A humoto je další značkový servis, ke kterému nemám důvěru. Spolu s BS auto Brno a PEMM.
To by se z těch profíků jeden posral ...
Další a zajímavější příběh o Humoto Brno
Naposledy editováno 14.03.2015 13:09:06
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki - Humoto Brno
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki - Humoto Brno
nemám ve zvyku psát žádné články,ani se zůčastmit nějakého fóra,ale toto mně prostě nutí.
Koupil jsem v Humotu Bandita 1200.V loni na podzim mě začala motorka nepříjemě vybrovat při 4500 otáčkách.Nevěděl jsem co s Tím a tak jsem zajel do Humota pro radu,nebo opravu.Nejdřív to nechtěl nikdo projet,aby se prý na tom nezabil.(motorka měla najeto 14000km!)Nakonec přišel mechanik z dílny,že to teda projede!Odjel...několik rádoby vtipných poznámek jako:už to někde chcíplo a určitě to tlačí...že tak dlouho nejede...nebo mu bouchnul motor a položil to,mě opravdu nepřidali na klidu!Po chvíli jsem uslyšel zvuk své motorky a spadl mě kánem ze srdce!Mechanik přijel a konstatoval,že opravdu u 4500 otček to vybruje a klesá výkon.Nejlepší prý bude,když to tam nechám a oni to dají na test BRZDU(na válce) a pak prý se uvidí.Asi za dvě hodiny mě mechanik volal:Vy tam máte laděný výfuk a je potřeba na tento výfuk koupit karburátorový KIT (za 7500,-) a sladit to.Bez toho to nepojede!Když jsem mo vysvětloval,že čtyři roky takhle jezdím a bez problémů a najednou to bez KITU nepojede...nedostal jsem z něho rozumnou odpověď.Jen jsem zaplatil 1000,- za test a odjel s nepořízenou!!!
Nemám zas tolik času a už jsem taky starší chlap,tak jsem motorku znechuceně zaparkoval v garáži a vytáhl jí až teď v dubnu.
Při pravidelné jarní prohlídce...dotažení šroubů,namazání řetězu,výměně oleje,čištění svíček,brzdových desek...jsem si najednou všiml mastné skvrny pod třetím karburátorem!Otřu to a přivoním a benzín!Prolínal pod gumou mezi karburátorem a blokem motoru!Asi to saje falešný luft!
Vše jsem očistil,odmastil a všechny čtyři gumové těsnění dotáhnul,asi o 3 až 4 závity!
Jaké bylo moje překvapení,že motorka jela úplně bez problémů!!!Měl jsem radost,že je to opravené a že jsem na to přišel a zároveň jsem se nemohl zbavit dojmu,že ten mechanik by měl jít spíš dělat do pekárny!!!Kecám,byl jsem pořádně nasr....S Humotem jsem skončil,není to otázka jednoho mechanika...jeden to projížděl,jeden dělal test a jeden mě to vydával a celé vysvětloval!
Já vím,všichni potřebují vydělávat,nejde o těch 1000,- ale o ten nezájem,lži,nafukování hlav zákazníků,
moc mě tento přístup mrzí,byl jsem s nimi doposud spokojen.....
Naposledy editováno 22.07.2016 01:31:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno
Jinak ti boj proti Humotu s přestávkami vydržel dost dlouho - já, pokud nejsem s někým spokojen, tak tam prostě nechodím, a tím to končí. Házím to prostě za hlavu. Pokud to nebudeš také tak dělat, tak za deset let budeš muset obhospodařovávat desítky témat upozorňující na lidi, kteří ti způsobili před lety příkoří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno
Freedy píše: Dobrý den,
nemám ve zvyku psát žádné články,ani se zůčastmit nějakého fóra,ale toto mně prostě nutí.
Koupil jsem v Humotu Bandita 1200.V loni na podzim mě začala motorka nepříjemě vybrovat při 4500 otáčkách.Nevěděl jsem co s Tím a tak jsem zajel do Humota pro radu,nebo opravu.Nejdřív to nechtěl nikdo projet,aby se prý na tom nezabil.(motorka měla najeto 14000km!)Nakonec přišel mechanik z dílny,že to teda projede!Odjel...několik rádoby vtipných poznámek jako:už to někde chcíplo a určitě to tlačí...že tak dlouho nejede...nebo mu bouchnul motor a položil to,mě opravdu nepřidali na klidu!Po chvíli jsem uslyšel zvuk své motorky a spadl mě kánem ze srdce!Mechanik přijel a konstatoval,že opravdu u 4500 otček to vybruje a klesá výkon.Nejlepší prý bude,když to tam nechám a oni to dají na test BRZDU(na válce) a pak prý se uvidí.Asi za dvě hodiny mě mechanik volal:Vy tam máte laděný výfuk a je potřeba na tento výfuk koupit karburátorový KIT (za 7500,-) a sladit to.Bez toho to nepojede!Když jsem mo vysvětloval,že čtyři roky takhle jezdím a bez problémů a najednou to bez KITU nepojede...nedostal jsem z něho rozumnou odpověď.Jen jsem zaplatil 1000,- za test a odjel s nepořízenou!!!
Nemám zas tolik času a už jsem taky starší chlap,tak jsem motorku znechuceně zaparkoval v garáži a vytáhl jí až teď v dubnu.
Při pravidelné jarní prohlídce...dotažení šroubů,namazání řetězu,výměně oleje,čištění svíček,brzdových desek...jsem si najednou všiml mastné skvrny pod třetím karburátorem!Otřu to a přivoním a benzín!Prolínal pod gumou mezi karburátorem a blokem motoru!Asi to saje falešný luft!
Vše jsem očistil,odmastil a všechny čtyři gumové těsnění dotáhnul,asi o 3 až 4 závity!
Jaké bylo moje překvapení,že motorka jela úplně bez problémů!!!Měl jsem radost,že je to opravené a že jsem na to přišel a zároveň jsem se nemohl zbavit dojmu,že ten mechanik by měl jít spíš dělat do pekárny!!!Kecám,byl jsem pořádně nasr....S Humotem jsem zkončil,není to otázka jednoho mechanika...jeden to projížděl,jeden dělal test a jeden mě to vydával a celé vysvětloval!
Já vím,všichni potřebují vydělávat,nejde o těch 1000,- ale o ten nezájem,lži,nafukování hlav zákazníků,
moc mě tento přístup mrzí,byl jsem s nimi doposud spokojen.....
Jo jo, chování některých lidí v dnešní době je hrozné.
Vždy si z toho beru ponaučení pro příště, ale někdy to člověka i zamrzí.
Je fakt že rozvody na Buse si sám dělat nebudu, ale základní servis je pro mě neskutený relax.
Ještě si udělám nebo koupím zvedák na celou motorku, dodělám garáž podle mých představ a bude to fajn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno
Číkus píše: boš> to ne, šlo mi o to abych to panu Hánovi vrátil i s úrokama. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Nevidím důvod proč bys to neměl napsat. Až se podobní týpci budou ke svým zákazníků a potencionálním zákazníkům chovat tak, jak se má, nebude třeba psát podobný dopisy. Takovéto reklamy se tihle ksindlové bojí jako čert kříže a dobře jim tak. Všude jinde už by dávno chcípli hlady. Já měl podobnou zkušenost s Bikers Crown a už bych tam nekoupil taky ani šroubek.
Tak kam na Moravě zajet kuaaa???
Když už jsme u toho tak udělám i reklamu Suzuki Přerov alias Sedrik moto, dodnes mi to leží v žaludku.
Po koupi Suzuki GSX-R 600K8 se vyskytl problém se chcípáním motoru při vyšších otáčkách.Vzhledem k záruce a řešení případné reklamace jsem moto zavezl do Suzuki Přerov po předchozí dobré zkušenosti se servisem na GSX-R 1000K6.
Ve zkratce:
- absolutní neschopnost komunikace se zákazníkem řešit problém
- účtování práce, diagnostiky a demontáže v rozporu než co mi bylo řečeno(pochopitelně účtovali víc)
- ve finále demontovali Comander který v podstatě ani neuměli demontovat natož vrátit z5
- jejich špatná diagnostika závady (řidící jednotky) - proč ne, stojí jen cca 20tis.
- že mě včas osvítilo odvézt moto jinam !vyhádaná! cena cca 2000Kč,- pochybuju že by mi pak řekli, ejhle, jednotkou to nebylo byla to jen prkotina za pár kč.
Skutečná závada:
- volný stojánek který sem tam pinknul do čidla, proto moto chípalo
Takže rozdrbání celého moto v "Sedrik moto" kvůli volnému stojánku mě i se zpětným odlazením u pana Franka přišlo na 7500Kč.
Dožadoval jsem se navrácení částky za jejich fušeřinu asi s lehce odhadnutelným výsledkem.
Od té doby beru " s nadsázkou" servisku ze SUZUKI jako mínus!!!
Ponaučení: SUZUKI PŘEROV - SEDRIK MOTO - NIKDY VÍCE DĚKUJI !!!
Číkus píše: boš> to ne, šlo mi o to abych to panu Hánovi vrátil i s úrokama. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
az Tobe zacnou lide oplacet a da Ti nekdo poradne pres drzku za nektere kecy zde na foru (a nemyslim zrovna HUmusmoto) tak su zvedavy esli o tom taky napises nejake to vlakno....
Naposledy editováno 13.03.2015 20:43:14