Tak kolik vám to jede na ten první kvalt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
dva_hrnce píše: ptaak> však od toho tam ten omezovač je
Ale tak já ho mám 500ot. v červeným poli už, to se mi nelíbíNaposledy editováno 22.05.2011 12:26:51
1 reakcí na tento příspěvek MAX Rychlost na jedničku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
Petřičák píše: Hayabusa K7, na jedničku tachometrových 135 km/h.
Stejně jako moje stará RF900R?
Holt je to její předchůdce
aifel202 píše: Stejně jako moje stará RF900R?
Holt je to její předchůdce
Síla motoru nehraje žádnou roli, všechno je jen o převodech. Supersporty mají kvalty co nejblíž u sebe, aby se co nejlíp využilo pásmo otáček, kdy motor dává největší výkon. Hayabusa je zkonstruovaná pro jiné účely, její čtyřválec je díky většímu objemu mnohem pružnější a pásmo použitelných otáček je tím pádem širší. Proto má tak dlouhý stálý převod a poměrně značné odstupy mezi prvními čtyřmi rychlostními stupni.
1. 135 km/h
2. 185 km/h
3. 240 km/h
4. 280 km/h
5. 300+ km/h
6. 300+ km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
aifel202 píše: Stejně jako moje stará RF900R?
Holt je to její předchůdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
DusanHaya píše: Tím si nejsem až tolik jist,jelikož motor "RF" je seškrcená 11tka gixer-vychází z tohoto motoru
Jsem rád žes to nahodil.
Protože rf900 není seškrcená gsx-r11, ale cestovní verze!
Gsx má jiný rám řidítka a cílovou skupinu. RF má stejný typ rámu, řidítka, a cestovní ambice jako Haja. A motor není seškrcen ale má jinou hlavu a válce, jinak je scela stejný. Mam dvě rf, jedna má 100kw, a druhé jsem vyměnil hlavu a valce z gsx-r11 a má skoro 114kw a fičí na jedničku jak divá a na pětku jede od 1500 až do omezovače jak dizl...furt furt
Ale pocitově jsou motory skorem stejné, oba jdou do 300km/h v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
aifel202 píše: A motor není seškrcen ale má jinou hlavu a válce, jinak je scela stejný. Mam dvě rf, jedna má 100kw, a druhé jsem vyměnil hlavu a valce z gsx-r11 a má skoro 114kw
ANO,na druhé jsi vyměnil hlavu + válce a narostl ti výkon ne?? myslel jsem "seškrcen" jako ponížen výkon odlišností samotných součástí motorů,zde jsme si zřejmě nerozuměli.Ale rf tak motorově stále a pořád vzešlo z GSXR Jinak RF jsem nejel,ale gsxr 750+1100W jsem vlastnil/m.j. 750 dost trpěla na opravy+údržbu/.Neřekl bych tudíž,že historie MOTORU hayabusy vychází z rf,nýbrž jak samo označení naznačuje-GSXR.Co se týká řidítek,tak ano,podobnost tam rozhodně je a jelikož hayabusa je označována jako cestovně-sportovní,řekněme jako oba zmíněné předešlé modely dohromady. Jen pro zajímavost-nepotkali jsme se min.rok ve Vítkově na benzince? a také jak pokračuje renovace katany,někdy bych ji rád zkouknul ?1 reakcí na tento příspěvek MAX Rychlost na jedničku
2 reakcí na tento příspěvek MAX Rychlost na jedničku
hele v So jsem byl prohanet na Zel. Brodu a Korenove desitku 08 a normalne jsem na rovinkach mazal metry jak nic...., ale je fakt, ze mam prevod dost do sily...
ja jen, ze zas takovej masakr to neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
Bubrak ZX10R píše: ale ted co sem mel vyssi zadni gumu, tak mi dala o 12% vic, tj 188 'tacho', realna asi 180
hele neni to trochu blbost? pocita to "otacky" na kolecku retezovky a dokud nehrabnes do prevodovky tak v omezovaci bude ta rychlost vzdycky stejna ne? teda ta indikovana na tacho.. skutecna se bude podle prumeru pneu menit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
assassin píše: hele neni to trochu blbost? pocita to "otacky" na kolecku retezovky a dokud nehrabnes do prevodovky tak v omezovaci bude ta rychlost vzdycky stejna ne? teda ta indikovana na tacho.. skutecna se bude podle prumeru pneu menit...
je to presne tak jak pises ukazuje to samo porad 168, ale preci kdyz mam diky gume jinej prevod o 12%, tak i tu 'tachometrovou' rychlost musim posunout, abych vedel co udavat vuci tem puvodnim 168
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
1 reakcí na tento příspěvek MAX Rychlost na jedničku
na vyssi kvalty samo taky lisi se to jen v pripade ze to ten vyssi kvalt uz nedotahne do omezovace, s lehcim prevodem ho to tam dotahne...
Naposledy editováno 24.05.2011 16:11:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
Flyer píše: Bubrak ZX10R> Bubraku Bubraku S vyssi pneu ti to ukazalo 188 s vyssi pneu to ukaze vzdycky min bubo
ty si jouda, asi kdyz jedu 168 v omezovaci a realna je s klasickou gumou treba 160, tak s vyssi gumou je realna treba 180 a se stejnym premerovanim by tacho ukazalo 188, tak sem to myslel (viz assassin), ale ukazuje porad 168
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MAX Rychlost na jedničku
Cuba_GSXR píše: assassin> ja jen reagoval na tvrzeni, ze kdyz je kolo vetsi tak to ukazuje min, coz je prave naopak (samo, ze kdyby byla rychlost snimana od kola)...
asi tak nejak