paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.5.2011 v 23:26 | Nahoru | #18001
SirIndy> to byl kec, jel jsem na exc 300 a na dvojku mě to málem vyhodilo ze sedla a to jsem čuměl kawa mě vykopne na jedničku taky, ale dvojka už chce potáhnout za řidítka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.5.2011 v 23:40 | Nahoru | #18002
hanys888> Zalezi hodne na povrchu a vzorku zadni gumy, vetsinou kdyz prudce pridam plyn na jakejkoliv stupen tak me to odmeni protacenim zadniho kola, ale pak se to jednou chytne a uz se zveda...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.5.2011 v 23:51 | Nahoru | #18003
SirIndy> jojo to taky, jak jedu na asfaltu protáčí se mi to i na 3, ale na hlíně to spíš hrabe, zatím sem měl nejlepší odpich na dobře prokypřené hlíně, jak se má ten drapák pořádně do něčeho zahryznout tak je reálné to zvednout i na 2, ale že se někomu zvedá slaboučká dvěpade na 3 nebudu věřit nikdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #18004

michal.j33 píše: Wiky> cus nejcasteji to jsou vydlicky , uvidis jak to rozeberes , kdybys mel zajem tak mam doma nejake nove vydlicky zbylo mi to z dirta



no, asi to budu muset rozebrat a uvidim, ale jestli to budou ty vydličky, tak bych je určitě vzal. Jak je náročný se na ně dostat? A potřeboval jsi na to nějaký spešl nářadí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 08:42 | Nahoru | #18005
Wiky> narocny to vubec neni , jen si znac kde co patri pokud to rozebiras poprve at se pak nestane ze jak to poskladas ze ti to nebude fungovat , musis rozebrat prakticky cely motor aby ses na ne dostal tj musis sundat spojku , rozdelat dva kartry kde je klikovka a tam u toho je prevodovka + ty vydlicky

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 09:08 | Nahoru | #18006
michal.j33> tak díky za info. Dostanu se na to asi nejdřív o víkendu, tak pak bych ti napsal a domluvíme se na ty vydličky

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 09:48 | Nahoru | #18007
Borci vy tu zas mate problem na trojku se to muze klidne stavet na zadni, pokud vazi 50 kg tak to s nim muze mavat. Zalezi co tam ma za rozetu a hlavne co je stavet se na zadni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 12:02 | Nahoru | #18008
zefl> taky pravda co myslí pod tím stavět na zadní, jestli myslí, že se mu přizvedne přední kolo tak to potom jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 12:52 | Nahoru | #18009
hanys888> se mnou se stavel na zadni i fichtl na trojku, kdyz sem byl malej . Mel sem ho predelanyho na bamtankach z kolecka a vzadu byla rozeta skoro stejne velka jak to kolo a vazil sem 35kg tak to se mnou mavalo.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 13:01 | Nahoru | #18010
Kdo mi povi jakej je rozdil mezi YX140 a lifan 140 ??? nikdy sem na tom nejel tak nevim. Vim ze treba mezi YX150 a lifan 150 je velkej rozdil ve vykonu. Ty 140 vypadaj na oko stejne tak jakej tam je rozdil. Treba ty YX140 nikdo moc nema samostatne k prodeji jen motor. Davaji je do stompu jen.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #18011
zefl> tos měl dobré taky sem uvažoval, že bych dal velkou rozetu, ale pak by to nejelo ani 80 a to je to na nic

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 13:04 | Nahoru | #18012
zefl> pro mě jsou a budou lifany šroty, 140ka jela ještě hůř jak shineray 125ka yx 140 jede už celkem pecky jel jsem na tom před par měsicama, ale chybí tomu pořád pár koní

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 13:44 | Nahoru | #18013
Všechno je šrot, vše se jednou vysype Minulej tejden sem viděl ochcávku 1.6 tdi, r.v. 2010 a najeto 15 tis.km. Z motoru šly strašidelný zvuky, asi blízká smrt...:-o A to za to ten maník vysolil přes půl mega...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 14:08 | Nahoru | #18014
Vito_Corleone> tak zaruka na to je vid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 14:24 | Nahoru | #18015

hanys888 píše: zefl> taky pravda co myslí pod tím stavět na zadní, jestli myslí, že se mu přizvedne přední kolo tak to potom jo



To mas jedno ne, ve chvili kdyz uz se prizvedne a nechas tam ten plnej plyn, neuberes, tak se bude zvedat dal az te hodi na zada...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 14:32 | Nahoru | #18016
SirIndy> to si piš, že nebude, protože už to nemá sílu se to zvedat dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 14:49 | Nahoru | #18017
hanys888> Podle me bude, jde o to ze nikdo tam ten plnej plyn nenecha a hned ubere tak aby to stabilizoval, z takove pozice pak uz se to dal nezvedne, protoze tam neni ten nastup sily takovej kdyz des z pulky plynu na plnej misto ze skoro zadnyho na plnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 15:37 | Nahoru | #18018
Tu YX140 maj jen na pit-bike.cz jinak nikde jinde ten YX140 neprodavaj

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 20:08 | Nahoru | #18019
zefl> to by šlo, slušná cena...Rozdíl je v klice ve zdvihu , průměru pístu a jinak je to snad stejné ..Myslim , že hlava by měla být stejná...Lifan 140 píst 55mm průměr a yx 56mm průměr..

Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #18020
Už vzhledově ta YX 140 vypadá úplně jinak jak lifan aji kartery to má úplně jinačí, hlava podle mě není stejná jak se tak dívám na obrázky

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.5.2011 v 23:10 | Nahoru | #18021

Vito_Corleone píše: Všechno je šrot, vše se jednou vysype Minulej tejden sem viděl ochcávku 1.6 tdi, r.v. 2010 a najeto 15 tis.km. Z motoru šly strašidelný zvuky, asi blízká smrt...:-o A to za to ten maník vysolil přes půl mega...


tak jako tata teďkom na vánoce, tak snad nám z toho nic strašidelnyho nepoleze

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 16:45 | Nahoru | #18022
Kuaaa zitra bych mel mit kawasaki kx250f 2009 v top stavu, takze pita odlozim jen na obcasne zavody a nebudu ho uz tyrat tak casto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 16:48 | Nahoru | #18023
diesell> kurva to se máš hodně dobrá motorka, já budu rád jak budu mít příští rok nějaký ventil

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 17:15 | Nahoru | #18024
hanys888> Zajimavy, ja naopak budu rad kdyz nekdy v budoucnu budou finance na to se ventilu zbavit (Gas Gas EC 300)

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #18025
Pánové, mám vzduchový filtr kde jsou dvě ocelový síťky a mezi tím hadr. Jak se tyto filtry ošetřujou? Taky se to stříká olejem. Ptal jsem se prodejce a ten jouda mi říká, že je bezúdržbovej,.. to mi moc nepomohlo.
Jezdím jenom po silnici a i tak ten filtr peru častěji, než bych chtěl. Mám motor Lifan 125, klasickej pitovskej ležatej jednovál, tak proto se ptám Vás. Karburátor je Mikuni VM26.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 20:51 | Nahoru | #18026
FiffiQ> Bud sou na to pripravky nebo to vyper v technickym benzinu a potom steteckem pomaz olejem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 21:01 | Nahoru | #18027
SirIndy> Ok, vrazim to do technálu a do vibrační vaničky. Jenom to budu pozorovat, aby mi to ten benzín nerozežral. Známe některý čínský materiály. Ale motor šlape výborně, takže jsou to přecijenom kluci šikovný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 21:18 | Nahoru | #18028
FiffiQ> Joo na okopirovani motoru padesatky od Hondy a pak jen zvetsovani objemu, na to je uzije

Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 21:48 | Nahoru | #18029
chlapi mám zas problém nečekaně když pustím benzín tak mi to odtíká přepadem a když to aji zdechnu tak to sere aji na karbecu vůbec nevím co stím, rozdělal jsem to a ta gumička mezi karbcem a tou vaničkou je místy popraskaná...nevíte co stím? zítra to složím a snad to pošlape

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.5.2011 v 23:02 | Nahoru | #18030

SirIndy píše: FiffiQ> Joo na okopirovani motoru padesatky od Hondy a pak jen zvetsovani objemu, na to je uzije



Taky ho mám , motor ST50GE Honda DAX (ST50G), 50ccm, 1.54kW (mechanický omezovač otáček na rotoru). Právě včera jsem ho rozdělal na atomy, po skoro čtyřiceti letech si zaslouží zrepasovat. Ale je uvnitř jako novej. Ložiska bez vůlí, spojka spojkuje, kolečka neoježděný. Když vezmu stejně starou Jawu, tak se to nedá ani srovnat,..

Vybrali si kluci čínský dobrej vzor na okopírování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist