Co byste vybrali vy? Plus pro VTR bude asi pohodlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
jo jezdil sem uplne seriove VTR vs moje TL ma vzadu vymenej rotacak za hydrauliku bitubo(coz prej je hodne znat) a asi mam jiny vnitrky ve vidlich.... takze je dost mozny ze v serii to bude TL vs VTR ... prast jako uhod...navic hraje roli to ze jsem na TL zvyklej a tu pujcenou moto sem nejak extreme netrapil .... protoze jsem jel i na milli, prestavena na Rko.. jen z trochu jinejch komponentu nez origo Rko (kovany kola brembo vs OZ, komplet nej podvozek WP vs ohlins atd.) a vzhledem k tomu ze jsem jel opatrne abych s tim neplacnul a nevydelal si tak sem ani nepoznal vyraznej rozdil....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
petr to srovnava s RSV a te je proste uz trosku jinde.....
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
tamto uz je fakt moc... ja tam uz neco mam, ted pres zimu taky neco predelam... ale nejsou finance abych udelal to co ten amik:) brzdy mam asi lepsi, vidle ma gsxr ... mohl to byt ohlins:) stupacky mam taky cnc, zadni odpruzeni mam bitubo vs jeho ohlins... to bitubo je mozna lepsi .. leseni delam ted stejny jak ma on, kotouce budu kupovat taky stejny(jen tusim ze on ma galfer, ja budu mit braking) vyfuky mam taky takhle nahoru,ale upravene origo svody.. on ma full system.. akrap vs muj BOS:( pres zimu hodlam nektery veci udelat novy karbonovy (airbox,mozna kapoty) a jit dolu s vahou.... plus vymena veci za frezovane duralove... ale nejvetsi masakr jsou kola... to se na jizdnich vlastnostech pozna nejvic.... ale tak nejak nemam zbytecnejch 70tis co bych pustil do kol:) treba casem.... stejne me jina moto nelaka, radsi dotahnu tu svoji na uroven te co je na fotkach:) a nebo kdybych se dostal k bimote sb8 :)
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
petr: zkousel si co ti to jede? jen tak pro porovnani, cislo co si pamatuje origo budik, tohle melo komplet arrow+chip a snad i vacky + asi dalsi upravy ve vnitrnostech.... max 309 ... jen by me zajimalo jestli to neudela i obycejna:)
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
add foto -AMIK- jooo to je uz peknej brutus....:))) ale penez asi utopeno more..:) ty akrpa ysou fakt luxuuss
add foto tvoje - cerna je stejnak nejlepsiiiii ,jsou ty 6pistky brzdy znatelne lepsi?
add antihop - to sem teda cekal defakto obracenou funkci...pri brzdeni motorem povolit pritlak na lamely...ale defakto pokud ta spojka prirozene klouzne tak defakto je tam prirozenej antihop kde pomaha pri zaberu vetsi mackani lamel tendle TLackej opakantihopa.:)))
2 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S
Se radsi min najim a vyjde mi to nastejno :)
jirka22: no zmeny byly v kazdym modelu.... nejvetsi jsou mezi 97-98 a to takovy ty zasadni... pak uz jsou to jen malickosti konkretne u 00 je proti modelu 99 navic plech ve vane "oil separator" jiny ventilovy pruziny, jiny loziska na klice,trochu jina olejova pumpa.... a jinak vedeny hadice u PAIR systemu........ je jich asi malo ze v dobe kdy se 00 prodavalo uz byli lidi dost ovlivneny blbou povesti TL a nebyl to ten spravnej vykonovej trhak jako po uvedeni v 97ym .... proste je tech 00 celkove malo....
asi nejsnaz na ebay.....