Původní-Naše GS500 má doplnkově přidělaný mezi palivový kohout a karbec další filtr-asi z auta. Je průhledný, takže je v něm vidět benzín. Při vysokých otáčkách z něj téměř zmizí benzín a na přívodu je vidět, že do něj jdou, mimo benzín, taky bublinky vzduchu. Proč a kudy...?
Edit- fitr vyhozen. Motorka jde dnes na zkoušku jestli bude dál přisávat vzduch.
Uzavřeno 05.08.2011 v 10:45 uživatelem kov
Naposledy editováno 19.10.2010 13:11:45
Štítek - na něm OFF nemá co dělat, je tam psáno vpravo FUEL, nahoře PRI, vlevo RES, dole ON. Jestli tam máš cokoli jiné, máš štítek z buhví čeho. Jestli to je čitelné naopak (NO, RES je vpravo, atd.) - máš přetočený střed kohoutu, rozdělej a spasuj jak má patřit. Jo a ještě to profoukávání - nemůže jít, pouze na PRI by měl jít profouknout jinak ne, ten kohout je uzavřen membránou. pokud lze profouknout tak kohout rozdělej a zkontroluj membránu. Bohužel není nikde jako náhradní díl, buď z bouračky jiný kohout nebo se zkus zeptat někde kde prodávají gumové těsnění a tyhle věci a trochu zaexperimentovat tloušťkou a tuhostí materiálu čím by šlo nahradit. Profil už si vyřízneš podle tvaru. Není to prdel, pokud volně teče benzín tak jsou namáhány jehlové ventily které u starší mašiny určitě netěsní, benzín vytečený přepadem z airboxu a rozlitý po celé garáži pod mašinou je ta lepší varianta, protečený do válce ta horší. Čili pozor na to.
Když už jsi to měl zhozené prohlédni jak odvzdušnění nádržky jestli je v pořádku a funguje (jinak by v extrému mohl i být problém s dotékáním benzínu), tak to sítko v nádrži. Jestli tam není sítko ale pouze trubičky tak je to roztržené, zahoď a kup v řádu stokorun z bouračky. Jestli nádrž obývá liška, tak ji vyžeň Jestli ani jedno, filtr je evidentně zbytečný - tak jako tak je to kurvítko a první co tak ho zahoď do hajzlu - výrobce to navrhl bez a měl k tomu důvod. Dále zainvestuj do nových hadiček, kvůli tomu pitomému filtru to budeš mít asi doprasené, navíc se mrkni do manuálu jak a kudy mají vést - mají právě takovou délku a jsou vedené, aby nebyl v cestě žádný ohyb navíc a benzín měl krásně volný průtok. Máš za pár korun a bude zase svištět jako dívá zamlada Doporučuju ale ještě prohlédnout celou mašinu co za pasti najdeš, on už ten styl "oprav" o mnohém vypovídá...
Tož hlavně ať ji dáte dokopy Jo jestli to není moc srozumitelné tak se také po pár pivkách omlouvám
Naposledy editováno 18.10.2010 01:19:23
Odvzdušňovací, nebo spíš asi přepadovou, hadičku nádrže jsme taky zkoušeli profouknout, ale myslím, že na funkci systému nemá vliv. Spodní konec hadičky je pod motorkou,pak je vespod nádrže nasazená na kovovou trubičku, která vede skrz nádrž a končí až za těsněním víčka nádrže. Tzn. že je to jen přepad pro případ, že by někdo přelil. Kohout pod nádrží je OK, fitr v nádrži nepoškozený,čistý.
Nevím, kdo a proč tam ten druhý filtr přidělal, ale do nedávna to jelo bez problémů i s ním. Nechali jsme ho pro jistotu tam , protože jsme nevěděli, jestli je v pořádku filtr v nádrži(což by někoho mohlo vést k té montáži dalšího filtru)no a hlavně, protože to normálně jelo, tak co do toho vrtat?
Kdyby ten přívod paliva blokoval ten druhý filtr, tak to odsaje benzín před papírem(bráno směrem od karburátoru) a za ním bude nádobka plná. Ono to ale vycucne úplně celý filtr a benzín s bublinkama přitéká už do filtru. To píšu ne proto, že bych existenci toho fitru nějak obhajoval, ale spíš pro doplnění, že domontovaný filtr nebude ,,ten" problém. Někde to ve vysokých otáčkách přisává vzduch za tím filtrem(opět směrem od karburátorů). Na druhou stranu - po vypnutí motoru nikde neteče benzín,což bych vzhledem k nějaké té netěsnosti čekal.
Nicméně, když jsme teď zjistili, že je sítko v nádrži OK, tak koupíme novou hadičku a vyhodíme ho pryč.
Ještě jednou dík za radu a konzultaci.
1 reakcí na tento příspěvek Volný spád do karburátoru?
Dnes to složíme a vyzkoušíme motorku. Protože už nebudou vidět bublinky ve filtru, tak nezbývá než to projet a vyzkoušet, jestli to opět přestane táhnout ve vysokých točkách. To by znamenalo, že problém přetrvává, a co dál, to nevím. Je možné nějak vyzkoušet - ověřit, jestli dobře funguje podtlak co otvírá tu membránu? Je mi jasné, že pokud nefunguje vůbec, tak do motoru nepoteče benzín v poloze ON a RES. Je možné, že by se membrána otvírala málo?
I přes to, že měl syn špatně složený kohout(pořád to přehazoval, tak nevím, jestli byl špatně pořád) nechápu, proč to někde přisávalo vzduch? Tím, že to měl otevřené skrz až do nádrže(to zkoušel tím profouknutím) by to právě mělo brát benzín bez problémů a ne tam cucat kdesi bublinky. Nechápu vůbec kama? Jak jste psali- divím se, že když zastavil, že mu nevytekl benzín.
Jo, a ještě jeden takový dodatek. V počátku jsem psal, že je na kohoutu OFF, že to nejde do té polohy otočit. Včera jak jsme to ,,studovali", tak hledím, že je tam opravdu FUEL jak jste psali v odpovědi. Oml. Domotal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek Volný spád do karburátoru?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |