Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
No a jen mimo řeč....DUNLOP je DUNLOP a už mě kuva neserte!!!!
Oňas píše: Holy-Okruharicz> Psal jsem, že je to jen můj názor...koukni kolik lidí je letos zkusilo a VŠICHNI mi dali za pravdu!!! Ale PIRELLI je určitě dobrá guma a informace k nim jsou min. dostatečný!!! To že nejsou dostupný tlaky sem myslel k těm new. Michelinům a new Bridge. atd....
No a jen mimo řeč....DUNLOP je DUNLOP a už mě kuva neserte!!!!
Já jsem jeden z těch, co jsou spokojený! Dunlop je Dunlop. Kurva, dát plnej v náklonu je mazec!!! Pirelka mi loni klouzala, ale tohle je... jak se říká PORNO!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Sice to na vzorkove dava skoro porad 2.1/1.5 a pro 17" slicky 2.1/1.9 ale doporuceni to je....
Naposledy editováno 12.05.2011 21:20:57
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 12.05.2011 23:11:11
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
JEFFzx píše: ta první byla 50,a ta druha 55..
Profil 50 je dnes už trochu "zastaralý" a většina už používá 55 - je vyšší a má tak i víc gripu. Někteří výrobci ale ještě primárně dávají 50 a tak můžeš s tímto profilem mít problém na TK... Na okruh ale jednoznačně 55 - pokud ale nejsi moc střelec (což asi ne) tak normálně odjezdi tu 50 a příště vyzkoušej 55, sám uvidíš, jestli poznáš rozdíl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
babynek píše: Oňas> To je pekny, ale u prodeje se ti o tom nikdo nezmini :) ... me to prodali jako sportovni gumu cesta/okruh. Kazdy kdo kolem prosel a na dotaz kolik to foukat ti rekne, ze 2.1 a 1.9 (asi nejake zazite dogma :D)K jeji kvalite nemam vyhrady. Nicmene jak to pak nafoukat, kdyz s tim clovek prijede na okruh? To tam mam dat ty silene tlaky za studena?
Jo, přijedeš, ufoukneš, na dromu zahřeješ a jezdíš, skončíš a zase nafoukáš. Kluci od nás to tak dělají, jezdí volný jízdy, oba mají Qualifiery II, jen ufouknou a jedou. Mají časy 2:23 oba, takže se neboj, že Tě ty gumy nepodrží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak podle dostupnych materialu je i QII udelana prakticky stejnou technologii jako D211. Tak treba ji to ufouknuti tak nevadi, ze by se nicili kordy ;)
Naposledy editováno 13.05.2011 11:24:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dle výrobce: "v době závodu snížíte tlak pro zvýšení přilnavosti, aniž by se snižovala tuhost pneumatiky..."Q2
Tím se asi vysvětluje to ničení kordů, pokud někdo na okruhu ufoukne na stejně "nízké" tlaky jako u D211, která je na to stavěna...
Na časy nad 2:20 ale bude asi Q2 stačit v pohodě
Naposledy editováno 13.05.2011 11:35:01
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jak je foukáte za tepla?Nebo experimentuji jenom já?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
e: gumy jsem měl conti raceattack street a teď metzeler rennsport, ale tenhle tlak by snad měl fungovat u většiny nezávodních gum.
Naposledy editováno 13.05.2011 12:53:27
Stev píše: babynek> já až pojedu na okruh tak to fouknu na 2.4-2.5 za tepla obě, to je zkusím ubrat na 2.3 / 2.1 před první vyjížďkou, pak změřím a upravím. Jezdil jsem 2.3 / 2.6 za studena a na zadní to bylo moc.
e: gumy jsem měl conti raceattack street a teď metzeler rennsport, ale tenhle tlak by snad měl fungovat u většiny nezávodních gum.
ted naposledy s Racetrackem v brne jsem tam fouknul jak jsme psal 2.1 predek a 1.9 zadek. Guma byla super, zadna nejistota atp. Loni na Slovaci jsem trosku experimentoval a po kazde jizde jsme si nechal fouknout jiny tlak. Pod 1.9 vzadu to uz krapet jakoby plavalo. Takze s timto nastaveni jsem zatim spokojen :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Norimu řekli 2,0 za studena, kluci od Tyrexu zase něco uplně jinýho, já jezdil klasiku atp.
..tak mě napadá, má se to vůbec foukat?
Oňas píše: Corela91> Zkusil bych obůt D211 a pak se znovu vyjádřit k tématu...schválně se Perníka v Hořicích zeptám proč opět jede DUNLOP a ne Mišáky
Proč je nejede Perňa nevím, ale vím proč je jede Mára Káňa (nebo alespoň loni jel)... Pro P-One slick jsou vyzkoušený tlaky 2.3 a 1.5 za tepla. Já osobně je jezdím, protože jsou nejlevnější a nejvíc vydrží. Když na nich Mára Káňa jezdil bez problémů 2:10 (a viděl jsem i člověka 2:06), tak to asi vyloženě špatný gumy nebudou. Ale netvrdím, že jsou nejlepší. Zkráka mjí vlastnosti, které mi vyhovují a basta. A lepší je jezdit na gumách, na který jsi zvyklej, než furt zkoušet a vymýšlet. Totéž platí o brzdách apod....
Naposledy editováno 13.05.2011 20:50:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36867 | Dnes v 14:19 maree |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 1 | Včera v 19:57 Kohlstein |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |