![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 04.05.2011 21:49:01
Milosek.m píše: 0 je v poho 1 nebo -1 je spatne nastavenej potenciometr skrtici klapky +je moc oevrena - moc zavrena kdyz ji povolis a budes natacet potak se dostanes na nulu
tady bych si dovolil nesouhlasit. jednomístný číslo ok - dvojmístný kod chyby
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
KedaR_K píše: Mohly by jste du diagnostiku celkově nějak lépe popsat? Díky.
čti zde http://www.rsv.wz.cz/rsv_home.htm
v sekci technika -diagnostika
Naposledy editováno 04.05.2011 21:57:07
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
O co tam jde?
1 reakcí na tento příspěvek RSV...copak je to za drátek? :)
KedaR_K píše: a jak se ladí to -1,0,+1 ?
O co tam jde?
o nastavení ofsetu TPS.
ve zkratce, pokud to funguje tak se do toho neser
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1) povolit lanko plynu a štelovátko volnoběhu
2) seřídit doraz klapky tak, že ten šroubek vyšroubuješ tak aby byla klapka uplně zavřená, a pak ho dotáhneš na kontakt (třeba přes tenký papírek) + půl až třičtvrtě otáčky
3) spustíš diagnostiku, která v ideálním případě ukáže "DIAG 0" - v tom případě goto 7)
4) pokud ukáže +1 nebo -1, povolíš dvě hvězdičky na TPS (pozor, TPS nesundávat - prej se tam blbě vrací) a pootočíš s nim na potřebnou stranu (je to intuitivní, sleduj v kterém směru se otáčí osička dyž kroutíš heftem - -1 je moc zavřeno, +1 moc otevřeno) - a POZOR, má to velkou "setrvačnost", dlouho trvá než přeskočí čisílko na displeji.
5) utáhneš šrouby na 2,5 Nm.
6) goto 4), protože se ti to utažením šroubů zase rozhodí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
7) odpojíš diagnostiku, zašroubuješ krouťátko volnoběhu, o něco víc než si myslíš že bylo původně
8) nastartuješ motor a necháš zahřát na provozní teplotu, seřídíš volnoběh a vůli plynu
9) enjoy.
Je nutný, aby při seřizování TPS bylo vyšroubovaný krouťátko volnoběhu a povolený lanko plynu, jinak se klapka nedostane do základní polohy a diag bude ukazovat zpravidla jedničku. (proto to taky zpravidla všem ukazuje DIAG 1, protože je pootevřená klapka dorazem volnoběhu)
Naposledy editováno 04.05.2011 23:42:06
FiZzeR píše: to by se vskutku stát mohlo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
já byl línej i do toho manuálu se podívat, založit téma je snadnější práce a člověk si ještě pokecá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | Včera v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |