globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha YZF 125R
Co myslíte je dobrá Yamaha YZF 125R na začátek v 16? Máte s ní někdo zkušenosti? předem dík


Uzavřeno 06.06.2011 v 21:09 uživatelem Dejw777
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 12:06 | Nahoru | #31
Deagle> Problem "povesti" o 2T je prave to, ze kazdej si koupi RSu nebo Mito z roku 96 a srovnava to s kamosovym CBRkem r.v. 09, to se pak neni co divit, ze bude 4T spolehlivejsi. Pokud je o nej starano, tak neni zadnej problem viz. tvuj bratranec, ale jak rikas, kazdej na to uplne mrda, za 2 roky ani nevymeni vzduch filtr a pak se hrozne divi, ze to nejede Akorat holt jezdis za 7 + olej za kterej das klidne 400/l, ale myslim, ze pokud to ma clovek jen pro zabavu a nejezdi na tom kazdej den, tak se to da prezit Zrovna u tech sportu to problem, kazdej by chtel bejt hrozne rychlej, je zalehlej na R-125 a pak vyjede z lesa 2T enduro a ve stoje te predjede s prstem v prdeli . Na zacatek je, nebo velky najezdy je ten 4T dobrej, ale to bych nebral SS, ale neco bez kapot a s pohodlnejsim posazem, ale vetsina lidi kupuje ocima nez rozumem Zrovna ten novej Duke vypada jako zajimavej kompromis Za me pokud sporta, tak 2T Jinak co ty planujes za dalsi vehikl? Na Priverach jsme ani nak nestihli pokecat

(reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 12:48 | Nahoru | #32
[quote=Bob.fr]čeplin> a jak rychle se ti ta Senda rozsypala?

Nevim , ale nedivil sem se , točila 12 000 otáček (i víc) , to neni málo , tak sem zadřel no . Oprava stála 7000 a pak sem jezdil vesele dál a ještě líp než předtim.U 4T bys opravil za 15 000 , možná vic (podle toho kolik má nalítáno). A neříkejte mi že se 4T nesere, sice míň , ale jo , kámoš má Yamahu Virago 125 , a stěžuje si jak mu to žere olej atd.. ( má najeto jen 12 000km). Teď sice musim taky dát servis , ale mám 2T a neni moje vina , je to na dlouhý povídání .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 12:50 | Nahoru | #33

Uvalak píše: Deagle> Problem "povesti" o 2T je prave to, ze kazdej si koupi RSu nebo Mito z roku 96 a srovnava to s kamosovym CBRkem r.v. 09, to se pak neni co divit, ze bude 4T spolehlivejsi. Pokud je o nej starano, tak neni zadnej problem viz. tvuj bratranec, ale jak rikas, kazdej na to uplne mrda, za 2 roky ani nevymeni vzduch filtr a pak se hrozne divi, ze to nejede Akorat holt jezdis za 7 + olej za kterej das klidne 400/l, ale myslim, ze pokud to ma clovek jen pro zabavu a nejezdi na tom kazdej den, tak se to da prezit Zrovna u tech sportu to problem, kazdej by chtel bejt hrozne rychlej, je zalehlej na R-125 a pak vyjede z lesa 2T enduro a ve stoje te predjede s prstem v prdeli . Na zacatek je, nebo velky najezdy je ten 4T dobrej, ale to bych nebral SS, ale neco bez kapot a s pohodlnejsim posazem, ale vetsina lidi kupuje ocima nez rozumem Zrovna ten novej Duke vypada jako zajimavej kompromis Za me pokud sporta, tak 2T Jinak co ty planujes za dalsi vehikl? Na Priverach jsme ani nak nestihli pokecat



Heleď, shodou okolností jsem měl tu čest se projet na tom novým Dukovi. Kup si aktuální vydání ČMN a tam si přečti moje vyjádření. Mě jenom mrzí, že takovouhle motorku neprodávali před 2 rokama, co jsem se rozhodoval jakou 125 4T, protože je to fakt nejzábavnější 4T 125, který si na nic nehraje.
A k tomu mému výběru něčeho silnějšího. Jelikož mi kámoš půjčil Hondu CRF 450 a já z ní nechtěl slézt, tak bych chtěl pořídit něco endurového s možností přezutí na motard. Problém je, že těch motorek se moc nevyrábí a pokud jo, tak nemají v TP potřebný výkon a váhu, se kterou bych se vešel do ŘP sk. A0. No a spolehlivost taky nebude nějak slavná. Koukal jsem na DRZ 400, jenomže to mě moc nezaujalo. Pak na Yamahu WR 250x, jenomže s tou se zase nevejdu do toho poměru výkon/váha... Pak jsem taky koukal po Dukovi II... Uvidím jak se to vyvrbí. Každopádně mám jasno. Supersport asi už neee, neboť je to naprosto zbytečný a nevyužiji ho tak jako toho motarda. A při případném pádu je motard taky lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 13:28 | Nahoru | #34
Deagle> Neboj, CMN mam uz od ctvrtka jako kazdej tejden, tvuj prispevek jsem cet Jinak ten spravne pomer ma vicemene kazda evropska ostra. KTM EXC, HSQ TE, HSB FE i moje Beta Jinak ta udrzba je teda castejsi nez u tupejch, ale myslim, ze se to vrati na zabave Jinak Marw na na svy EXC 400 2001 najeto neco pres 12 000km a v motoru nemenil ani lozisko, jediny co tam delal byla nova spojka Pokud chces zastav se zejtra v Milovkach na trati, budem tam jezdit, tak ti muzu Betku pujcit

(reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 13:44 | Nahoru | #35
Uvalak> Nějak na to nespěchám hele Času dost. Zítra nemám moc čas, tak někdy jindy

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 15:23 | Nahoru | #36
čeplin> Když se o to staráš, leješ dobrej olej, měníš pravidelně filtry a netaháš to za studena, tak by ti to mělo přes 40 000 bez problému vydržet Kámoš má na R-125 25 000km a šlape jak švýcarský hodinky

(reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 17:14 | Nahoru | #37

Bob.fr píše: čeplin> Když se o to staráš, leješ dobrej olej, měníš pravidelně filtry a netaháš to za studena, tak by ti to mělo přes 40 000 bez problému vydržet Kámoš má na R-125 25 000km a šlape jak švýcarský hodinky



tak 25 000 km u 4T neni skoro nic

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 21:51 | Nahoru | #38
čeplin> a právě o tom mluvim, nemusíš každou druhou sezonu dělat drahej GO i když si na 2T líp zajezdíš... každýmu ale sedí něco jinýho

(reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 22:07 | Nahoru | #39

Bob.fr píše: čeplin> a právě o tom mluvim, nemusíš každou druhou sezonu dělat drahej GO i když si na 2T líp zajezdíš... každýmu ale sedí něco jinýho


když se někdo umí starat tak neni problém

(reakce na) Yamaha YZF 125R

28.5.2011 v 22:30 | Nahoru | #40

Bob.fr píše: čeplin> a právě o tom mluvim, nemusíš každou druhou sezonu dělat drahej GO i když si na 2T líp zajezdíš... každýmu ale sedí něco jinýho

No vetsina lidi, ale 125ku dyl nez 2 roky ani nema

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2011 v 22:38 | Nahoru | #41
Pokud nemáš na KTM tak ber tohle. Já ji měl a byl jsem moc spokojený. Údržbu jsem si dělal sám, v podstatě jsem jen měnil olej a mazal/čistil řetěz. Že by to byla rozpočtovka se kterou bych se měl bát jet na hranu je kardinální kokosovina. Jediná vada jsou sériové pneu, ty jsou docela špatný. Jinak brzdy jsou poměrně ostré, jen po určité době měknou a máš páčku až k řídítku. Výkon je maximální, jaký můžeš mít. Jel jsem i 160ccm RS s polini kitem a jelo to sice líp, ale neměnil bych - za 6 litrů na sto kiláků těch 30 koníků rozhodně nestojí. Za 6 litrů jezdím teď na šestikuli a s tím se RS nemůže v ničem rovnat. V 16 kup 4T, dva roky si pojezdi a pak si kup 600ccm. Dá se to vydržet. Je to krásná motorka, povozíš děvčata, naučíš se základy, vyblbneš se a pak ji pošleš dál

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

29.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #42
6L? To spíš za 16L ne? za 5-6 jezdin na NSRu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

29.5.2011 v 21:55 | Nahoru | #43

DuckerCZ píše: 6L? To spíš za 16L ne? za 5-6 jezdin na NSRu



Ale jemu stačí čtvrt plynu aby jel tak jako ty na plnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

30.5.2011 v 20:20 | Nahoru | #44

Honzik94 píše: Ale jemu stačí čtvrt plynu aby jel tak jako ty na plnej

Možná i míň jak čtvrt

Yamaha YZF 125R

30.5.2011 v 20:32 | Nahoru | #45
když máš na KTM tak ji ber

Yamaha YZF 125R

30.5.2011 v 20:32 | Nahoru | #46
když máš na KTM tak ji ber

(reakce na) Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 19:30 | Nahoru | #47

seccomk píše: Možná i míň jak čtvrt


Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 20:20 | Nahoru | #48
Ja nemluvim o géčku,ale o ty RSce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 20:48 | Nahoru | #49

seccomk píše: Za 6 litrů jezdím teď na šestikuli a s tím se RS nemůže v ničem rovnat.


No, já bych s tímhle vyjádřením byl přinejmenším opatrnej...

(reakce na) Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:07 | Nahoru | #50

BagoBorec píše: No, já bych s tímhle vyjádřením byl přinejmenším opatrnej...

Presne vono kdyz se umi, tak te na okruhu (kdyz to neni Brno) muze 125 s dobrym jezdcem v zatackach zpraskat jak psa

Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #51
seccomk> A pokud jezdis na 600 za 6L/100km, tak jezdis asi dobrou vejletnicinu

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:18 | Nahoru | #52
Teda nevim no ..já spraskal bandita i na NSRku v zatackach (ktery teda znam) ..jen prvni rovinka a jenom kolem me prolit

(reakce na) Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:20 | Nahoru | #53

DuckerCZ píše: Teda nevim no ..já spraskal bandita i na NSRku v zatackach (ktery teda znam) ..jen prvni rovinka a jenom kolem me prolit

Tak rovinka je jasna, tam to umi votocit kazdej, ale na okruhu se pozna

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:25 | Nahoru | #54
na okruh bych se rad podival

(reakce na) Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:32 | Nahoru | #55

DuckerCZ píše: na okruh bych se rad podival

Mel si bejt rychlejsi 9.6. jedem do Mejta, ale uz je plno Jinak jezdime Milovice, ale ty se jezdej terenem... V lete bych rad zkusil jeste Sosnovou, tak snad budou naky volny

Yamaha YZF 125R

31.5.2011 v 21:34 | Nahoru | #56
To by mi ta moje mrdka musela aspon chvilku jezdit ale sosnová láká
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 vencavw 8 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo
Abs odvzdušnění Yamaha YZF-R125 Patrik83628 4 1.10.2023 v 21:05 Fueltank


TOPlist