1 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
Nicméně, proměř odpory mezi kostrou a všemi třemi vinutími a to jak studený (nekonečnej odpor), tak zahřátý(to uvidíš). Pokud se tam nějaký měřitelný objeví, máš špatnej stator.
Naposledy editováno 06.05.2011 07:42:50
Dřík píše: Bohužel musím zase konstatovat špatné Italské zpracování...Skoro každý ital co jsem tu měl, měl nějaký problémy s elektrikou
Nicméně, proměř odpory mezi kostrou a všemi třemi vinutími a to jak studený (nekonečnej odpor), tak zahřátý(to uvidíš). Pokud se tam nějaký měřitelný objeví, máš špatnej stator.
Italy z toho vynech, já mám v Ducati altík Kokusan Japan a je spálenej.
2 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
Pokud odpojíš svorky regulátoru vedoucí přímo z alternátoru, tak bys
měl na těchto svorkách naměřit napětí cca. 20-40V na volnoběh
a při "bodle" na plynu ti alternátor dá 100-120V (střídavých) !!!
Podmínka je odpojený regulátor napětí !!!
Nevím jak měříš napětí ve všech fázích (Italy sice moc neznám), ale
to napětí je většinou na jednom vodiči oproti kostře (cívky jsou spojené do jednoho
vývodu). Hodnoty ti budou na měřáku hrozně přeskakovat, neboť průběh napětí
a proudu je strašně deformovaný vlivem konstrukce alternátoru
(regulátor dělá tu špinavou práci, aby z těchto hodnot a šíleného průběhu
udělal napětí 12,5 až 14,5V stejnosměrných )
Tyto hodnoty potom stačí měřit přímo na svorkách baterie.
Už se mi několikrát stalo, že jsem koupil nový regulátor dobíjení, který byl vadný !!!
Vždy to byl regulátor pro šetřílka, co chtěl ušetřit 300,- Kč oproti Ignitechu, nebo Vape !!!
Ostatní levné neznačkové regulátory, co koupíš na fórech, jsou převážně šmejdy a já už je
po špatných zkušenostech zásadně do motorky nikomu nedávám !!!
Akorát s tím jsou potom potíže !!!
Jestli po zahřátí dobíjí málo, hledal bych příčinu někde v kabeláži - přechodový odpor. Je lépe to nechat proměřit odborníka.
Když kvalitní regulátor tak Elesys nebo Ignitech a snad i Vape je český výrobek.
Možností je dost, kde může být problém, regulátory podle toho co píšeš jsou oba v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
Naposledy editováno 06.05.2011 19:37:36
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
Meřil jsem podle tohoto návodu
"Usmernovac promeris multimetrem nastavenym na funkci mereni diod. Z kazde faze musis namerit diodu do plusoveho vyvodu, v opacnem smeru to musi byt nevodive. Z minusoveho vyvodu musis namerit diodu do kazde faze. Opet to v opacnem smeru musi byt nevodive. Pokud nekterou diodu nenameris, je odpalena. Pokud nameris vodivost mezi plusem nebo zemi a nekterou fazi, je usmernovac proslehnutej a celej v ...."
Naposledy editováno 08.05.2011 20:07:06
1 reakcí na tento příspěvek Alternátor po zahřátí nedává co má
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |