1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
To samé má i Husqvarna ve svém racing programu, ale ceny jsou obdobné.
Já měním olej po 5 - 6 MTH, podle toho, jak mi to vyjde před jízdou, vzducháč podle podmínek, kde jsem jezdil, ale většinou při každé druhé výměně (pokud jezdíš hodně v prašném terénu, tak klidně i ob vyjížďku) a svíčku po cca. 25 MTH. Asi by se měla měnit dřív, ale mně v poho vydržela.
Co se týče údržby filtru, tak vyndat, vyprat v jarové vodě a pak napustit olejíčkem (dělá třeba Motorex).
Motorex pro 4T cross 10W60 je v poho, ale já raději leju Agip, co doporučuje výrobce. Pokud ale budeš dodržovat stanovenou dobu výměny a vizkozitu, mělo by to být fuk.
Jinak majzla si dávej hlavně v zatáčce na plyn, občas se chce zadnímu kolo ze zatáčky rychleji, než přednímu : ))
Co se týče údržby, tak nic spešl. Aspoň jednou za rok to chce rozhodit komplet podvozek a promazat (při terénu určitě častěji), aspoň jednou za rok to chce udělat repas tlumičů (předek i zadek), měnit pravidelně olej, filtr a seřizovat ventily, kontrolovat řetěz, dotahovat povolené šrouby a kupovat nové gumy : )
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
To, kolik najedeš km za MTH ti nepovím, myslím, že je to tak 40 - 60 km, dle stylu jízdy, ale doporučuji ti řídit se MTH a ne km. Řídit km se můžeš jen v případě, že to máš zavřený na 13kW (nebo kolik to má v sérii).
Přijde ti, že to málo jede nebo proč potřebuješ K&Nko? : )) Jestli ti to přijde takový línější na spodku, tak to je tím, že máš stříkačku. Kdyby tě to hodně trápilo, tak Kvása ti na to udělá jinou mapu, ale karbec to nikdy nebude. Zase ti to jede o něco málo líp na vrchu, což u motarda není až tak důležité. Pokud máš teda 08ku SM 510.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
A jak psals stěma gumama......nevím kdo to měl předemnou ( docela bych ho aj rád videl a hlavne jak na tom jezdil ) ale měl jsem na budíku 2 900km, a jsou tam jeste originální gumy s polovičním vzrokem...ehm teda vlastne byli po mojich 250km je můžu pomalu vyhodit
Jinak stříkačky jsou na spodku fakt marný. Stěžuje si na to hodně lidí a většina lidí na závodech přechází na karbece, protože to jede úplně jinak. Ale jak říkám, zas tak diametrální rozdíl to není.
To, že jsou na tom původní gumy nic neznamená, mohl na nich chvíli jezdit, pak nahodit slicky a při prodeji tam šoupnul nazpět zase ty původní. Od koho to máš?
Jinak nový výfuk pomůže určitě, ale nezapomeň, že pokud dáš nový výfuk i se svodama, musíš nahodit jinou mapu. A když už bys dával jinou mapu, možná můžeš zainvestovat do toho K&Nka, ale nevím, jak se tento filtr chová v prašném terénu, měl bych z toho trochu strach. Ale pokud plánuješ jen asfalt, tak no problemo.
Není zač, klidně se ptej, když budu moct, rád poradím. Taky jsem byl rád, že se mě na začátku někdo ujal a vysvětlil mi co a jak, protože neznám jiný motorsport v kterém by kolovalo víc fám o údržbě, než u motardů : )
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
2 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
mě stojí v baráku tohle, nevim co je tam za mapy, ale na 3ku to jde vrknutim jak víno.
Nevím, jak to máš zpřevodovaný, kolik vážíš a jak moc tomu pomáháš, ale já když jedu, otočím za tři full gas, tak se nic nestane. Nestane se nic ani za jedna, to se možná jen lehce přizvedne. Je teda fakt, že nám úplně 60kg, ale nevěřím, že to u tebe bude takový rozdíl.
A není to náhodou tak, že ubereš, přidáš, trhneš za řidítka a pak to jde na zadní?
Hlavně to neber jako nějaký flame, je to jen můj pocit : ) A říkám to hlavně z toho důvodu, že když to tu občas někdo čte, tak si musí myslet, že se ten motard zvedá snad i na pětku na záda a to jen špatným pohledem. Samozřejmě, když umíš po zádech, tak to pak vypadá hodně easy i na tu pětku : )
neznamyScooterD píše:
mě stojí v baráku tohle, nevim co je tam za mapy, ale na 3ku to jde vrknutim jak víno.
ja jel na SMR510 asi na trech modelech, a treba ta strikackova ma spodek docela mrtvej ty se teda na zadni pouhym pridanim moc nechce, karbecova je na tom o dost lip ale ze by po pridani sla sama na zadni? zkousel sem sprint na letisti a 2,3,4 uz sem drzel plnej do plnejch a zadny kolo v luftu se nekonalo... samo ze kdo umi perfektne jezdit po zadnim ji plynem na trojaka zvedne.. ono je to totiz hodne i v praci s tezistem apod.. clovek kteryho ty motorky byly ale jen tak mimochodem vrkne plynem na cemkoliv a jede po zadnim.. ja na stejnejch motorkach spojkuju a nemuzu to tam vyrvat na dvojaka.....
to pak lidi zkusi motarda s tim jaky to bude peklo kdyz se na ctyrku na ctvrt plynu prevraci na zada a ono to skoro nejede :) souhlas s PetremS ze kolem motardu sem slysel zatim nejvetsi pohadky.. ktery teda kdyz porovnam se svejma zkusenostma mi obcas prijdou ze dotycni co je siri motarda videli tak na fotce...
jinak stěma kolama že by to někdo přehodil a nahodil je blbost, protože šroubky jsou zakaplé jete takovou tou barvou béžovou od výrobi..:)
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
psyko22 píše: Je něco pravdy na tom že orig výfuk na husce ja arrow? Ted se objevil v inzeratu výfuk na husku taky arrow...tak jen aby to nebylo cca to samé...?:)
jo na tech origo je vyrazeny arrow... ale samo ze arrow dela i aftermarket vyfuky ktere jsou jine.. ovsem jestli v inzeratu dotycny prodava ty nebo origo nepozname:)
na tehle origo bylo logo arrow:
Naposledy editováno 17.05.2011 12:56:48
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
jde o tenhle...jen si rika jestli to nejsou vyhozene prachy a jestli yb tos tím vubec vypadalo hezky.....:-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
psyko22 píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/vyfukovy-system/vyfukove-koncovky/arrow-269044.html
jde o tenhle...jen si rika jestli to nejsou vyhozene prachy a jestli yb tos tím vubec vypadalo hezky.....:-/
koukam ty tam mas teda uz mezisvod jinej.. ze uz to neni rozdelene do dvou laufu? cece jak by ten vyfuk vypadal by mi bylo asi celkem jedno... motard je stejne o tom valet se na zemi a ne na paradu :) jestli chces honit vykon tak bych koupil neco co na te moto funguje a ne nakou koncovku co kdo vi na co primarne je? ze by 250/450/510 melo byt stejne se mi moc nechce verit... pokud resis hmotnost tak neco titan/karbon.. pokud design tak tam asi muzes nabastlit cokoliv... alii jezdil nakonec tady ten scorpion kterej je takovej "univerzal" a taky to jelo...
krat dve teda puvodne:
Naposledy editováno 17.05.2011 13:09:13
1 reakcí na tento příspěvek Huska SM510r r.v. 2009
psyko22 píše: Ale nechce se me kupovat výfuk za 20tis....:-/
noo ten co se deli na dva vyfuky je origo, ten sezenes myslim snadno, alii to mel pak predelany na jeden kdyz ten jeden zlomil viz foto.. to uz bylo samodomo prevarene... to za neni takovej problem.. to udela z nerezu kdekdo...
jinak ty scorpion koncovky ma aliii dodavatele...
ted prodava tenhle, ale myslim ze by sehnal i ten co mel na moto.. muzes ho zkusit.. kontakt v inzeratu:
motorky.bazos.cz/inzerat/9571872/Ladeny-vyfuk-na-moto-SCORPION-Titanium-Slip-On.php
psyko22> Jestli chceš honit výkon, chce to koupit celý nový výfukový systém i se svodem. Koupě nové koncovky ti až tolik nepřidá. Ale nečekej od toho žádné zázraky, jestli ti to přidá tak 3 HP, budeš rád. Trochu se ti změní charakteristika, ale co jsem koukal, tak komplet titanový Arrow vyjde v USA asi na 20 000 Kč, což je s poštou, clem a DPH necelých 30 000 Kč. Nejlepší je asi LeoVince (Akrap se na 08ku nedělá, dělá až od 2010), ale ten stojí okolo 35 000 Kč bez pošty, cla a DPH.
Když k tomu přičteš jiný filtr a změnu palivových map, budeš tak na 35 000 a budeš mít tak o 5 HP navíc? No nevím, jestli nechceš jezdit závody, tak se na to vyser a až budeš dělat repas, kup radši kit na 530tku : )
A nebo někde sehnat starší komplet race výfuk, ale to je docela o štěstí, lidi to moc neprodávají.