![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 15.05.2011 18:32:05
1 reakcí na tento příspěvek dvoukomorák MZ na 180 487.3
tvoje 487.3 je třeba proti 477 malinko přiškrcenejší, ale to je uděláno jiným, sáním (šlo patrně o hluk.
nicméně rozdíl není velký, i když člověk zvyklej na druhý provedení si ho všimne...
vejfuky byly v podstatě stejný od 477 po 487 až do konce, pokud pominu drobné úpravy obalu, podle toho, zda v tej či onej době bylo módní mít vejfuk rovně, a nebo nahoru, jinde vrtlý díry pro držáky apod.....
můžeš použít i vejfuky z jawy 350, kterážto měla motor takřka identický s čz350 (změny byly na poli zástavbovejch rozměrů do rámu) proto jde pořád o vejfuky vyhovující, byť vzhledově jiné... jenže tlumivky se opět lišily jen ukončením.
takže dvoukomoráč z jawy 350 by mohl bejt to, co se ti líbí, a motoru nebude ubližovat...
nicméně dopady na výkon u jawy jsou v řádu jednotek koní - přínos snad jen lepší zvuk a vzhled, pokud někdo rád "racing"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
zkušení jawaři tvrdí, že motor jde více vytočit, ovšem co se trochu zlepší nahoře, to zase ztratí dole a prý je i trochu horší spotřeba...
nicméně pro jeho tvary, budeš muset hodně předělávat držáky a tak si taky možná, uděláš ze tvojí poměrně hezký a poměrně původní motorky bastl za cenu diskutabilního přínosu..
to že není rozebíratelný je jedno... já mám pravda oilmaster, ale vejfuk jsem jednou měnil proto že byl špatnej tlumivka s obalem netěsnila a dělalo to neobyčejnej kravál a nečistil nikdy, když jsem ho otevřel, jetel v něm není, jen povlak suchýho karbonu...
Naposledy editováno 16.05.2011 08:25:35
Pokud by to bylo někde lepší a někde horší, dalo by se to upravit.
Nicméně raději bych vycházel z obligátních "dvoukomoráků" a pokud bych chtěl zlepšit spodek, v malém rozsahu by se to dalo udělat změnou délky výstupní trubky, ve větším pak změnou objemu výfuku.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/21/85386_VfukMZ150.jpg)
Podobnou tlumivku s různou délkou trubek používal tuším Zundapp a úspěšně.
Ostatně Emzety (a nejen sériové) jsou známé velice dokonalým průběhem výkonu a krouticího momentu. Kdo to někdy viděl na závodech, čuměl jak puk. Byl to sakra rozdíl oproti zbytku světa!
Naposledy editováno 22.05.2012 08:18:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |