mam mensi problem na moji kawasaki, zarovka vepredu sla jde pouze obrysovka(coz je zarovcicka mimo) a na H4 jde pouze dalkovy. Tak jsem to dneska vymenil za jinou H4, asi dvakrat jsem ji probliknul, klasicky potkavaci, pak dalkovy a praskla znova (nebo spis na zarovce nic nevidim, ale proste jde zase jenom dalkovy). Tak nevim jestli mam zkusit jeste jednu a nebo jestli je nekde nejaka ,,pojistkova skrin,, ci tak neco a nebo co by mohlo byt zavadou.
Jinak pouzivaji se klasicke H4 jako na auto ?
Jeste jsem se chtel optat kolik maji byt nafoukane kola?Sam ci s batuzkem-jestli je rozdil ci neni.
Predem dekuji za rozumne odpovedi. Jsem s takovouto motorkou zacatecnik, tak nemam velke zkusenosti.
Predem dekuji.
Uzavřeno 26.12.2011 v 20:24 uživatelem Andrew_88
Naposledy editováno 16.05.2011 20:50:08
-ohledně foukání pneu mrkni do manuálu
-žárovky jsou stejné jako do auta
-kdyby to byla pojistka tak by nepomohla vymena zarovky - resp kdyz jsi dal novou tak ti chvilku fungovala na potkávačku i dálku... a nevím jestli tam není pojistka na celý okruh světel, každopádně na ně můžeš taky mrknout
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka
bezsva píše: Zkus vyndat žárovku a změřit kolik ti tam teče proudu. Když ti tak praskaj
a jak by ten proud zmeril, kdyz ji vyndapokud ti systematicky praskaj zarovky, tak bude asi perpeti na palubnim uzlu - zmer palubni napeti v ruznych otackach (pokud bude prepeti, mohl by byt spatny regulator)
P.S. pojistkova skrin problem nebude (to by slo bud uplne nebo vubec)
Naposledy editováno 17.05.2011 10:18:14
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka
2 reakcí na tento příspěvek Žárovka
Naposledy editováno 18.05.2011 00:32:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka
A co by mel spolecnyho ten prepinac na dalkovy s tim druhym prepinacem. Ten prepinac na dalkovy je samostatne na levej strane. A ten druhej prepinac na potkavaci a obrysovku je na pravo.
Naposledy editováno 18.05.2011 00:32:31
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka
1. mizerná žárovka
2. přepětí v palubní síti (nejspíš vadný regulátor dobíjení)
3. při přepínání ti zůstává viset relátko a svítí obě vlákna - dálkové i potkávací. Většinou to způsobuje špinavý kontakt na relátku, to se pak tzv. lepí a neodtrhává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |