bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 20:48 | Nahoru | #3751
Holy-Okruharicz> Psal jsem, že je to jen můj názor...koukni kolik lidí je letos zkusilo a VŠICHNI mi dali za pravdu!!! Ale PIRELLI je určitě dobrá guma a informace k nim jsou min. dostatečný!!! To že nejsou dostupný tlaky sem myslel k těm new. Michelinům a new Bridge. atd....

No a jen mimo řeč....DUNLOP je DUNLOP a už mě kuva neserte!!!!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 20:49 | Nahoru | #3752

Oňas píše: Holy-Okruharicz> Psal jsem, že je to jen můj názor...koukni kolik lidí je letos zkusilo a VŠICHNI mi dali za pravdu!!! Ale PIRELLI je určitě dobrá guma a informace k nim jsou min. dostatečný!!! To že nejsou dostupný tlaky sem myslel k těm new. Michelinům a new Bridge. atd....

No a jen mimo řeč....DUNLOP je DUNLOP a už mě kuva neserte!!!!



Já jsem jeden z těch, co jsou spokojený! Dunlop je Dunlop. Kurva, dát plnej v náklonu je mazec!!! Pirelka mi loni klouzala, ale tohle je... jak se říká PORNO!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 20:50 | Nahoru | #3753
babynek> QII není dělaná na podhuštění a použítí na okruhu. Už mi párkrát zkoušel někdo reklamovat popraskaný kord na zánovní pneu použité na okruhu, když ji výrazně podhustil. Samozřejmě že dovozce DUNLOPU k tomu napsal slušnej protokol a na jeho konci stálo že má chlapec smůlu, že ta pneu na to není dělaná. Na to je u DUNLOPU dělaná jen SPORTSMARTKA!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 20:54 | Nahoru | #3754
Corela91> Zkusil bych obůt D211 a pak se znovu vyjádřit k tématu...schválně se Perníka v Hořicích zeptám proč opět jede DUNLOP a ne Mišáky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 20:59 | Nahoru | #3755
Oňas> Jakto ze Michelin nema? Tady je selector.
Sice to na vzorkove dava skoro porad 2.1/1.5 a pro 17" slicky 2.1/1.9 ale doporuceni to je....

Naposledy editováno 12.05.2011 21:20:57

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 21:18 | Nahoru | #3756
Oňasi, já Sportsmarty používám ale nikde jsem nenašel o tlakách ani zmínku. Co by jsi u těchto gum doporučil na okruh? V pátek jsem šel v Brně k zemi po tom, co mně bez varování odešel zadek. Přítomní závodníci uváděli jako pravděpodobnou příčinu přefoukání - měl jsem 2,0 za tepla, já mám podezření na nevhodný rozměr 190/50 (na R1 2008)v kombinaci s mojí zálibou ve velkých náklonech. Díky za radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 21:31 | Nahoru | #3757
Bydžovák> Nepřijde mi že by 2.0 bylo přefoknutý a 190 je na litra ok. Spíš moc gasu při velkým náklonu.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 21:45 | Nahoru | #3758
matrixbiker> mám rozměr 190/50 a to se mi zdá "placatý" - s možností menšího náklonu. Dnes mi došla vyměněná guma 190/55 (vrátil jsem 190/50 ze zásoby) a je znatelně špičatější a doufám v lepší náklonové možnosti.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 21:48 | Nahoru | #3759
Oňas> Onasku ja myslim, ze to kolega Holy myslel tak jak to napsal.. jakoze davas opravdu super rady a jses kvalitni jezdec :).. i treba o deskach Vesrah ses luxusne rozepsal! a muzem ti dat jen zapravdu, brzdi to brutalne , takze asi tak :)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 21:57 | Nahoru | #3760
Onas> Opravdu to nebylo mysleno ironicky ;). Nazoru, typu, smesi a vseho je milionkomrdesat. Je fajn kdyz ma clovek informace z kvalitniho zdroje.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 23:09 | Nahoru | #3761
Takze panove,zeptam se jeste jednou(jako pitomec,pac sem to nepochopil)mam objednanou sportsmart 190,je to gumice na okruh dobra,anebo sem mel objednat 190??jakej je v tom rozdil?stodevadesatku sem nikdy nejezdil

Naposledy editováno 12.05.2011 23:11:11

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 23:13 | Nahoru | #3762
spatna editace,mam objednanou 190,a chci vedet jakej je rozdil mezi ni a 190..?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 23:13 | Nahoru | #3763
tak to je uplne v piči,nebere to lomítka

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2011 v 23:15 | Nahoru | #3764
ta první byla 50,a ta druha 55..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 07:41 | Nahoru | #3765
Oňas> To je pekny, ale u prodeje se ti o tom nikdo nezmini :) ... me to prodali jako sportovni gumu cesta/okruh. Kazdy kdo kolem prosel a na dotaz kolik to foukat ti rekne, ze 2.1 a 1.9 (asi nejake zazite dogma :D)K jeji kvalite nemam vyhrady. Nicmene jak to pak nafoukat, kdyz s tim clovek prijede na okruh? To tam mam dat ty silene tlaky za studena?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 08:53 | Nahoru | #3766

JEFFzx píše: ta první byla 50,a ta druha 55..



Profil 50 je dnes už trochu "zastaralý" a většina už používá 55 - je vyšší a má tak i víc gripu. Někteří výrobci ale ještě primárně dávají 50 a tak můžeš s tímto profilem mít problém na TK... Na okruh ale jednoznačně 55 - pokud ale nejsi moc střelec (což asi ne) tak normálně odjezdi tu 50 a příště vyzkoušej 55, sám uvidíš, jestli poznáš rozdíl...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #3767
Hondza> Dekuju pane zařídím se a padinu přivezou už dnes.snad to nebude problem HOŘICÍM ZDAR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 10:54 | Nahoru | #3768

babynek píše: Oňas> To je pekny, ale u prodeje se ti o tom nikdo nezmini :) ... me to prodali jako sportovni gumu cesta/okruh. Kazdy kdo kolem prosel a na dotaz kolik to foukat ti rekne, ze 2.1 a 1.9 (asi nejake zazite dogma :D)K jeji kvalite nemam vyhrady. Nicmene jak to pak nafoukat, kdyz s tim clovek prijede na okruh? To tam mam dat ty silene tlaky za studena?



Jo, přijedeš, ufoukneš, na dromu zahřeješ a jezdíš, skončíš a zase nafoukáš. Kluci od nás to tak dělají, jezdí volný jízdy, oba mají Qualifiery II, jen ufouknou a jedou. Mají časy 2:23 oba, takže se neboj, že Tě ty gumy nepodrží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 11:01 | Nahoru | #3769
Zikkin> Dik, delam to tak. casy takove jeste nedosahuji, takze jsem v klidu. Jen jsem reagoval, na to ze tlaky na Okruhy jsou u Dunlopu zname a taky ze se QII pouziva na jezdeni na dromu ;). Jak jsem psal, ja jsem zatim spokojen, po prvnim krouzeni v Brne jsem na case 2:35.
Jinak podle dostupnych materialu je i QII udelana prakticky stejnou technologii jako D211. Tak treba ji to ufouknuti tak nevadi, ze by se nicili kordy ;)

Naposledy editováno 13.05.2011 11:24:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 11:33 | Nahoru | #3770
babynek> Tak asi je podobně jako D211 vícesměsová, ale technologicky asi bude trochu jinde. Jde hlavně o systém NTEC, který Q2 nemá!

Dle výrobce: "v době závodu snížíte tlak pro zvýšení přilnavosti, aniž by se snižovala tuhost pneumatiky..."Q2

Tím se asi vysvětluje to ničení kordů, pokud někdo na okruhu ufoukne na stejně "nízké" tlaky jako u D211, která je na to stavěna...

Na časy nad 2:20 ale bude asi Q2 stačit v pohodě

Naposledy editováno 13.05.2011 11:35:01

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 11:53 | Nahoru | #3771
Tak já tedy znovu objednal sadu Bridge R10.Foukám ji za tepla 2,1 a 2,0.
Jak je foukáte za tepla?Nebo experimentuji jenom já?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 12:16 | Nahoru | #3772
Hondza> jasne chapu, jde mi jen o to, ze se obecne "doporucuje" u pneumatik se kterymi prijdes pojezdit na dromu snizit tlak(sportovni a racing pneu). Jestli se s tim stotozni vsichni. Pak pokdu ano, Onas tady psal, ze Dunlop tohle ma vychytane, vi se jake tlaky (tim ale myslel jen racing pneumatiky). Jen hledam info jak mam foukat sve Dunlopy, jestli tma nechat podle vyrobce ty vysoke tlaky, nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 12:52 | Nahoru | #3773
babynek> já až pojedu na okruh tak to fouknu na 2.4-2.5 za tepla obě, to je zkusím ubrat na 2.3 / 2.1 před první vyjížďkou, pak změřím a upravím. Jezdil jsem 2.3 / 2.6 za studena a na zadní to bylo moc.

e: gumy jsem měl conti raceattack street a teď metzeler rennsport, ale tenhle tlak by snad měl fungovat u většiny nezávodních gum.

Naposledy editováno 13.05.2011 12:53:27

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 13:31 | Nahoru | #3774

Stev píše: babynek> já až pojedu na okruh tak to fouknu na 2.4-2.5 za tepla obě, to je zkusím ubrat na 2.3 / 2.1 před první vyjížďkou, pak změřím a upravím. Jezdil jsem 2.3 / 2.6 za studena a na zadní to bylo moc.

e: gumy jsem měl conti raceattack street a teď metzeler rennsport, ale tenhle tlak by snad měl fungovat u většiny nezávodních gum.



ted naposledy s Racetrackem v brne jsem tam fouknul jak jsme psal 2.1 predek a 1.9 zadek. Guma byla super, zadna nejistota atp. Loni na Slovaci jsem trosku experimentoval a po kazde jizde jsme si nechal fouknout jiny tlak. Pod 1.9 vzadu to uz krapet jakoby plavalo. Takze s timto nastaveni jsem zatim spokojen :).

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 16:19 | Nahoru | #3775
JEFFzx> jezdím na Sportsmartech 190/50 asi stejně rychle jako ty (2:33). Zatím se mi zdály skvělé (do 6.5. - pád v náklonu). Tak dej jenom pozor na ty náklony - běžný na koleno to zvládne v pohodě ale do žádných větších akcí(extra náklonů) se raději nepouštěj . Na to myslím ten profil 190/50 není až tak dělanej. Já jsem si kvůli možnosti větším náklonů zdvihnul stupačky ( a taky abych si nedřel boty)a netrvalo dlouho a skončil jsem v kačeru bez zjevné chyby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 18:24 | Nahoru | #3776
Nori> V Brně vedle mne stál výrobce nahříváků Tyrex. Jezdil R10, hrozně je chválil a přesvědčil mne, abych si je taky koupil. Jezdil tedy na jiné úrovni než já - v nejrychlejší skupině. A u tlaků si mám napsat na vidlici toto: předek 2,2, zadek 1,6.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 19:34 | Nahoru | #3777
Bydžovák> Díky moc!!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 19:38 | Nahoru | #3778
..má někdo opravdu fundovaný info o těch tlacích na R10? Co čtu,tak mi připadá,že pan "Bridžstoun" řekl, foukejte dle libosti a uvidíte
Norimu řekli 2,0 za studena, kluci od Tyrexu zase něco uplně jinýho, já jezdil klasiku atp.
..tak mě napadá, má se to vůbec foukat?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 20:32 | Nahoru | #3779

Oňas píše: Corela91> Zkusil bych obůt D211 a pak se znovu vyjádřit k tématu...schválně se Perníka v Hořicích zeptám proč opět jede DUNLOP a ne Mišáky



Proč je nejede Perňa nevím, ale vím proč je jede Mára Káňa (nebo alespoň loni jel)... Pro P-One slick jsou vyzkoušený tlaky 2.3 a 1.5 za tepla. Já osobně je jezdím, protože jsou nejlevnější a nejvíc vydrží. Když na nich Mára Káňa jezdil bez problémů 2:10 (a viděl jsem i člověka 2:06), tak to asi vyloženě špatný gumy nebudou. Ale netvrdím, že jsou nejlepší. Zkráka mjí vlastnosti, které mi vyhovují a basta. A lepší je jezdit na gumách, na který jsi zvyklej, než furt zkoušet a vymýšlet. Totéž platí o brzdách apod....

Naposledy editováno 13.05.2011 20:50:35

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2011 v 22:25 | Nahoru | #3780
Nori, když jsi nazul ty nové R10, jak vypadal jejich záběh na okruhu? Kdy je možný jim bez obav naložit plný náklony ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist