:54 | Nahoru | #1757
2LEKO> Jestli to tam je, tak beru zpět vše, co jsem napsal. Bohužel jsem si manuál nikdy nečetl, tedy respektive ty části, které jsem zrovna nepotřeboval.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 13:03 | Nahoru | #1758

Dawe02 píše: 2LEKO> ty ECU v autech a motorkach je veliky rozdil. V autech je uz nekolikata generace OBD, specialni protokoly a vyctes casto zajimave veci. U moto (ale BMW nevim) to nebyva, jsou pritomne jen zakladni diagnosticke fce.
Jinak o gsxr jsem mluvil jen o ramu (v okoli vim jiste jen o jedne ktera zavodila a nemela nebo nema tento problem - moje). Boumisovku koupil potom Mip a ta motorka mela dost problemu. Moc nejela, cukala spojka a nakonec se zlomila v ramu pri jizde. Boumis s tim nejaky ten tezky pad mel...to urcite vis. To nebyl dobry priklad.



..proto jsem to psal..než to letělo v Brně /na vodě CEC/,tak to bylo spolehlivé!

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 13:39 | Nahoru | #1759
zlatá RC8

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 13:40 | Nahoru | #1760

Nikotýn píše: zlatá RC8


no je fakt ze stanim v boxu vydrzi i nekolik sezon jako nova

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 13:51 | Nahoru | #1761

Ozzy_ píše: Jo, na kamere bylo krasne videt jak te kopla kdyz si zatahl na vyjezdu ... hlavne zes to ustal. Masina to vydrzela ?


motorka je ok, ku podivu. Muj sobotni vecer vypadal asi takhle koupil jsem si doutnik jak prase, nejake vinko, lehl jsem si na terase na lehatko, a popijel, kouril, az mi to nechutnalo.

Dekuju tomu nahore, ze me podrzel (jiz po nekolikate), tady ten pad mohl byt spatny. Hlavne motorka se mi klouzala, kdyz jsem brzdil na konci cilovky, kde je pomerne velka rychlost, to jsem se smal do helmy, jak jedu hezky bokem, skoro jak motoGP (jsem nevedel, ze se za mnou kouri jak z kominu ) a pak na vyjezdu mi neco rikalo pridej jen trosku a to asi bylo to stesti, jinak bych tam lezel, nejdriv samozrejme letel.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 14:02 | Nahoru | #1762
biker1300> klika, tam by to bylo vskutku nemile

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 14:37 | Nahoru | #1763

lumberjack1 píše: no je fakt ze stanim v boxu vydrzi i nekolik sezon jako nova



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 14:45 | Nahoru | #1764

Nikotýn píše: zlatá RC8



- jen velká spotřeba bot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 15:52 | Nahoru | #1765

lumberjack1 píše: no je fakt ze stanim v boxu vydrzi i nekolik sezon jako nova



sprostoto, máš přijet když sme s němcema :D :D na vlastních akcích nestíhám

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 15:52 | Nahoru | #1766

Perňa_81 píše: - jen velká spotřeba bot



nóóóó to potřebuju rešit, páč ještě jeden den na okruhu a nemám se do čeho obout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 15:59 | Nahoru | #1767
Nikotýn> hihi tak mas dat vedet ... nemci mi vedet nedaj ze s nima jezdi bejvala nadeje motosportu z cech

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #1768
Hmm přidávám se do klubu BMW K.O. entera fakt převodovka, která se rozletěla po celém motoru

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 17:07 | Nahoru | #1769

lumberjack1 píše: Nikotýn> hihi tak mas dat vedet ... nemci mi vedet nedaj ze s nima jezdi bejvala nadeje motosportu z cech



no jo no, tak si piš 12-15.8. Most, víkend s němcema zbytek náš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.6.2011 v 17:09 | Nahoru | #1770

pitbules píše: Hmm přidávám se do klubu BMW K.O. entera fakt převodovka, která se rozletěla po celém motoru



to začíná být vcelku hustota jak to slyšim ze všech stran, pan BMW asi udělal někde chybu
Téma je zamknuto


TOPlist